AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hei, jeg lurte på om noen her har hatt ørereduksjons operasjon? (øreplastikk). Er ikke operasjon for utstående ører det er snakk om, men å ha operert ørene mindre. Hvis dere har, hvor opererte dere og hvor mye kostet det? Takk for svar❤️ Anonymkode: f5896...5ed
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Skrevet 30. juni 2022 hei! Sent svar kanskje 😅 men itilfelle du enda ikke har bestemt deg; Jeg hadde øreplastikk i 2018, også hadde jeg en til for en uke siden. (grunnen til at mine kom tilbake til sin forrige form er ikke fordi legene var dårlige eller operasjonen er dårlig, det kan bare skje med noen men vanligvis går det bra). Jeg opererte i Tromsø, veldig flinke og hyggelige kirurger! Det kostet rundt 450-550 kroner faktisk, da resten ble dekket av staten. Jeg var bare 16 år da jeg opererte i 2018, og sa ørene mine ødelegger selvtilliten min og jeg ble mobbet for det da jeg var mindre, derfor staten dekket. Jeg trengte ikke betale noe ved andre operasjon siden forrige operasjonen ikke funket. Anonymkode: 76d8e...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå