AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #81 Skrevet 6. september 2021 Tja, veldig skeptisk til sånt. Hva om det blir et bittert brudd. Anonymkode: 28a7c...82b
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #82 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke de som da klager på at bildene blir spredd dere som sender nakenbilder.. greit dere stoler på partneren, men om det blir slutt kan disse bildene bli spredd.. Anonymkode: a7ca3...4e1 Og om jeg går ut midt på natta så kan jeg bli drept og voldtatt, men noen sjanser tar man bare. Har jeg mye penger i cash i leiligheten og feil folk får greie på det, så kan pengene bli stjålet. Ansvaret skal uansett aldri ligge på offeret, og det skal det heller ikke om en person får sine nakenbilder spredt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #83 Skrevet 7. september 2021 Sender naken bilder til mann min minst en gang i uken. Sender som regel på morgenen når jeg står på badet. Slik han ser jeg er klar for han. Og han elsker det. Anonymkode: 3e972...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå