AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Ah, husker tilbake når jeg var sånn 18 og begynte å date (ja, var kanskje litt sent ute.) Null erfaring og så naiv. Trodde at alle som virket interessert var forelsket i meg, og at vi skulle bli kjærester. En fuckboy som skulle komme på besøk hadde jeg laget biff middag til og tent lys…. Jeg trodde jo at vi holdt på. Første daten hadde jeg ikke barbert meg nedentil i det hele tatt. Ante ikke at han kom til å ende opp med hendene under skjørtet mitt. Visste ikke hvordan man skulle håndtere en kuk heller. Turte ikke å kjenne på den engang foruten gjennom klærne. Fikk helt bakoversveis når jeg fikk rede på at man skulle suge den! På snap visste jeg ikke at man skulle være hard to Get. Jeg sendte i hu og hast og svarte på sekundet. Forsto heller ikke avvisning/hint og bare fortsatte å kjøre på… 😂 I DAG derimot får jeg ikke følelser for noen. Tar ‘alt’ folk sier som bullshit. Leker ikke kostbar, men er ganske uinteressert, og skriver ikke så ofte først. Leser folk som en åpen bok. Og har heldigvis mye mer erfaring rundt kropp/ikke redd for å prøve nye ting. Håper ikke det var bare jeg som gjorde en del tabber i begynnelsen!!? Tenker noen ganger tilbake og bare «herregud..» Anonymkode: 87019...c65
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Tabber kan man gjøre senere i livet også, når man skal begi seg ut på dating igjen, kanskje mer klønete til og med. Jeg var også slik som 18 åring med min kjæreste, turte ikke ta på penisen hans før det var gått lang tid. Men tabbe vet jeg ikke om det var, men klønete absolutt. Det er vel naturlig med første sexpartner. Anonymkode: 44314...5c0
Sphere Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Jeg avviste hun kjempesøte, sjenerte, som hadde tatt mot til seg og kom bort til meg på vei hjem fra skolen, fordi jeg hadde hekt på hun kjempepopulære blonde bomba som viste seg å flørte med veldig mange andre også. 1
Nåleputa Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Ååå, skal man vente med å svare på snapp? 😅😅😅 -Jeg svarer kjapt, og er snart 50 år. Jeg synes det er gøy med kommunikasjon og ler masse i samtaler på snapp som er kjappe.😅
Gjest TheCatLady Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 (endret) Jeg synes ikke at ting som går på manglende erfaring er tabber. Man må jo lære og erfare før man finner ut hva man ønsker seg og hvordan ting fungerer. Det eneste jeg kan komme på som jeg tenker at jeg ikke ville gjort nå er å ta til takke med hvem som helst selv om jeg egentlig ikke likte han fordi jeg hadde så lav selvtillit og dårlig selvbilde. Nå ville jeg nok heller vært singel og alene uansett hvor mye jeg hadde savnet en partner. Endret 2. september 2021 av TheCatLady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå