Gjest Loublover Skrevet 3. september 2021 #21 Skrevet 3. september 2021 Ja sender til han både toppløse og ikke, ofte spør han etter det når jeg er på jobb
Gjest Tranma Skrevet 3. september 2021 #22 Skrevet 3. september 2021 Sender av og til av det meste både med og uten. Til mannen når han er på jobbreise, eller ved andre anledninger til andre 😅
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #23 Skrevet 3. september 2021 Sender masse til mannen min. Han ELSKER puppene mine. Så gleder han gjerne med det. Anonymkode: 551bd...84e 1
Gjest Trøst Skrevet 3. september 2021 #24 Skrevet 3. september 2021 (endret) En kompis. Med undertøy. Og ja, liker å sende bilder, syns det er gøy. Kun om repsonsen er bra da, er den dårlig så gidder jeg ikke sende. 😂 Endret 3. september 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #25 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Til hvem sendte du sist sexy bilde av deg? Med undertøy eller toppløs? Anonymkode: 22928...e27 Ja. Sender masse nakenbilder av meg selv, til elskeren min. Han sender tilbake til meg Nobody knows. Vi er gift på hver vår kant. Man lever kun en gang, så.. Anonymkode: 5c255...775
jabx Skrevet 3. september 2021 #26 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mannen min er ikke så opptatt av pupper så sender ikke sånne bilder til han, det er jo ikke noe vits Han vil heller ha bilde av underlivet og helst rumpehullet🤷♀️ Anonymkode: 1b32f...53d Underliv og alt det der er da fint. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #27 Skrevet 3. september 2021 Mannen min er fint lite interessert i puppene mine og bilder av dem (og i resten av kroppen min også, når sant skal sies). Så jeg har en 'nettvenn' jeg sender bilder til av og til, og der får jeg bra respons. Ikke helt moralsk bra, men gir meg litt glede og et lite kick... Anonymkode: 113ac...f81 5
Honey Dew Skrevet 3. september 2021 #28 Skrevet 3. september 2021 Har aldri gjort det, men skulle jeg gjort det, hadde jeg sendt bilder av mine pølsenusser for å skremme mottakeren. Jeg kan garantere at han aldri hadde blitt seg selv igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #29 Skrevet 3. september 2021 Det er anbefalt og sunt å sende bilder av puppene til den nærmeste. Anonymkode: fabc8...d89 3
Gjest Trøst Skrevet 3. september 2021 #30 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mannen min er fint lite interessert i puppene mine og bilder av dem (og i resten av kroppen min også, når sant skal sies). Så jeg har en 'nettvenn' jeg sender bilder til av og til, og der får jeg bra respons. Ikke helt moralsk bra, men gir meg litt glede og et lite kick... Anonymkode: 113ac...f81 Ingenting galt i dette. Bekreftelse og oppmerksomhet er noe de fleste av oss ønsker.
Kikker Skrevet 3. september 2021 #31 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mannen min er fint lite interessert i puppene mine og bilder av dem (og i resten av kroppen min også, når sant skal sies). Så jeg har en 'nettvenn' jeg sender bilder til av og til, og der får jeg bra respons. Ikke helt moralsk bra, men gir meg litt glede og et lite kick... Anonymkode: 113ac...f81 Du kan sende til meg 1
jukkapalme Skrevet 3. september 2021 #32 Skrevet 3. september 2021 Honey Dew skrev (18 minutter siden): Har aldri gjort det, men skulle jeg gjort det, hadde jeg sendt bilder av mine pølsenusser for å skremme mottakeren. Jeg kan garantere at han aldri hadde blitt seg selv igjen. Pølsenusser! For et fantastisk ord! Jeg har aldri sendt puppebilder til noen, ikke skal jeg heller. Heldigvis har samboeren aldri mast om sånt. Jeg liker ikke å ta bilder av meg selv.
Master1 Skrevet 3. september 2021 #33 Skrevet 3. september 2021 (endret) Ja takk til pupper Puppe bilder er sunt året rundt M@ster Endret 3. september 2021 av Master1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #34 Skrevet 3. september 2021 Har aldri sendt noe sånt til noen. Hvem skulle vært interessert i å se det liksom? Nå har jeg jo ikke noen som later som han er interreset for høflighets skyld heller, det hadde jeg før, kjæreste kalles visst det. Men jeg kan kanskje vurdere å bruke det til å skremme noen med, men det står ikke så bra til i psykiatrien så er ikke sikkert det er så lurt. Anonymkode: 4fcb3...ffb 1
Master1 Skrevet 3. september 2021 #35 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har aldri sendt noe sånt til noen. Hvem skulle vært interessert i å se det liksom? Nå har jeg jo ikke noen som later som han er interreset for høflighets skyld heller, det hadde jeg før, kjæreste kalles visst det. Men jeg kan kanskje vurdere å bruke det til å skremme noen med, men det står ikke så bra til i psykiatrien så er ikke sikkert det er så lurt. Anonymkode: 4fcb3...ffb Skratter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #36 Skrevet 3. september 2021 Prøver å gjøre det til tider, men problemet er at jeg ikke har lange nok armer til å få med alt Anonymkode: cbaa6...87e 1
Master1 Skrevet 3. september 2021 #37 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøver å gjøre det til tider, men problemet er at jeg ikke har lange nok armer til å få med alt Anonymkode: cbaa6...87e Du må finne en hjelpende hånd da vettu 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #38 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøver å gjøre det til tider, men problemet er at jeg ikke har lange nok armer til å få med alt Anonymkode: cbaa6...87e Lol. Bruk en hånd til å løfte opp stasen og den andre til å ta bilde. 😂 Anonymkode: 551bd...84e
Gjest Trøst Skrevet 3. september 2021 #39 Skrevet 3. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver å gjøre det til tider, men problemet er at jeg ikke har lange nok armer til å få med alt Anonymkode: cbaa6...87e Selfiestang! Tror aldri jeg har brukt den til selfies. Nudes derimot... Endret 3. september 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #40 Skrevet 3. september 2021 SlemUlv skrev (11 timer siden): Tror det var ei venninne som fikk sist, ved et uhell. Ler.. Men hun klaget ikke.. Ellers går de mest til Kjære. Æh, dette var et litt ekkelt innlegg. Glad jeg ikke har venner som sender meg penis og puppebilder jeg aldri har spurt om eller ønsket. Sender bare nakenbilder til kjæresten når han spør. Anonymkode: 893c4...ee8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå