Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(De som synes dette er tull og sprøyt og alt, kan dere ikke la meg få ha tråden i fred for sånt, takk.)

Anonymkode: 2f4ba...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Bump

Anonymkode: 2f4ba...890

Skrevet

Du er en snill person med hjertet på rette stedet. Du og deg ikke styre av bare hjertet eller hodet, men tar bestemmelser basert på kombinasjonen av begge. Du er lett å være rundt og lett og like. Du går sammen med stort sett alle mennesketyper. Du er veldig empatisk, og det tiltrekker andre mennesker til deg. Du er ikke så opptatt av gods og gull, og verdsetter følelser mer. 
Kanskje jobber du i et helseyrke, eller lignende? 
Du er nå i en brytningsfase. Skal du flytte? Eller du vurderer å bytte jobb? Jeg får opp at du vurderer å velge noe helt nytt. Og du lurer på om det er lurt å følge drømmene. 
Vær forberedt på at menneskene rundt deg ikke er enige i valget ditt.  Det er veldig viktig at du følger magefølelsen din og livserfaringen din for å ta valget. 
Jeg vingler litt mellom det jeg skrev tidligere om bytte av bolig eller jobb. Jeg føler mer nå at du har en annen. Vær forberedt på at om du ikke har rent mel i posen og har bedrevet et dobbeltspill, blir det en hard livserfaring du kommer til å sitte igjen med. 

Anonymkode: 7f4f5...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...