AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Samboern min har forandret seg veldig siden vi ble sammen, nå fra han kommer hjem til han legger seg så sitter han å spiller hele dagen lang. Har vært sånn i noen måneder nå, har prøvd å snakke med han om det og om at jeg ikke får noe oppmerksomhet å da svarer han bare med at vi ikke har noe bedre å gjøre. Vurderer litt å slå opp med han, men har egentlig ikke lyst til det men vil liksom ikke ha det sånn her.. Anonymkode: 83f3e...b47
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Du får gjøre det slutt og hvis han spør hvorfor: vi har jo ikke noe å gjøre sammen. Ekssamboer høres helt greit ut 😊 Anonymkode: 4bbf9...05f 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Han er tydelivis ikke interessert i å forandre på noe så da er det kanskje like greit at du gjør det beste for deg selv og dra. Har en gamer samboer selv. Han spiller en del men ikke på mye. Vi er helt for egen tid men er enige om å gjør ting sammen. Han er klar på at hvis jeg syns det blir for mye og trenger han så må jeg bare si ifra. Det er slik det skal være. Man må få dyrke egne hobbier men også ta vare på hverandre ❤️ Lykke til. Jeg håper du finner ut av det! Anonymkode: d5d2f...3eb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Samboern min har forandret seg veldig siden vi ble sammen, nå fra han kommer hjem til han legger seg så sitter han å spiller hele dagen lang. Har vært sånn i noen måneder nå, har prøvd å snakke med han om det og om at jeg ikke får noe oppmerksomhet å da svarer han bare med at vi ikke har noe bedre å gjøre. Vurderer litt å slå opp med han, men har egentlig ikke lyst til det men vil liksom ikke ha det sånn her.. Anonymkode: 83f3e...b47 Hvis du ikke hadde vært sammen med han, og han hadde presentert seg på første date som en som gamet døgnet rundt fordi han ikke hadde noe bedre å gjøre på. Hadde du blitt sammen med han da? Er han 17 år, forresten? Eller er det snakk om en voksen mann med jobb og barn og voksne venner, som drikker kaffe? Hadde han andre interesser/hobbyer/fritidsaktiviteter tidligere? Er de satt på pause pga korona? Går han på jobb? Skole? Har dere venner som dere besøker eller får besøk av eller finner på ting med? Trener dere? Anonymkode: f6e26...a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå