Gjest Delilah Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei. Jeg har full jobb fra 8-16, men jeg trenger en ekstrajobb også. Helst fra ettermiddagen og til ca. 21-22 om kvelden - ca. 2-3 kvelder pr. uke, samt hver 2. lørdag hvis det er mulig. Mitt spørsmål til dere er: har dere noe forslag/anbefaling til hva som kunne passe for en slik jobb? Hva er lurt å søke på/se etter? Er det også noen som har erfaring med, eller har hørt om noen som vasker på sykehus på kveldstid? Eller er det kun en dagjobb? Blir glad for alle slags tips - er i grunnen åpen for det meste bare jeg kan få en jobb til. Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg jobbet også 8- 16, og fikk meg butikk jobb i tilegg fra 17-21.30. Ganske slitsomt i lengden, så jeg sluttet... Men butikker, Narvesen, bensinstasjoner osv... Enda bedre er det med f. eks. natte vakter på forskjellige hjem i kommunen... Hvilende vel og merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 7. oktober 2002 #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det er helt garantert enkelt å få butikkjobb på det tidspunktet. Gamlehjem ol er kanskje ikke så enkelt, for der går det på turnus, og de er ikke alltid så velvillige med å tilpasse den etter en person... Butikkjobb er ikke så slitsomt, men det kan være ganske kjedelig. Vask av kontorlokaler kan man visst også få på ettermiddagene. Men å jobbe så mye som du har planlagt er ikke akkurat bra i lengden, pass å deg selv! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 Tenkte bare jeg ville foreslå å bli Tupperwareforhandler! Det er utrolig spennende, treffer mange nye mennesker. Jeg jobber ca. tre kvelder i uken og det blir det både masse produkter og penger av. Kjempefint å kunne jobbe når det passer meg og KUN jobbe med fornøyde kunder (stort sett). Jeg stortrives Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delilah Skrevet 9. oktober 2002 #5 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei MissS. Jeg vet ikke om Tupperware er noe for meg, for jeg føler meg ikke som noen selger type egentlig. Og må man ikke kjenne en hel haug med folk som man kan be til salgsmøter for å få hjulene til å gå rundt? Mulig det er jeg som har for dårlig informasjon her, jeg vet ikke..? Jeg har tenkt mest på at kanskje en butikkjobb (dagligvare) ville passe best, for da er jeg ferdig i sånn nogenlunde normal tid på kvelden (ca.21.30-22.00), jeg vet antagelig hvor mye jeg skal jobbe på forhånd (blir vel satt opp vaktlister), og jeg har mulighet til å jobbe lørdagene, men alikevel ha lørdags kveld og søndag fri. Men, jeg får se hva jeg lander på til slutt, og ikke minst; hva som er å få selvsagt. Det med Tupperware kan jeg jo kanskje vurdere om jeg kan få litt mer informasjon om hva det går ut på. Husker jo fra jeg var yngre, (og min stemor var på disse møtene - (Tupperware, Oriflame osv), at Tupperware har bra produkter. Skal svare på din PM nå MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 9. oktober 2002 #6 Del Skrevet 9. oktober 2002 Man må ikke kjenne en hel haug av mennesker for å drive med Tupperware. Man har noen få demoer hos kjentfolk og så er det gjestene på de demoene som ønsker demoer hjemme hos seg selv og vips så er man hos venners venners venners venners venners venner... Dessuten er Tupperware såpass kjent i Norge at mye av salget går av seg selv, veldig mange har et forhold til det og selv om det har holdt på i 40 år blir markedet aldri helt "mettet". Bare et tips hvis du kunne tenke deg å jobbe når det passer deg selv best + at det er en kjempetrivelig jobb! Lykke til med jobbletingen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hva med å ta seg ekstrajobb som telefonintervjuer for et av meningsmålingsinstituttene (MMI, Norsk Gallup, AC Nielsen etc). De jobber jo på kvelden, og det er nok enklere å intervjue folk enn å forsøke å prakke på dem noe slik telefonselgere gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå