AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Vi har datet i 2 måneder ca. Og hatt sex 4 ganger. Det er et stort problem. Penisen til han jeg dater er alt for stor. Og da mener jeg alt for stor. Vi snakker godt over 20 cm. Han har bunnet meg en gang og det gjorde helt forferdelig vondt. I tillegg har jeg ganske tynne hofter og en liten kjede. Er så vidt den passer inni meg. Han er skikkelig snill og en utrolig fin person. Vi har det utrolig gøy sammen ellers. Men akkurat sexen er ikke noe særlig behagelig for min del. Noe tips til hva vi burde gjøre? Anonymkode: b3dd8...1f5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Snork. Les en av de 337 andre trådene om gigantpeniser Anonymkode: 96178...568 3
Gjest Trøst Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Dere er åpenbart ikke kompatible seksuelt, så da er vel løsningen å bare være venner? Eventuelt bare oralsex?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Perlekjede? Anonymkode: 60be3...f4d 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Bli venner og overlate penisen til noen som liker den? Anonymkode: 23879...8a4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Jeg slo opp med exen av samme grunn... Anonymkode: 8ee04...203
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Jeg anbefaler deg å bruke en vibrator på klitoris, og gjerne få et par orgasmer før han kommer inn i deg. Da er du kåt, og da "tåler du mer". Det er også greit at du sitter oppå ham, for da er det du som styrer fart og intensitet. En god glidekrem vil være særs viktig, for å "kjøra på" hvis det er for tørt, vil omtrent flå skinnet av ham og vrenge deg... Ingen god situasjon, med andre ord 😄 Anonymkode: 4fcf2...dbb
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg anbefaler deg å bruke en vibrator på klitoris, og gjerne få et par orgasmer før han kommer inn i deg. Da er du kåt, og da "tåler du mer". Det er også greit at du sitter oppå ham, for da er det du som styrer fart og intensitet. En god glidekrem vil være særs viktig, for å "kjøra på" hvis det er for tørt, vil omtrent flå skinnet av ham og vrenge deg... Ingen god situasjon, med andre ord 😄 Anonymkode: 4fcf2...dbb Problemet her er jo ikke mangel på fukt, men at han bunner så det gjør vondt. Å få en penis dundrende inn på livmortappen gjentatte ganger kan være så smertefullt at man kjenner smerten dunke i takt med pulsen lenge etter avsluttet samleie, sammen med en sterk kvalmefølelse. Og selvsagt kan man bli skikkelig våt hvis man har etpar orgasmer først, men for min del er man jo da helt i utakt: han sprengkåt og vil dundre på, jeg egentlig ferdig og med dalende lyst. Anonymkode: b3243...b15
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 Noen gjør alt for stor penis, for andre er penis alt for stor. Anonymkode: e9587...a5d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet her er jo ikke mangel på fukt, men at han bunner så det gjør vondt. Å få en penis dundrende inn på livmortappen gjentatte ganger kan være så smertefullt at man kjenner smerten dunke i takt med pulsen lenge etter avsluttet samleie, sammen med en sterk kvalmefølelse. Og selvsagt kan man bli skikkelig våt hvis man har etpar orgasmer først, men for min del er man jo da helt i utakt: han sprengkåt og vil dundre på, jeg egentlig ferdig og med dalende lyst. Anonymkode: b3243...b15 Hvis det kun handler om lengden, så finnes det utstyr for å tre på penis, slik at han ikke kommer så langt inn. Å måtte passe på intensiteten hele tida, er frustrerende. Søk på penis thrust bumper, så ser du hva jeg mener. Anonymkode: e417a...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå