AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Satt ved siden av en dame som tok av sko etter vi hadde lettet, det ble en intens og stram tåfis lukt, pikken stivnet og jeg ble knallhard. Etter en stund i lufta ble det så trangt i jeansen at jeg måtte ta meg en tur ut på toalettet for å runke. Var dette sykt, sliter litt med en følelse av at jeg er ekkel nå. Anonymkode: 33b2e...646 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Det normale ville vært å onanere i setet sitt, og be de andre passasjerene om å se en annen vei. Anonymkode: 7d74c...c57 31
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det normale ville vært å onanere i setet sitt, og be de andre passasjerene om å se en annen vei. Anonymkode: 7d74c...c57 Så utrolig umoden og dårlig humor Anonymkode: 33b2e...646 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 r/thatHappened Anonymkode: 94700...bc1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Det er merkelig å bli kåt av en sånn lukt ja, men det er jo ikke sykt. Kan bare ikke forstå det. Det er ikke til å holde ut å sitte i sånn stank. Jeg gjør det akkurat nå... er på jobb og kan ikke flytte meg. Er ikke noen andre steder og sitte i nærheten. Flytter jeg meg til et annet rom blir det veldig rart. Æsj, jeg kjenner henne ikke, kan ikke be henne ta ned føttene heller. Anonymkode: 05e57...039
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er merkelig å bli kåt av en sånn lukt ja, men det er jo ikke sykt. Kan bare ikke forstå det. Det er ikke til å holde ut å sitte i sånn stank. Jeg gjør det akkurat nå... er på jobb og kan ikke flytte meg. Er ikke noen andre steder og sitte i nærheten. Flytter jeg meg til et annet rom blir det veldig rart. Æsj, jeg kjenner henne ikke, kan ikke be henne ta ned føttene heller. Anonymkode: 05e57...039 Ta ned føttene fra hva ? har hun tatt av seg sko ? har hun strømper på ? nylon/sokker? hva sko bruker hun? pumps? joggesko?fortell fortell Anonymkode: 33b2e...646
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #9 Skrevet 3. september 2021 Du lurer på om fotfetisjen din er syk? Nei, det er den ikke. Men dubør kanskje forsøke å møte en kvinne som delee interessen din slik at du slipper å creepe rundt på nett. Anonymkode: e055d...d55
Gjest DramaTheLama Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta ned føttene fra hva ? har hun tatt av seg sko ? har hun strømper på ? nylon/sokker? hva sko bruker hun? pumps? joggesko?fortell fortell Anonymkode: 33b2e...646 Ehh. Ja, det er sykt.
Gjest Loublover Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Synes faktisk det er verre at hun tar av seg skoene på fly jeg
Gjest Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer. Anki, mod
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Jeg har vanskeligheter med å tro at en dame tar av seg skoene, hvis det stanker tåfis av henne... Hun må jo være helt tett i nesa? Men selv om hun var helt tett i nesa, hadde hun vel forstått at det kunne lukte tåfis. Alle oppgående kvinner skjønner jo dette, men det finnes også unntaket som driter i hva andre syns. Jeg satt en gang sammen med en kvinne fra Afrika, hun luktet det samme som krydderskuffa mi, så jeg ble rett og slett sulten av å sitte på siden av henne... ikke på henne, men på mat. Så jeg er nok også en orginal😅
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Bos43 skrev (8 timer siden): Tar alltid av meg skoene i fly. Selv på korte turer under en time. Det er sunt for blodsirkulasjonen. Men jeg steller jo føttene mine så det stinker ikke…. Har du sokker på deg eller går du uten Anonymkode: 33b2e...646
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 Jeg tar alltid av skoene på fly, men har på to par sokker siden det ofte blir kaldt på fly. Tenner ikke på tåfis men en flytur på natten hvor en søt kvinne satt ved siden av meg på en treseter hvor hun satt innerst og jeg ytterst og hun la bena opp i setet mellom oss og sovnet mot veggen, hun syntes jeg var skikkelig søt og sexy der hun sov. Gråmelert joggebukse og hettegenser og kritthvite Nikesokker over buksa. Men trengte ikke gå å runke akkurat. Anonymkode: 7db67...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå