AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Rosa, blått, grønt, etc. Hva var greia med det? Anonymkode: 8ccb1...7cc 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Ikke bare hos rike folk vel? Mange kjøpte slike for å ha på badet når det kom gjester, litt det samme som å kjøpe med julemotiv til jul. Jeg syntes aldri koe om de parfymerte, de eksisterer heldigvis ikke lengre, men synes det er helt ok at folk f.eks kjøper noen pakker med mykere og mer ordentlig dopapir når de har besøk, selv om det kanskje går i en billigere sort til hverdags. Anonymkode: 89206...caf 5
Mwanafunzi Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Ja, husker det. Som barn var jeg veldig misunnelig. Tror det var greia: å gjøre andre misunnelige og være spesiell. Som et statussymbol, i de gode gamle dager før Apple og Tesla liksom. 1
Gjest laPistola Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Det hadde jeg helt glemt.. men ja jeg husker at noen av vennene til foreldrene mine , de med store hus og mye penger, hadde lilla og rosa toalettpapir . Syntes det var veldig stas når jeg var liten jente, men nei, skjønner ikke greia nå 😅 kan ikke sammenlignes med julemotiv og litt mykere en får kjøpt på matbutikken vel? Foreldrene mine hadde også julemotiv og mykt papir.. selv sverger jeg til first price, men hadde jo kunnet kjøpe med julemotiv om det var viktig 🤣
Rumle Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Jeg husker det vagt, men var mest fascinert av de som hadde blått vann 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Rumle skrev (29 minutter siden): Jeg husker det vagt, men var mest fascinert av de som hadde blått vann I doskåla ja mener du? Har faktisk ikke tenkt over det heller på lenge, at folk brukte å ha slike "forfriskere" hengende i doen. Det var både blått og grønt og rosa det og! Og skikkelig ekkelt om det var mange mannfolk som brukte doen, da ble den jo pissa på.... Anonymkode: 89206...caf 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I doskåla ja mener du? Har faktisk ikke tenkt over det heller på lenge, at folk brukte å ha slike "forfriskere" hengende i doen. Det var både blått og grønt og rosa det og! Og skikkelig ekkelt om det var mange mannfolk som brukte doen, da ble den jo pissa på.... Anonymkode: 89206...caf Jeg har en hengende i do bestandig. Det er ikke noe som hører fortiden til. Men den typen jeg bruker farger ikke vannet, og den er laget av Klorin. Den gjør at doskålen holder seg glatt, hvit og ren lenger. Antibakteriell. Dufter rent. Anonymkode: 7bc19...66d 8
Rumle Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I doskåla ja mener du? Har faktisk ikke tenkt over det heller på lenge, at folk brukte å ha slike "forfriskere" hengende i doen. Det var både blått og grønt og rosa det og! Og skikkelig ekkelt om det var mange mannfolk som brukte doen, da ble den jo pissa på.... Anonymkode: 89206...caf Ja! Men, det tok sin tid før jeg forsto at det var den dingsen som farget vannet 4
Peanut Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 41 minutter siden, Rumle said: Jeg husker det vagt, men var mest fascinert av de som hadde blått vann Jeg har det. På begge doene. Er fascinert av det jeg og ^^, 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #10 Skrevet 3. september 2021 Den eneste gangen jeg så farger dopapir som ung var da jeg begynte å jobbe i matbutikk da jeg var 18. Der hadde de farget dopapir. Husker bare ei dame som kjøpte det, og hun kjøpte alltid det rosa papiret. Det kostet rundt hundre kroner for en pakke, noe som var mye den gangen. Anonymkode: 9f055...bcc
lillevill Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 Blått og rosa dopapir så stygt ut, husker jeg! Var ikke det ganske billig da? Det var mye finere med dopapir som hadde illustrasjoner på. nisser og sånn, til jul.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dufter rent. Anonymkode: 7bc19...66d Du mener: Det stinker parfyme. Anonymkode: f2230...8f5 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 Mange av dorensene med blått i er etsende så ikke sitt på do og skylle ned om du ser en sånn. jeg har ajax i do etter hvert bruk. Ellers sprayer jeg. Anonymkode: 40f80...a55
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Farget og parfymert dopapir er uansett helseskadelig og kreftfremkallende. Ville ikke pustet det inn eller rørt kjønnsorganet mitt med det... Husker jeg hadde en venninne som hadde rike foreldre. De bodde i en villa og alle soverommene hadde egne bad. Og på kjøkkenet hadde de walk-in-kjøleskap. De hadde alltid mye godt og brus. De hadde også biljardrom og svømmebasseng. Og et stort gjerde rundt hagen. Kan ikke huske de hadde farget toalettpapir. Ja, dette var på begynnelsen av 90-tallet. Foreldrene hennes eide et par hotell og husker jeg fikk lov og bli med venninna mi og bade i badebassenget gratis. Etterpå fikk vi lov å spise mat og is gratis. Så det var tider da jeg var rundt 10-12 år. Anonymkode: 47f29...99c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Farget og parfymert dopapir er uansett helseskadelig og kreftfremkallende. Ville ikke pustet det inn eller rørt kjønnsorganet mitt med det... Husker jeg hadde en venninne som hadde rike foreldre. De bodde i en villa og alle soverommene hadde egne bad. Og på kjøkkenet hadde de walk-in-kjøleskap. De hadde alltid mye godt og brus. De hadde også biljardrom og svømmebasseng. Og et stort gjerde rundt hagen. Kan ikke huske de hadde farget toalettpapir. Ja, dette var på begynnelsen av 90-tallet. Foreldrene hennes eide et par hotell og husker jeg fikk lov og bli med venninna mi og bade i badebassenget gratis. Etterpå fikk vi lov å spise mat og is gratis. Så det var tider da jeg var rundt 10-12 år. Anonymkode: 47f29...99c Og hvor svarte du på hi egentlig? 🤔 Anonymkode: 70da7...518 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hvor svarte du på hi egentlig? 🤔 Anonymkode: 70da7...518 Står jo om du leser det jeg skrev 😂 Kan ikke huske de hadde farget toalettpapir. Ja, dette var på begynnelsen av 90-tallet. Anonymkode: 47f29...99c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.28): Jeg har en hengende i do bestandig. Det er ikke noe som hører fortiden til. Men den typen jeg bruker farger ikke vannet, og den er laget av Klorin. Den gjør at doskålen holder seg glatt, hvit og ren lenger. Antibakteriell. Dufter rent. Anonymkode: 7bc19...66d Sånne dingser som henger i do kan bli et problem hvis de løsner og blir spylt ned, "kroken" hekter seg fast i avløpsrøret og avløpet tettes… Anonymkode: 48980...ac0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Skrevet 9. september 2024 Europris har/hadde et med rosa roser på. Synes der var så festlig å ha på utedoen på hytta. Passet veldig fint inn der, men hadde ikke valgt det hjemme. Anonymkode: 80f08...8d2 2
Flintis Skrevet 9. september 2024 #19 Skrevet 9. september 2024 Joda husker det, men ikke spesiellt rike. Men de litt gjennomførte badene med farge på toalett og servant og teppe på lokket. Selvfølgelig matchende papir.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #20 Skrevet 9. september 2024 Som 80-tallsbarn skjønte jeg ikke at det kulørte dopapiret signaliserte rikdom, trodde det bare var harry på samme måten som pelsete rosa doringtrekk og olivengrønne plysjsofaer Anonymkode: 00ad9...177 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå