Uglems Skrevet 2. september 2021 #1 Del Skrevet 2. september 2021 Hei Er det noen her som ble dårlige av Pfizer dose 1..? Når gikk det over? Kan være fordi jeg hadde vondt i skuldra fra før og enda mer vondt skaper feber..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisbethBerg Skrevet 2. september 2021 #2 Del Skrevet 2. september 2021 Har du hatt korona? De jeg kjenner som ble dårlige av dose 1 har vært smittet av korona tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 2. september 2021 #3 Del Skrevet 2. september 2021 Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 2. september 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 2. september 2021 LisbethBerg skrev (4 timer siden): Har du hatt korona? De jeg kjenner som ble dårlige av dose 1 har vært smittet av korona tidligere. Nei, ikke såvidt jeg vet. Har ikke testet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg