AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg trodde jeg var forelsket. Jeg tror jeg er mer tiltrukket, men på avstand. Når vi er i lag, så kjenner jeg ikke på de følelsene. Jeg kunne sikkert hatt sex med denne personen, men jeg kjenner ikke på den tiltrekelsen som jeg gjør da vi ikke er i lag. Når vi ikke er i lag så tenner jeg på henne og føler meg forelsket, men det forandrer seg når vi er fysisk med hverandre. Det er så frustrerende. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: f39c1...d5c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde jeg var forelsket. Jeg tror jeg er mer tiltrukket, men på avstand. Når vi er i lag, så kjenner jeg ikke på de følelsene. Jeg kunne sikkert hatt sex med denne personen, men jeg kjenner ikke på den tiltrekelsen som jeg gjør da vi ikke er i lag. Når vi ikke er i lag så tenner jeg på henne og føler meg forelsket, men det forandrer seg når vi er fysisk med hverandre. Det er så frustrerende. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: f39c1...d5c Dater dere? Tror ikke hun er den rette personen for deg. Gjør det slutt Anonymkode: 3cf46...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå