AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #41 Skrevet 3. september 2021 Aldri forstått poenget. Pupper er jo bare pupper. Med et raskt googlesøk så får du alle puppene du kan drømme om rett i fleisen. Hva er så spennende med akkurat mine? De er ikke unike i det hele tatt. Anonymkode: 7a048...fcc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #42 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri forstått poenget. Pupper er jo bare pupper. Med et raskt googlesøk så får du alle puppene du kan drømme om rett i fleisen. Hva er så spennende med akkurat mine? De er ikke unike i det hele tatt. Anonymkode: 7a048...fcc Joda, hvis det er snakk om store bOObs. Flatbrysta kvinner er uinteressant. Det blir som en mikropenis. Anonymkode: 0f5b0...556 1
Silva Pluvialis Skrevet 3. september 2021 #43 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er anbefalt og sunt å sende bilder av puppene til den nærmeste. Anonymkode: fabc8...d89 Det er vel tvert imot frarådet å sende intime bilder til andre med tanke på fare for spredning. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. september 2021 #44 Skrevet 3. september 2021 Nei, sånt driver jeg ikke med.
SlemUlv Skrevet 3. september 2021 #45 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æh, dette var et litt ekkelt innlegg. Glad jeg ikke har venner som sender meg penis og puppebilder jeg aldri har spurt om eller ønsket. Sender bare nakenbilder til kjæresten når han spør. Anonymkode: 893c4...ee8 Jeg og venninnen min, har sendt slike før. Og har ikke noe i mot den type bilder fra hverandre. Bare akkurat denne gang, var det et uhell. Man trenger ikke tenke det verste om folk. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #46 Skrevet 3. september 2021 Sender til mannen ja, som oftest fra dusjen 😅 Han liker det, selv om puppene mine er knøttsmå og han egentlig helst vil ha bilde av andre deler av meg 🙄(han får det også da, men sjeldnere) Anonymkode: 5beed...9db 1
Gjest Trøst Skrevet 3. september 2021 #47 Skrevet 3. september 2021 Gjenferdet skrev (3 timer siden): Det er vel tvert imot frarådet å sende intime bilder til andre med tanke på fare for spredning. Er ikke alle som hadde brydd seg om puppene havna på internett. Det er så mange bilder av pupper der ute, at om mine skulle bli populære, så hadde jeg bare blitt smigret. 😂
bjone Skrevet 3. september 2021 #48 Skrevet 3. september 2021 Tranma skrev (8 timer siden): Sender av og til av det meste både med og uten. Til mannen når han er på jobbreise, eller ved andre anledninger til andre 😅 Til andre ja.. 🤣 tenker du bursdager da eller?
Gjest Tranma Skrevet 4. september 2021 #49 Skrevet 4. september 2021 bjone skrev (7 timer siden): Til andre ja.. 🤣 tenker du bursdager da eller? Ca det. Nei, selvfølgelig ikke #ironi #spøk
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2021 #50 Skrevet 4. september 2021 (endret) Strange Doll skrev (På 3.9.2021 den 4.30): . Jeg skjønte du kom til å skrive dette😅 Jeg like best å motta bilder av kvinner i undertøy, helst med en pus på magen som koser seg. Det virker så mye mere hjemmekoselig, og kvinner som elsker dyr er oftes omsorgsfulle og litt mere dyriske i senga❤️ Alt som er skjult bak klær, er mere sexy enn å glåme midt i Hakkadalen😅 Endret 4. september 2021 av Bamseklemmer 1
Master1 Skrevet 4. september 2021 #51 Skrevet 4. september 2021 Ikke sett en pupp på evigheter... Skratter M@ster
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #52 Skrevet 4. september 2021 Sender dere med eller uten ansikt? AnonymBruker skrev (13 timer siden): Joda, hvis det er snakk om store bOObs. Flatbrysta kvinner er uinteressant. Det blir som en mikropenis. Anonymkode: 0f5b0...556 Hvor fikk du det bilde fra? Anonymkode: a5141...2e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #53 Skrevet 4. september 2021 Har sendt til samboer og fikk vel heller negativ respons. 🥲 Hjalp mye på skrantende selvtillit Anonymkode: ac89e...e37
Master1 Skrevet 4. september 2021 #54 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har sendt til samboer og fikk vel heller negativ respons. 🥲 Hjalp mye på skrantende selvtillit Anonymkode: ac89e...e37 Det var da vitterlig ikke noe pent gjort av han da.... M@ster 1
mannfolket Skrevet 4. september 2021 #55 Skrevet 4. september 2021 On 9/2/2021 at 11:11 PM, AnonymBruker said: Sender toppløsbilder til samboer av og til, men får aldri respons, så tror ikke det er noe han syns er noe særlig stas. 🤷♀️ Det, eller at han rett og slett syns de er stygge 🥺 Anonymkode: 0f48e...b11 Stakkars deg da! De er sikkert flotte, så er han svært sen i avtrekkeren. 1
mannfolket Skrevet 4. september 2021 #56 Skrevet 4. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Har sendt til samboer og fikk vel heller negativ respons. 🥲 Hjalp mye på skrantende selvtillit Anonymkode: ac89e...e37 Rødt kort! 1
jabx Skrevet 4. september 2021 #57 Skrevet 4. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Aldri forstått poenget. Pupper er jo bare pupper. Med et raskt googlesøk så får du alle puppene du kan drømme om rett i fleisen. Hva er så spennende med akkurat mine? De er ikke unike i det hele tatt. Anonymkode: 7a048...fcc Fordi de nettopp er dine. Fordi sex og tenning handler ikke bare om rent mekaniske ting, men også om hva som skjer inne i hodet. Endret 4. september 2021 av jabx 2
jabx Skrevet 4. september 2021 #58 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Joda, hvis det er snakk om store bOObs. Flatbrysta kvinner er uinteressant. Det blir som en mikropenis. Anonymkode: 0f5b0...556 Uenig. De trenger ikke være store i det hele tatt. Smått kan være flott. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #59 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Aldri forstått poenget. Pupper er jo bare pupper. Med et raskt googlesøk så får du alle puppene du kan drømme om rett i fleisen. Hva er så spennende med akkurat mine? De er ikke unike i det hele tatt. Anonymkode: 7a048...fcc Ja, jeg er enig i at pupper er pupper. Min mann er en såkalt "puppemann", han elsker alle slags pupper, men han velger mine over alle andre, selv om de henger mer og ikke er "ung og spretten" lengre. Han får aldri nok av dem, må kjenne og ta på dem, ligge på dem og smake på dem. Og selv om det finnes finere pupper enn mine, så er mine finest i hans øyne. Jeg har aldri før skrevet pupper så mange ganger😂 Anonymkode: dfb6a...582 3
GhostHug Skrevet 4. september 2021 #60 Skrevet 4. september 2021 Gjenferdet skrev (23 timer siden): Det er vel tvert imot frarådet å sende intime bilder til andre med tanke på fare for spredning. Er litt sjokkert over hvor mange som faktisk gjør/tørr det med tanke på sprednkng. Dere som har kjæreste og ikke har vært sammen «halve livet», når begynte dere å sende? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå