Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Vil bare gi en liten advarsel ang. Bridesave. Jeg har bare dårlige erfaringer derfra. Jeg bestilte meg sko og kjole derifra i våres. Etter å ha tenkt meg litt om så ønsket jeg ikke skoene likevell, så jeg skrev en mail til dem hvor jeg sa det og at jeg ønsket pengene som jeg jo allerede hadde betalt (for det gjør man jo når man bestiller) tilbake. Jeg hørte ingenting. Tiden gikk og jeg sendte flere mail,men ingenting skjedde. Så kom kjolen min. Den var i en str for liten,jeg skjekket kvitteringen at jeg hadde bestilt riktig og det hadde jeg. Jeg tok kontakt med Bridesave igjen og sa i fra at kjolen var en str for liten så jeg derfor sendte denne tilbake og får en str større. Da svarte de og sa at det ikke var noe problem,men de måtte ha kjolen før de kunne sende en ny. Så kjolen ble sendt tilbake og jeg venter enda på at jeg skal få kjolen som var litt større. Snart et halvt år har gått og jeg har ingen kjole og ingen penger for hverken kjolen eller skoene. Og jeg er sint! Jeg har prøvd utallige ganger å kontakte dem, via mail,brev,telefon, men ingenting funker. Jeg har satt en advokat på saken,men han sier det ikke er lett siden det er et utenlandsfirma som tydeligvis gjør hva de vil. Så vær nå endelig forsiktig jenter.
Lemona Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Uff da. Det hørtes ikke bra ut. Sitter akkurat og vurderer å bestille derfra, men da utgår nok det...Hva BestBridalprices da? Har noen erfaringer med dem?
Boogie Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Det første jeg tenker, er at du burde ta kontakt med TV 2 hjelper deg. Kanskje de kan være med på å løse saken. Du har jo krav på å få pengene tilbake, eller iallefall en kjole i riktig str..Håper at dette løser seg til slutt Lykke til, og takk for at du advarer oss andre
Lemona Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Jeg er litt skeptisk av natur, men "gjest" som advarer kan vel ikke være eier av en brudesalong som ikke vil tape kunder..... :icon_question:
stephania24 Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 takk for advarselen! Jeg er litt skeptisk av natur, men "gjest" som advarer kan vel ikke være eier av en brudesalong som ikke vil tape kunder..... :icon_question: ← hva mener du.......egentlig?
Saeria Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 takk for advarselen! hva mener du.......egentlig? ← Mange som eier brudekjolesalonger nekter f.eks. å si hvilket navn eller nummer på kjoler som blivende bruder prøver har, for at de ikke vil at hun skal prøve kjolen i salong for så å bestille på nett. Så her spør Lemona om ikke trådstarter muligens er en salongeier som "advarer" på KG for å unngå å tape penger på de som prøver i salong for så å bestille en kjole på nettet, i stedet for å punge ut mye på samme kjolen her hjemme.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2005 #8 Skrevet 25. september 2005 fy søren så dårlig kommer ikke til å bestille fra de!
lil Skrevet 25. september 2005 #9 Skrevet 25. september 2005 Uff, så kjedelig da!! Jeg har problemer med bridalpeople.com, eller rettere sagt med transportfirmaet de bruker. Fikk en mail om at de hadde en pakke der til meg, og at de ikke fant dekning på kortet til de 127$ (!) som frakten kostet. Så satte jeg inn penger, men de fikk ikke til å ta betaling. De ba meg om å gi dem info om et nytt kort, og det fikk de for 3 uker siden. Etter det har jeg ikke hørt en dritt, de svarer ikke på mails lenger. Surt, har betalt masse penger for den pakken, håper at jeg får den en vakker dag..
Felixa Skrevet 25. september 2005 #10 Skrevet 25. september 2005 Jeg har også hatt problemer med bridesave. Skulle bestille et par sko, de koster jo halve prisen av det de gjør her. Etter å ha betalt får jeg en mail som det står at med frakt kommer prisen på langt over det dobbelte! Ok,en overraskelse,men skoene var veldig fine så la det gå. Dette sto jo ikke på beløpet så de måtte trekke det av kontoen min senere,men det går jo ikke. Så jeg skrev mail til dem at det ikke går,da må jo jeg godkjenne det,jeg lar dem jo ikke trekke vilt fra visaen min. Ikke godkjente de postopkrav heller, så jeg måtte ha sendt dem pengene. Det syntes jeg ble altfor tungvindt og tiden gikk ganske fort også, de må nemlig ha en mnd på å sende varene. Så jeg sa nei og at jeg ville ha igjen pengene. Etter en drøss av mail har jeg enda ikke hørt noe. Utrolig useriøst!
Lemona Skrevet 25. september 2005 #11 Skrevet 25. september 2005 Mange som eier brudekjolesalonger nekter f.eks. å si hvilket navn eller nummer på kjoler som blivende bruder prøver har, for at de ikke vil at hun skal prøve kjolen i salong for så å bestille på nett. Så her spør Lemona om ikke trådstarter muligens er en salongeier som "advarer" på KG for å unngå å tape penger på de som prøver i salong for så å bestille en kjole på nettet, i stedet for å punge ut mye på samme kjolen her hjemme. ← Takk for det Saeria. Akkurat det jeg mente. Men jeg ser at det er flere her med dårlig erfaring, så da stemmer det helt sikkert...
Saeria Skrevet 25. september 2005 #12 Skrevet 25. september 2005 Bare hyggelig, Lemona. Tror det er mange her som har god erfaring også, eller tar jeg helt feil nå?
Gjest Gjest_Mary77bgo_* Skrevet 25. september 2005 #13 Skrevet 25. september 2005 Heisann :-) Vet ikke hvor mye du har tenkt å kjøpe for, men jeg er selv på jakt etter brudekjole og kom over en side som heter www.bridecouture.com. Det er en butikk i USA som selger designerkjoler til sterkt reduserte priser. Vurderer å kjøpe, men skal prøve noen kjoler hjemme i Norge først. Lykke til!
Gjest LoisLane Skrevet 25. september 2005 #14 Skrevet 25. september 2005 Jeg kjøpte en flott Maggie Sottero-kjole fra Bridesave og er kjempefornøyd. Pakken kom raskt, kundeservicen var bra og kjolen passet og var enda finere enn jeg trodde. At jeg ikke var så fornøyd med toll og moms er en annen sak...
Sannemor Skrevet 25. september 2005 #15 Skrevet 25. september 2005 Jeg henger meg på de med dårlig erfaring med BrideSave. Bestilte kjole og sko derfra. Etter mye om og men fikk jeg endelig vite at leveringen ville bli 6- 8 uker for sen, og dermed for sen til bryllupet. Dette var altså 6-8 uker forsent i forhold til leveringsfristen de selv har satt. Jeg kunne ikke få igjen pengene heller. Elendig kommunikasjon derfra og, noen sa noe andre sa noe annet. Til slutt skrev jeg en lang mail der jeg hadde klippet og limt mine mail og deres svar. Da gikk det ikke så lang tid før jeg hadde kjolen. 4 uker FØR leveringsfristen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå