Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en gutt til kaller meg søt så kaster jeg opp. Seriøst. Flere jenter som er lei av å bli kalt søt ??

Jeg er kanskje ikke PEN, men jeg er ihvertfall hot. Og sexy. Er det bare jeg selv som ser det?? 😂

Menn, hva skal til for å kalle henne sexy? Hjelper det om man kler seg i singlet med blonder? Eller er det mer sexy med en trang shorts og en magekort hettegenser? Brune legger? Eller er sexy bare noe man er, om man er født sånn? Altså, hvordan kan man bli klassifisert som sexy isteden for søt?!

Digger meg selv, har ingen problemer med eget utseende, men er LEI av at ALLE kaller meg søt. Jeg vil ikke være søt!! Jeg er en voksen kvinne.

Anonymkode: 2ae9d...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er SØT! 😄 

Anonymkode: b2fd3...244

• Liker 3
Skrevet

Ser deg, og høyner med «søt og snill» 🙈

Faen da, jeg vil være kul og sexy!!! Skjønner deg 100%.

Anonymkode: e9dd2...9c5

• Liker 2
Skrevet

Makan til problemstilling. Prøvd med catsuit?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ser deg, og høyner med «søt og snill» 🙈

Faen da, jeg vil være kul og sexy!!! Skjønner deg 100%.

Anonymkode: e9dd2...9c5

Jeg er søt, snill og koselig jeg. Altså, hvorfor snakker folk til meg som om jeg var en hundevalp? 😅

Anonymkode: fd7bd...f8e

Skrevet
so_what skrev (6 minutter siden):

😂🤣

Skrevet

Du er så søt når du er sint :) 

Det pleier å virke for å løse opp stemningen... !

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk begynt å kalle menn for søte tilbake nå. Har de sagt det til meg minst en gang så sier jeg det samme framover.

«Cute» skriver jeg om de sender en selfie. Her om dagen skrev jeg faktisk «du er så liten og søøt» til en gutt på 174 cm som jeg snakker med. Har helt sluttet å kalle gutter for kjekk eller hot, nå er de bare søt i mine øyne. Og så kan de smake litt på det, om de føler seg tilfreds med det eller om det føles som man egentlig blir kalt «ikke bra nok.»

ts

• Liker 1
Skrevet

Du vil bli seksualisert? Det var nytt. Trodde kvinner var lei av det. 

Skal kalle kvinner jeg ser på gata for sexy og DEILIg fra nå av. 

Anonymkode: b9f16...b60

• Liker 2
Skrevet

Har ofte blitt kalt søt, og synes det er gøy så lenge det ikke er en hersketeknikk.

Kanskje det er det du kjenner på?

• Liker 1
Skrevet

Kan hende de bruker begrepet "søt" på en ironisk måte. Det hadde hvertfall jeg gjort hvis jeg hadde møtt ei jente som sier at hun; digger seg selv. 

Anonymkode: 4b85a...c3b

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk begynt å kalle menn for søte tilbake nå. Har de sagt det til meg minst en gang så sier jeg det samme framover.

«Cute» skriver jeg om de sender en selfie. Her om dagen skrev jeg faktisk «du er så liten og søøt» til en gutt på 174 cm som jeg snakker med. Har helt sluttet å kalle gutter for kjekk eller hot, nå er de bare søt i mine øyne. Og så kan de smake litt på det, om de føler seg tilfreds med det eller om det føles som man egentlig blir kalt «ikke bra nok.»

ts

Så du forventer at alle menn du treffer kjenner dine preferanser og historie, og dermed bruker de rette superlativene til deg sånn helt uten videre? 

Mange jenter liker å bli omtalt som "søt", heller det en sexy/hot/rålekker/barmfager eller andre seksualiserte begreper. 

Skrevet

Av alle kompliment jeg har fått fra menn, så er det nok "du er så søt" som går igjen. Var en periode jeg ikke syntes noe om det, men nå syns jeg det er helt greit. Komplimenter som deilig, sexy og lignende kommer gjerne i settinger hvor det passer, mens søt, nydelig, pen og lignende er litt mer hverdagslig. 

so_what skrev (22 minutter siden):

Problemet med å være søt er at man er søt hele tiden, til og med når man prøver å være sexy. Husker første gang jeg tok på meg strømpeholder og sexy undertøy for min daværende kjæreste. I etterkant sa han at det var råsexy, og det at jeg "var så utrolig søt" gjorde alt bare bedre. 🤪

Skrevet
Tiuren skrev (2 minutter siden):

Så du forventer at alle menn du treffer kjenner dine preferanser og historie, og dermed bruker de rette superlativene til deg sånn helt uten videre? 

Mange jenter liker å bli omtalt som "søt", heller det en sexy/hot/rålekker/barmfager eller andre seksualiserte begreper. 

Jeg tenker at søt er i samme kategori som pen, vakker, nydelig, bedårende, sjarmerende osv. Tror også at når man omtaler noen som søt, så inkluderer det også personlighet og væremåte. Jeg kan synes at menn er søte, og da er det ikke nødvendigvis utseendet alt faller på, men personlighet og hvordan de er. Men har vel aldri møtt en mann som syns det er stas å bli kalt søt, så holder det som oftest for meg selv.... 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Om en gutt til kaller meg søt så kaster jeg opp. Seriøst. Flere jenter som er lei av å bli kalt søt ??

Jeg er kanskje ikke PEN, men jeg er ihvertfall hot. Og sexy. Er det bare jeg selv som ser det?? 😂

Menn, hva skal til for å kalle henne sexy? Hjelper det om man kler seg i singlet med blonder? Eller er det mer sexy med en trang shorts og en magekort hettegenser? Brune legger? Eller er sexy bare noe man er, om man er født sånn? Altså, hvordan kan man bli klassifisert som sexy isteden for søt?!

Digger meg selv, har ingen problemer med eget utseende, men er LEI av at ALLE kaller meg søt. Jeg vil ikke være søt!! Jeg er en voksen kvinne.

Menn  kaller deg  søt søt fordi noe annet kan falle under begrepet "seksuell trakassering". For å unngå dette, må man dessverre kalle deg noe annet enn hot, sexy osv. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt, hele innlegget renner ditt over av sødme.

Anonymkode: a2e43...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...