AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Noen liker analsex, noen ikke. dere som synes det er ekkelt trenger ikke kommentere det for jeg vet at folk er forskjellige. Jeg vil prøve, men jeg er så utrolig redd for å få permanente skader som analprolaps eller skader i lukkemuskelen. Er dette noe jeg trenger å være redd for om vi gjør det forsiktig med masse glidemiddel og slutter ved eventuell smerte? Tror det kan føles fantastisk, men det er jo på ingen måte verdt det om man risikerer å få permanente skader som gjør at man ikke kan holde inne avføring osv. Er for flaut å spørre fastlegen om. Hadde vært fantastisk om det var en lege her som visste! Har prøvd å google masse, finner ikke så mye informasjon. Erfaringer? Er du bekymret for dette? Anonymkode: 5e669...2c3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Noen sier ja, noen sier nei. Noen mener det først skjer når alderdommen trer inn. Men sjansen for det er uansett mye mindre ved forsiktighet osv. Selv har jeg hatt mye analsex, både hard og myk, og jeg har ikke opplevd noe negativt i forbindelse med det. Men hvem vet... Når jeg bikker 70, så dukker det kanskje opp noe. Men ville det kanskje dukket opp uansett...? Umulig å si. Anonymkode: 2a073...187
Mcdonald Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Dette er noe du ikke trenger å bekymre deg om, selv om det er mange "bedrevitere" som mener det motsatte. Det virker som om du har den kunnskapen du trenger, god tid, mye glid og avslappede muskler gjør susen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Analsex åpnet opp en ny verden for meg. Det anbefales å kjøpe en «ballong» til å tømme ytterste delen av tarmen med før aktivitet, så du føler deg trygg på at det ikke blir grisete. Anonymkode: bebe5...f46
Jr.Garcon Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen liker analsex, noen ikke. dere som synes det er ekkelt trenger ikke kommentere det for jeg vet at folk er forskjellige. Jeg vil prøve, men jeg er så utrolig redd for å få permanente skader som analprolaps eller skader i lukkemuskelen. Er dette noe jeg trenger å være redd for om vi gjør det forsiktig med masse glidemiddel og slutter ved eventuell smerte? Tror det kan føles fantastisk, men det er jo på ingen måte verdt det om man risikerer å få permanente skader som gjør at man ikke kan holde inne avføring osv. Er for flaut å spørre fastlegen om. Hadde vært fantastisk om det var en lege her som visste! Har prøvd å google masse, finner ikke så mye informasjon. Erfaringer? Er du bekymret for dette? Anonymkode: 5e669...2c3 Det jeg har lest fra faglig hold/ spør legen, er entydig i retning av at skader osv er relatert til overgrep og tilfeller - hvor en partner uten glidemiddel og uten hensyn bare kjører på. Eventuelt at folk kjører altfor store gjenstander opp der bak. Analsex med glidemiddel som kun blir gjennomført når mottager er klar - musklene slapper av og er klare til å ta imot har jeg ikke lest at kan føre til uopprettelige skader. Men et viktige tips! Ikke begynn rett på analsex. Test med glidemiddel og f.eks. en liten butplugg/finger, så tar du det gradvis videre derfra. På den måten vil du unngå (mange som bommer) å gå rett på analsex og egentlig bruke altfor lite glidemiddel å få veldig sårhet/vondt de neste dagene. Så små skritt og kun med en normalt oppegående partner er iallfall alfa omega - ellers kan det fort bli vondt og også ikke uten potensiale for skade. Jeg hadde heller ikke innført analsex 365 dager i året - det blir litt vel unødvendig belastning på et bakparti/ økning av teoretisk risiko til den ikke kun er så teoretisk lenger, spør du meg. Endret 3. september 2021 av Jr.Garcon 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Analsex åpnet opp en ny verden for meg. Det anbefales å kjøpe en «ballong» til å tømme ytterste delen av tarmen med før aktivitet, så du føler deg trygg på at det ikke blir grisete. Anonymkode: bebe5...f46 Det er ganske ubehagelig følelse med sånn tarmskylling😣 og nok til at jeg ikke orker hele greia. Selv om jeg tenner på analsex, så er alle forberedelsene med på å få meg til å tenke at det virkelig ikke er verdt det. Anonymkode: d58e1...8fe
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Jeg har en venninne som fikk analprolaps i en alder av 45. Vet kun har praktisert analsex i mange år, men vi vet ikke om det er grunnen til at hun fikk prolaps. Hun måtte opereres pga dette. Vet også om to stk i min omgangskrets som har et rykte på seg for å være litt løse..Både seksuelt generelt.. og der bak. Vet det ut i fra ryktene fra menn som har hatt sex med disse damene og som har fortalt det var ‘slappe musker der bak og endte med mye søl (samboer har røpt meg hva kompiser som har hatt sex med henne har sagt) 🙈😣 Anonymkode: d58e1...8fe
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 Hvorfor tror du at det føles fantastisk? For min del kjentes det ut som når du bæsjer halveis ut også kniper du den inn igjen. Ekkel følelse rett og slett. Anonymkode: 72f16...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ganske ubehagelig følelse med sånn tarmskylling😣 og nok til at jeg ikke orker hele greia. Selv om jeg tenner på analsex, så er alle forberedelsene med på å få meg til å tenke at det virkelig ikke er verdt det. Anonymkode: d58e1...8fe Det er så mye rart folk tror de må gjennom for å ha analsex. Noenlunde fast avføring, og toalettbesøk innen noen timer før, er som regel alt nok. Klart, hvis dere praktiserer ass to mouth, så er det jo flaskekost og Antibac som gjelder. Anonymkode: fa6c9...57c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Som d nevnes , rå kraft med store objekter uten oppvarming og glid kan skade. Men vanlig analsex og viderekommen analsex er helt ufarlig. Har selv undersøkt hva vitenskapen sier . Her har det vært analsex ofte i 15 år, uten problem. Gå på do to timer i forveien og tøm deg, og ta en dusj. Så går det svært oftest som bra! Kos deg med analsexen, bruk tid og nyt. Anonymkode: 8bb22...ed4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå