AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg ber egentlig ikke om råd, da jeg vet at det eneste man kan gjøre med slike venninner er å 1. ta det opp med dem 2. kutte dem ut. Men er jeg den eneste som stadig møter på venninner som kun snakker om seg selv? Jeg har en venninne. Hun er en kjempesøt jente, men uff.. Hun snakker KUN om seg selv. Hun er veldig opphengt i alle mennene hun dater med og det er det eneste hun snakker om. For noen uker siden gikk jeg gjennom en hard periode og kunne ikke være med på en fest. Sendte hun melding og sa at jeg står over denne gangen, da jeg føler meg dårlig. Vi er såpas så close at hun kunne ha spurt meg om hva som har skjedd og jeg hadde fortalt henne. Men hun valgte å ignorere det helt og heller fortelle om at hun råklinte med en fremmed fyr(korona, ja..) Jeg har mange andre eksempler som jeg kunne gå inn på, men altså hun snakker bare om seg selv. Og hun sender med hundrevis av meldinger der hun bare snakker om seg selv. Har tatt det opp med hun flere ganger, men hun bryr seg ikke. Tror det eneste jeg kan gjøre er å droppe hun.. Jeg forventer ikke at hun skal høre på meg snakke 24/7 for da blir jeg jo den venninnen som bare snakker om seg selv, men det må vel være en sunt balanse.. Anonymkode: ee1cb...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå