AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hei. Liker godt ei jente i klassen. Denne jenta er sprudlende og blid hver dag. Vi har hatt gode samtaler i forbindelse med gruppearbeid. Jeg har ved en anledning spurt henne om å bli med meg på klatring etter skolen, men da sa hun at hun ikkje hadde mulighet akkurat den dagen. Hun er hyggelig mot alle hun snakker med men føler vi har en ekstra god kjemi. Hvordan bør jeg gå frem for å be henne med på noe , slik at hun forstår det er snakk om en date og ikke noe vennskapelig? Anonymkode: bd0d7...ad5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Sorry bro men hun hadde laget tid hvis hun likte deg. Fra nå av burde du ignorere henne helt. Anonymkode: ace09...c16
norw Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Sorry bro men hun hadde laget tid hvis hun likte deg. Fra nå av burde du ignorere henne helt. Anonymkode: ace09...c16 Nei. Men når det er sagt virker det som at denne dama bare er blid og hyggelig mot de fleste uten å være særlig interessert. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sorry bro men hun hadde laget tid hvis hun likte deg. Fra nå av burde du ignorere henne helt. Anonymkode: ace09...c16 Hun hadde en god forklaring på hvorfor hun ikkje kunne bli med på klatring. Hun sa at hun gjerne ville blitt med en annen gang hvis det passet for henne. Hun har det travelt etter skoletid..Det ville hun ikkje sagt hvis hun ønsker jeg skal ignorere henne? norw skrev (1 time siden): Nei. Men når det er sagt virker det som at denne dama bare er blid og hyggelig mot de fleste uten å være særlig interessert. Hun er det men som sagt føler jeg på en god kjemi mellom oss som det ikke ser ut som ho har med de andre. Vi ler sammen og har lik humor. Anonymkode: bd0d7...ad5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun hadde en god forklaring på hvorfor hun ikkje kunne bli med på klatring. Hun sa at hun gjerne ville blitt med en annen gang hvis det passet for henne. Hun har det travelt etter skoletid..Det ville hun ikkje sagt hvis hun ønsker jeg skal ignorere henne? Hun er det men som sagt føler jeg på en god kjemi mellom oss som det ikke ser ut som ho har med de andre. Vi ler sammen og har lik humor. Anonymkode: bd0d7...ad5 Du kan jo spørre hun på nytt om det er en annen dag som passer. Anonymkode: d649d...8bc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sorry bro men hun hadde laget tid hvis hun likte deg. Fra nå av burde du ignorere henne helt. Anonymkode: ace09...c16 Jeg liker sjeldent menn før etter et lengre bekjentskap, så ditt råde er heilt feil før mange. Anonymkode: 849db...3a4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #7 Skrevet 3. september 2021 Ikke gå i den fella. Anonymkode: 88052...dc6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #8 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sorry bro men hun hadde laget tid hvis hun likte deg. Fra nå av burde du ignorere henne helt. Anonymkode: ace09...c16 Ikke nødvendigvis. Jeg hadde nok takket nei til klatring etter skolen. Etter skolen er jeg sliten, og jeg er ikke spesielt glad i høyder. En kaffe derimot, kunne jeg takket ja til. Hvorfor inviterte du til akkurat klatring, ts? Er det en felles interesse dere har? Hvis ikke, så kan grunnen til at hun sa nei like godt være at hun ikke vil klatre.. Anonymkode: b5a8b...38b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå