AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hei, jeg har begynt å bytte den siste brødskiven på kvelden med noe annet. Jeg ønsker å kutte litt ned på karbohydrater. Isteden tar jeg nå en skål med 3-4 spiseskjeer kesam, en banan kuttet opp i skiver, litt bringebær og blåbær, litt valnøtt og litt granola drysset over. Er dette et bra måltid mtp styrketrening, eller blir det litt mye kalorier? Anonymkode: e2b07...f17
Sandum.PT Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Om det blir for mye kalorier er umulig å si uten å vite hva du spiser resten av uken, men det er et fint og sunt måltid 🙂👍
sicario Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Spiser fast mager cottage cheese med litt kanel og frosne blåbær til kvelds. Har alltid hatt problemer med å få i meg mat på morgenen. Må lager jeg meg en smoothie på litt Biola uten tilsatt, noen skjeer vaniljekesam uten tilsatt sukker, litt havregryn, en liten neve frossent avokado og frosne jordbær. Holder meg, samt blodsukkeret stabilt frem til lunsj. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå