AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg er så skuffet over ham etter at han sa dette i dag. Han synes tyrefekting er en kunstform og veldig underholdende. I tillegg mener han at jeg er oversensitiv som reagerer på noe som skjer langt nede i Spania og at jeg ikke må være så sart. Vi har hatt så god kjemi helt til nå, helt til han sa dette i dag. Hvorfor er menn alltid så egoistiske og kyniske? Alltid er det noe som er feil. Tror dere han har dårlig menneskesyn også siden han sa dette? Ville dere dumpet ham, eller gitt ham en sjanse til? Anonymkode: 0e6d0...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Det sier jo ganske mye om hans syn på andre levende skapninger. Tror ikke jeg hadde klart å overse noe sånt. Og det at han kaller deg oversensitiv er et rødt flagg. Tror dere vil ha for forskjellige verdier til å fungere i lengden. Anonymkode: 66c3e...c69 12
CorvusCorax Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Hadde aldri datet ham... Viktig å bli kjent før man inngår et seriøst forhold. 6
Gjest Smeltemann Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Er helt enig med han i at dyr er mat. Men de skal ha det bra så lenge de er på denne jord.
norw Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 (endret) Sier en hel del om ham når han mener at dette er innenfor og i tillegg sier at du ikke må være så sart. Vær skeptisk. Endret 2. september 2021 av norw 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er menn alltid så egoistiske og kyniske? Alltid er det noe som er feil. Det kan være at du har mange dårlige erfaringer, men du generaliserer her. Kanskje du bør se an hva slags menn du har hatt med å gjøre hittil, om det er noen fellestrekk som du kan kjenne igjen, slik at du ikke havner borti de "egoistiske og kyniske", men heller finner noen som er normalt oppegående. Anonymkode: 919ec...cba 3
Teethgrinding Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Han mangler empati. Hva tenker du om det? Er det en fyr du vil satse kortene dine på? 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Jeg er enig med han om at kjøtt er mat ( jeg er kvinne btw ) men det med tyrefektingen er bare fælt. Dyr er ikke underholdning. Anonymkode: bc75e...746 6
Doktor Dyregod Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Smeltemann skrev (29 minutter siden): Er helt enig med han i at dyr er mat. Men de skal ha det bra så lenge de er på denne jord. What he said👍 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #10 Skrevet 2. september 2021 (Mange) Dyr er jo mat (for mange mennesker), men det synet han har på dyr hadde gjort meg kvalm. Man spidder ikke dyr bare for underholdning. Anonymkode: 47b28...955 4
Kakaosnerk Skrevet 2. september 2021 #11 Skrevet 2. september 2021 En del dyr er mat for oss, men de skal likevel behandles med respekt og slippe å leve i smerter og frykt. Tyrefekting er grusomt og ikke noe annet enn dyremishandling. Jeg kan se gjennom fingrene på en del ting, men her hadde jeg takket for meg... Slike holdninger sier mye om en person. 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #12 Skrevet 2. september 2021 Hvorfor snakker dere om så tilfeldig ting? Uansett så er han kjekk nok for deg. Hva er problemet? Anonymkode: 4cc94...2d6
Meadow Skrevet 2. september 2021 #13 Skrevet 2. september 2021 Enhver person som synes dyreplageri er underholdning, vil jeg ikke ha i livet mitt. 7
mjaus Skrevet 2. september 2021 #14 Skrevet 2. september 2021 Såklart har han dårlig menneskesyn også, han avfeier din reaksjon ved å kalle deg oversensitiv. 10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 Vi er på toppen av næringskjeden, alt er mat for oss. Anonymkode: 05ba1...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 Selv om man syns dyr er mat, er det vel ikke noen grunn til å torturere de mens de lever. Anonymkode: 203e8...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #17 Skrevet 3. september 2021 Han hadde ikke vært kjæresten min lenger.. Det der er et usympatisk og stygt trekk jeg ikke kunne levd med, og jeg spiser kjøtt! Dyr skal behandles godt. Anonymkode: 2e0ba...d11 2
Tatja Skrevet 3. september 2021 #18 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er så skuffet over ham etter at han sa dette i dag. Han synes tyrefekting er en kunstform og veldig underholdende. I tillegg mener han at jeg er oversensitiv som reagerer på noe som skjer langt nede i Spania og at jeg ikke må være så sart. Vi har hatt så god kjemi helt til nå, helt til han sa dette i dag. Hvorfor er menn alltid så egoistiske og kyniske? Alltid er det noe som er feil. Tror dere han har dårlig menneskesyn også siden han sa dette? Ville dere dumpet ham, eller gitt ham en sjanse til? Anonymkode: 0e6d0...fbd Grusom underholdning, hadde ikke orket en mann med disse holdningene. Det strider så veldig imot mine egne. 1
Guppy88 Skrevet 3. september 2021 #19 Skrevet 3. september 2021 Dere som er enig i at "dyr er mat", er dere virkelig enige med fyren om at dyr kun er mat? For det er det han sier. Blir dere sultne av å se naturprogrammer? Eller når dere kikker bort på bikkja? Hvis jeg skulle beskrevet hva dyr er for meg, ville jeg ha startet med beskrivelser som mangfold, vakre og/eller fascinerende, en stor del av naturen, verneverdige, de har egenverdi, de er uskyldsrene, intelligente, altså mat kommer et godt stykke ned på listen. Jeg elsker dyr, og gråter når jeg ser dyr i ledelse. Jeg ville ikke engang vært venn med en slik person. 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #20 Skrevet 3. september 2021 Tyrefektning er eldgammel iberisk kultur; dramatisk, fargerikt, elegant, blodig og poetisk. Oksene lever et fritt og privilegert liv av en helt annen kvalitet enn slaktekveg i landbruket, så relativt og totalt sett behandles de svært bra. Anonymkode: 41a2d...1ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå