AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hva mener du? jeg er en ganske musikalsk person, jeg kan å synge, men sliter litt med å nå de høye tonene med magen. Jeg har spilt trompet i mange år, å da jeg gikk i 8.klassse, sa en ganske kjent person til meg at om jeg øvde mer så kom jeg til å bli ett av fylkes beste. Jeg har alltid måtte øvd mer på notene, da jeg alltid har syntes det har vært vanskelig, så har alltid spilt med gehøret. De mente jeg hadde en veldig spesiell lyd i trompeten da jeg spilte. Jeg har også lært å spille gitar av meg selv. Jeg hører svært godt om noe er falskt. Når jeg kommenterer det så synes ikke andre det. Jeg greier fint synge 2.stemme på sanger som jeg husker, å bruker å synge 2.stemme når samboer synger en sang, for eksempel glade jul, ja vi elsker dette landet. Han blir hele tiden avskiplet, mens jeg får det til lett som en plett. Når jeg hører en sang typ 1-2 ganger så har jeg allerede funnet en 2.stemme som kan passe til🙈 Det samme er det med når jeg hører sanger, jeg får aldri med meg tekst, kun melodi. Må gjerne høre samme sangen sikkert 50 ganger før jeg begynner å få med meg tekst. Jeg hører også lyder og melodier i sanger andre ikke har hørt, dette kan være en bassvri, trommevirvel eller noe annet. Samboeren har sagt på spøk at «du reven trommis du, du får med deg alt det andre enn synginga». Hvorfor har jeg disse «egenskapene?». Er det normalt? Anonymkode: 762ba...14c
Mezzosoprena Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Du er veldig musikalsk og har godt gehør. Det er jo egentlig ikke noe mer å si om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå