Gå til innhold

Møtte han vi kjøpte kvalp av på sextreff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger denne her for den passer vel ikke på Kjæledyr.... var ordentlig flaut, og skulle ønske jeg så han før han så oss sånn at vi kunne snudd og dratt derfra uten at det ble rart. Vi var ikke nakne enda men hadde jo leketøy med oss bla strapon dildo. Drssverre så han oss og virket som han kjente oss igjen ja. Vi dro fort. Har beordret gubben til å ta videre kommunikasjon med han nå. Vi må ha kontakt med han pga hunden skal brukes i avl. Vanskelig å tenke her at "shit happens" for dette er jo bare jævli flaut og ikke dagligdags akkurat. 

Anonymkode: b6d8a...a65

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he kunne vært verre da. Kunne vært fyren i kassa på Kiwi der du handler hver dag el læreren til ungen din. 

Anonymkode: 827c0...82d

• Liker 5
Skrevet

Dere har da ikke gjort noe unormalt noen av dere, så hvor krisestemningen kommer fra er jeg litt usikker på. Andre man møter i sånne sammenhenger er jo der av samme årsak som deg, og er en del av pakken når man deltar i fellestreff for interesser man har. 

Anonymkode: ade07...851

• Liker 6
Gjest DramaTheLama
Skrevet

Altså, han var jo der for det samme!?

Skrevet

Hva er problemet?  Det er jo ikke søsteren din liksom

Anonymkode: c1dde...68b

Skrevet

Høres nesten ut som om du har truffet på en i hundeklubben her. Driver oppdrett og driver også litt med sextreff. Han spør gjerne kursdeltagere på valpekurs om å bli med på disse treffene. Så om det er samme kar, trenger du ikke bekymre deg for noe som helst. Han er sikkert bare overlykkelig.

Anonymkode: 464a6...fa8

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe krise det vel, begge har samme interesse og var der i samme øyemed.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Legger denne her for den passer vel ikke på Kjæledyr.... var ordentlig flaut, og skulle ønske jeg så han før han så oss sånn at vi kunne snudd og dratt derfra uten at det ble rart. Vi var ikke nakne enda men hadde jo leketøy med oss bla strapon dildo. Drssverre så han oss og virket som han kjente oss igjen ja. Vi dro fort. Har beordret gubben til å ta videre kommunikasjon med han nå. Vi må ha kontakt med han pga hunden skal brukes i avl. Vanskelig å tenke her at "shit happens" for dette er jo bare jævli flaut og ikke dagligdags akkurat. 

Kanskje han foreslår at du også skal benyttes til det.

• Liker 2
Skrevet

Folk som deltar på sånt er jo ganske åpne og ukritiske, så han syns sikkert det bare var morsomt at dere hadde enda en interesse til felles..

Når det er sagt syns jeg det er skummelt at folk som driver oppdrett av hund også driver med sextreff.. sextreff er jo ganske spesielt i utgangspunktet og har lest for mange skrekkhistorier om hunder som utsettes for overgrep.

Anonymkode: c7be8...864

• Liker 1
Skrevet

Drar man på sånne treff må man vel regne med å møte alle mulige? Neste gang kan det være en nabo eller frisøren sin? Dette burde ts ha tenkt igjennom på forhånd. Og hva galt gjør det - dere er der i samme ærend, og regner med det er en stilltiende avtale om å ikke fortelle videre hva som skjer der.

Anonymkode: 3ff34...f40

• Liker 2
Gjest DramaTheLama
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Folk som deltar på sånt er jo ganske åpne og ukritiske, så han syns sikkert det bare var morsomt at dere hadde enda en interesse til felles..

Når det er sagt syns jeg det er skummelt at folk som driver oppdrett av hund også driver med sextreff.. sextreff er jo ganske spesielt i utgangspunktet og har lest for mange skrekkhistorier om hunder som utsettes for overgrep.

Anonymkode: c7be8...864

Du er batshitcrazy?!? Man puler da ikke hunder fordi man liker å møte andre for sex?!??

Skrevet

Ser ikke problemet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dagens sykeste kommentar.  Kanskje de til og med har barn,  og jobber med psykisk utviklingshemmede, eller eldre?  At noen deltar på sextreff med andre voksne mennesker, høres nesten ut som et kvalitetsstempel, spør du meg. 

Anonymkode: da738...e6c

• Liker 6
Skrevet

Oki.. Dere har en ting til, til felles. 

Vedkommende og dere har noe annet og til felles, dere vil ha diskresjon rundt dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Litt vanskelig å gjøre researc på ei sexside da. Får ikke akkurat fullt navn og Googler de vi skal ha sex med. Mange ønsker møtes anonymt og diskre.

Litt må det kunne gå an å sjekke hvis man faktisk har tenkt å møte noen.

Anonymkode: bd1c6...4ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres nesten ut som om du har truffet på en i hundeklubben her. Driver oppdrett og driver også litt med sextreff. Han spør gjerne kursdeltagere på valpekurs om å bli med på disse treffene. Så om det er samme kar, trenger du ikke bekymre deg for noe som helst. Han er sikkert bare overlykkelig.

Anonymkode: 464a6...fa8

Så creepy🙈

• Liker 1
Skrevet

Hva er hundeoppdretteren? Er han ikke god nok for deg pga sitt yrke? Stakkar han hadde sikkert gledet seg til å ta noen i doggystyle..vedder på at han sikkert fant klubben din, på en av de pop up sidene, som lover deg knull med en lokal tispe... stakkars mann

Skrevet

Om man ønsker å dra på sextreff, bør man ha en ‘argumenter FOR og IMOT- liste. Da får man samtidig en gjennomgang hvilke kjipe ting som kan oppstå på et slikt treff. Risikoen for at det kan dukke opp noen du vet hvem er på et slikt treff bør absolutt stå på ei sånn liste. Det er jo en kjent sak at par du aldri ville mistenkt ville deltatt på noe sånt kanskje er nettopp dem som dukker opp der;)

Anonymkode: ac22c...2f9

• Liker 1
Skrevet

"Beordret gubben" faktisk. Er gubben slaven hans? 🤣

Anonymkode: 522c4...004

Skrevet

Eneste jeg tenkte var bare at dere møtes på både menneske sextreff og hundesextreff, siden dere skal bruke hunden i avl 😹🙊 det var dét jeg syns var kleint med dette 

Anonymkode: f8ea1...00a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...