Gå til innhold

Angående det å møtes for sex på hotell/motell osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan løses egentlig det i praksis? Jeg har ikke peiling på dette så sikkert dumt spm, men hvis det er flere som skal delta så reagerer vel resepsjonen på dette hvis en etter en kommer labbende inn. Hotellet vil jo ha full oversikt over hvem som er hvor, og hvor mange, mtp brannsikkerhet og andre ting. 

Går hele gjengen samlet og registrerer seg i resepsjonen? Kan tenke meg resepsjonistene tenker sitt. Bryr hotellet seg om at hotellet blir brukt til sextreff og ville sexparty eller gir de blanke så lenge gjestene betaler for seg? 

Jeg skal muligens møte noen på hotell i nær fremtid så derfor jeg lurer. Hvordan jeg skal gå frem mtp registrere meg i resepsjonen og at jeg skal ha en til der osv..... 🙈

Anonymkode: 5009f...701

Skrevet

Det er vel sånn at den som skal betale for rommet, sjekker inn, og så går bare de andre rett forbi resepsjonen og opp til rommet direkte uten å si fra til hotellet, etter hvert som de ankommer?

Anonymkode: b93ff...68e

• Liker 4
Skrevet

På en del hoteller kan man faktisk ta heisen rett fra parkeringshuset under hotellet, til etasjene med rom. Skippe resesjonen helt mao. Om ikke, er det bare å gå forbi resesjonen. Dersom man må bruke nøkkelkort i heisen, må den med nøkkelkortet hente gjestene sine.

Jeg har gjort dette noen ganger, for å si det sånn😆

Anonymkode: 986ee...a68

• Liker 3
Skrevet

Jeg og partner har hatt en del treff på hotell, jeg pleier møte den/de ved heisen, de tar heis ned igjen selv (trenger ikke kort). Aldri blitt spurt eller stoppet, bodd på helt vanlige hoteller som plaza, scandic etc. 

Anonymkode: c0eb5...762

• Liker 1
Skrevet

Åja. Så merkelig at det er så enkelt. Leste en annen tråd hvor det var mange som jobbet på hotell som skrev, og de sa at de krevde full oversikt over hvem som befant seg hvor hen på hotellet. 

Anonymkode: 5009f...701

Skrevet

Jeg pleier å sjekke inn først og ber resepsjonisten legge av nøkkel til "Tom" f.eks. Så kommer "Tom" inn gjerne litt etter meg og henter nøkkel. 

Anonymkode: b0af3...f17

Skrevet

De som jobber i resepsjonen "Vet å får med seg de meste tingene". 

Om du ikke vil skape noe trøbbel, kan du bare si til resepsjonen at jeg får besøk. Løser seg som oftest 200%.  

Kanskje de mer lukrative, å store hotellene. Krever litt mer ekstra diskresjon.  Book suite, dersom du har flere enn 2. Da er det null stress.

Anonymkode: eb43f...f97

Skrevet

Nå i desse koronatider bør ein vel registrere seg med navn, og telefonr i fall det skulle vera behov for sporing av korona.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 17.21):

Jeg og partner har hatt en del treff på hotell, jeg pleier møte den/de ved heisen, de tar heis ned igjen selv (trenger ikke kort). Aldri blitt spurt eller stoppet, bodd på helt vanlige hoteller som plaza, scandic etc. 

Slik fungerer det

Skybe skrev (På 2.9.2021 den 20.51):

Nå i desse koronatider bør ein vel registrere seg med navn, og telefonr i fall det skulle vera behov for sporing av korona.

Tja, det er vel heller sånn at slike opplegg stort sett har vært satt på pause siden mars 2020 så det behovet er neppe påtrengende

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 17.21):

Er det egentlig lov å fylle opp et vanlig hotellrom med folk som herjer rundt, roper og stønner, griser til lakener, sengetøy, møbler mv.. Jeg tipper at et vanlig norsk hotell (ikke et shady hospits eller pensjonat) ville sagt nei om den som booker rommet hadde vært redelig om formålet.

Anonymkode: deb0d...e5d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det egentlig lov å fylle opp et vanlig hotellrom med folk som herjer rundt, roper og stønner, griser til lakener, sengetøy, møbler mv.. Jeg tipper at et vanlig norsk hotell (ikke et shady hospits eller pensjonat) ville sagt nei om den som booker rommet hadde vært redelig om formålet.

Er vel heller omvendt. Jo mer "high-end" hotellet er, jo mindre legger de seg borti hva gjestene gjør. Så lenge du ikke plager naboene dine kan jeg vanskelig se for meg at hotellet skulle nekte noen besøk på hotellrommet, uansett hva formålet er.

• Liker 1
Skrevet

Flere? Har du sex med flere fremmede i samme sengklær😬

Skrevet
Jdz skrev (3 timer siden):

Er vel heller omvendt. Jo mer "high-end" hotellet er, jo mindre legger de seg borti hva gjestene gjør. Så lenge du ikke plager naboene dine kan jeg vanskelig se for meg at hotellet skulle nekte noen besøk på hotellrommet, uansett hva formålet er.

Jeg tror neppe Park Hyatt hadde satt pris på gjester som forslummer atmosfæren og stilen ved å bedrive trashy gruppesex på hotellrommene. Men det er selvsagt noen regler det er vanskelig å håndheve; særlig når man er opptatt av å være høflig og diskret.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (52 minutter siden):

Flere? Har du sex med flere fremmede i samme sengklær😬

Er jo ikke til å unngå hvis det er snakk om en gruppeaktivitet 😏

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg tror neppe Park Hyatt hadde satt pris på gjester som forslummer atmosfæren og stilen ved å bedrive trashy gruppesex på hotellrommene. Men det er selvsagt noen regler det er vanskelig å håndheve; særlig når man er opptatt av å være høflig og diskret.

Satt pris på det - neppe? Men grepet inn? Har hatt noen ganske heftige suite-fester på Hyatt, Hilton, Conrad mm. uten at det har blitt noe rabalder av det. Så lenge du ikke er til sjenanse for noen så tviler jeg på at hotellet bryr seg nevneverdig om hvem du har sex med på rommet ditt.

• Liker 1
Skrevet
Jdz skrev (30 minutter siden):

Er jo ikke til å unngå hvis det er snakk om en gruppeaktivitet 😏

Ok, jeg tenkte det kom en ny hver 2. time🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...