AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg kan ikke la være å tenke på han jeg møtte nylig. Vi er 25 år begge to. Matchet på tinder og møttes et par ganger. Sist gang tok han initiativ til å gå ned på meg, uten at jeg hadde gjort det til han, og han sa at jeg er den første han har gjort det til. Kan det være bullshit, at han har gjort det til flere - eller kan han faktisk ha litt følelser for meg.?? Han har spurt om å møtes igjen etter det, men da var det sent og jeg var allerede på vei hjem. Da skrev han at han aldri ville snakke til meg igjen, men i går sendte han en selfie og skrev at det hadde vært en lang dag… jeg sendte bare bilde av noe godteri tilbake, og fikk ikke svar. 😂 Menn… help me to analyze his mind. Anonymkode: d674a...e9a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Er hele den unge generasjonen helt ute av stand til å gjøre seg opp egne tanker? Hvorfor denne overanalyseringen 24/7? For å svare deg så hjertet ditt ikke stopper: - Du er den eneste han har gått ned på - Du er den eneste for han, resten av hans liv - Han vil kjøpe et slott til dere - Han vil gifte seg med deg og han kommer ikke til å være utro mot deg eller såre deg på noe vis resten av ditt liv - Han vil ha barn med deg x 5 - Han vil behandle deg som en prinsesse resten av ditt liv Håper du er fornøyd Anonymkode: 14be0...764 4
Cuntzilla Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Tviler på det er bullshit, da det ikke akkurat er århundrets sjekkelinje i mine øyne - du er 25 år og har aldri giddet å gå ned på en kvinne før? Next, please! Man kunne jo kanskje tolket det som at her var det noen følelser, han føler seg trygg på deg som den første jenta i verden... Men så vil han aldri snakke med deg igjen fordi du ikke kunne møte han en kveld?! Hallo. Han er en tosk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er hele den unge generasjonen helt ute av stand til å gjøre seg opp egne tanker? Hvorfor denne overanalyseringen 24/7? For å svare deg så hjertet ditt ikke stopper: - Du er den eneste han har gått ned på - Du er den eneste for han, resten av hans liv - Han vil kjøpe et slott til dere - Han vil gifte seg med deg og han kommer ikke til å være utro mot deg eller såre deg på noe vis resten av ditt liv - Han vil ha barn med deg x 5 - Han vil behandle deg som en prinsesse resten av ditt liv Håper du er fornøyd Anonymkode: 14be0...764 Ha ha ha Superfornøyd… takk Anonymkode: d674a...e9a
Gjest loveli Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Var han flink da? Synes han høres ut som en dust, men men.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Hæ, han ville aldri snakke med deg igjen fordi du ikke hadde mulighet til å treffe han den dagen? Han høres meget spesi ut. Anonymkode: 02a82...ce3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå