Gå til innhold

Hvordan bruke cashpoints (Norwegian)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en bekjent som sa at man ikke lenger kan bruke dem på flybillett, fordi NA trenger mer friske midler inn. Men hva kan man da bruke dem på? Var opptatt av å støtte selskapet, så tok cashpoints i stedet for å få ut kontanter da de innstilte flyene mine. Har hele 6300 cashpoints...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får brukt dem på flyreiser, men kun halvparten av summen. Kjøper du billetter til f. Eks 2000, kan du bruke 1000 cashpoints. Står godt forklart inne på norwegians

Anonymkode: 0fdd2...cb6

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

De har fått et idiotisk nytt system hvor du må kjøpe billetter til en viss pris for å få lov til å bruke en viss mengde poeng. Jeg har slutta å bruke Norwegian-kredittkort og å samle på cashpoints ellers på grunn av det.

Skrevet
Linny111 skrev (2 minutter siden):

De har fått et idiotisk nytt system hvor du må kjøpe billetter til en viss pris for å få lov til å bruke en viss mengde poeng. Jeg har slutta å bruke Norwegian-kredittkort og å samle på cashpoints ellers på grunn av det.

Har du funnet et annet tilsvarende kredittkort? 

Anonymkode: 9f173...38c

Gjest Linny111
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har du funnet et annet tilsvarende kredittkort? 

Anonymkode: 9f173...38c

Jeg bor i Storbritannia, så bruker Amex Platinum charge-kort til nesten alt. Har spart opp utrolig mange poeng under lockdown, så blir spennende å se hva vi kan få for alle poengene.

Skrevet

Idiotopplegg. Skulle kjøpe billetter til ungene i høstferien, men fikk ikke brukt noen cash points fordi yngste må ha følge fortsatt (eldste er ikke 16 enda), og jeg kunne ikke betale med CP over telefon (man må bestille reiser alene-billetter via tlf.). Uansett kunne jeg ikke bestille begge billettene samtidig for å komme over beløpsgrensen, måtte bestille til eldste på nett.

Håper poengene holder til neste år, da er eldste 16 og kan følge lillesøster. Det er ikke mye vi reiser med fly nå utenom når ungene besøker besteforeldrene. Nå tar jeg heller cash back, selv om det barere 0,5%. Skikkelig I-landsproblem, men irriterende like fullt.

Anonymkode: 54bcd...5b7

Skrevet

Enig, i realiteten har norwegian stjålet halvparten av pengene min. Og de har vel satt opp prisene med 50% uansett så det lønner seg knapt. Og fly med munnbind det er kun til  begravelser etc.

Anonymkode: 7db05...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...