Gulltann Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 (endret) Utkast 2.sept 2021 en ord-smed her inne, som vil finpusse litt? Prisforespørsel gjelder mediestrategisk rådgivning for å løfte temaet Norsk #sikkerhetspolitikk opp på dagsorden frem mot valget og avstemning i Stortinget datoxx Permanent amerikansk tilstedeværelse, fritt leide med fly og militært materiell fordelt på fire baser, politimyndighet på norsk territorium er eksempler på en situasjon vi befinner oss i om kort tid. #Referanse Det er opplagt en situasjon som kan beskrives som -frivillig okkupasjon #referanse. Trusselbildet av Russland er det direkte #rasjonale for denne politikken. Dette bringer Norge i stormaktskonflikt, med svært farlige og alvorlige scenarier.#referanse Alternativene er helt underkommunisert: En #skandinavisk-vending, med sterkere allianse mot Stockholm/Helsinki ville være et historisk riktig grep i denne stund.#referanse Hvis argumentet for amerikansk tilstedeværelse er at vi ikke klarer norsk selvhevdelse i en russisk konflikt, så er det opplagt at vi må skaffe venner andre steder.#referanse Premisset vi serveres er at vi ikke har noe valg på grunn av det russiske fiendebildet. Påstanden er logisk ukorrekt -vi skaper risikoen selv, ved amerikansk kontroll over norsk territorium.#referanse Vi ber om pris på rådgivningsoppdrag etter medgått tid innenfor Isoxx rammene av EØS avtaler om konkurranseutsettelser i det offentlige rom. Herunder folkeretten og de ti bud. Pristilbud skal inneholde Fastpris møte, reise opphold statens regulativ Kompetansebevis/portfolio Fastpris Budsjett: 1 000 000,- Finansiering: kronerulling venner og bekjente. Vinneren signeres for jobben og godtgjøres etterskuddsvis for 30 000,- og bistår for denne summen *foretaket i registrering hos onkel i Brønnøysundregisteret. Endret 2. september 2021 av Gulltann Skrivefeil
Ishavsrøya Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Hmm.. hvor vil du med dette? Ser for meg en full kommuneansatt på overtid og fly forbanna på realitetene🤣 Men amerikanske baser skremmer meg litt også. Og hva har Russland gjort oss egentlig?
Gulltann Skrevet 2. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2021 Ishavsrøya skrev (1 time siden): Hmm.. hvor vil du med dette? Ser for meg en full kommuneansatt på overtid og fly forbanna på realitetene🤣Men amerikanske baser skremmer meg litt også. Og hva har Russland gjort oss egentlig? Tror flertallet tenker som deg. Men at andre politiske saker vinner oppmerksomheten. Derfor kronerulling for å få opp saken og her er det en vinnersak for store ledere. -i et litt lengre perspektiv vel og merke..
Gulltann Skrevet 5. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2021 http://nobelwill.org/appell.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå