AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Okay, så jeg trodde det først var en spøk, og kunne nesten ikke tro mine egne ører da den kjekkeste mannen jeg vet om spurte meg på date. Vi var på treningssenteret. Jeg trente for meg selv, og han et annet sted. Jeg har lagt merke til ham fordi han er ekstremt kjekk, men virker som en hyggelig og koselig kar. Han er populær, alltid folk som smiler og ler sammen med han, og han er veldig omgjengelig. Typisk populær fyr alle liker. Han sprenger kjekkhetsskalaen slik jeg ser det, fra en skala på 1 til 10 er han en 100. Og jeg? Jeg er en 5'er? 6'er om jeg er heldig? Jeg er lettere overvektig og rødsprengt i ansiktet når jeg trener. Jeg har aldri vært veldig populær, men har hatt et par kjærester. Jeg er generelt ganske stille og sjenert, holder på for meg selv. Jeg trekker meg unna når "de populære" kommer inn døra på treningssenteret. Og han er en av dem. Personlig trener er han også, men han jobber visst også innen et annet yrke. Han driver med personlig trening på si fordi han elsker å trene. Vi kunne ikke vært mer forskjellige på mange plan. Han kan virkelig få hvem han vil. Han ser jo ut som en gresk gud, litt sånn tåpelig dameromankjekkas liksom. Jeg blir så teit og rød bare jeg skal fylle vannflaska mi og han er i nærheten. Vel, i går ba han meg ut på date. Jeg trodde jeg skulle besvime. Meg? Jeg trodde han spøkte eller køddet. Men nei, han var helt seriøs. Han hadde observert meg på senteret lenge, og var så imponert over treningen min. Og vi snakket faktisk veldig hyggelig sammen om trening, han virker som en kunnskapsrik fyr med glimt i øyet. Og når han spurte så klarte jo ikke jeg å si nei. Men altså: er det noe vits, dette her? Hva i alle dager skal han med en som meg? Jeg kan strekke meg til at jeg kanskje er søt og sjarmerende, men jeg er jo ikke som de andre damene. Jeg er lettere overvektig (men gått ned mye, hvilket han åpenbart har observert fordi jeg har vært dedikert og trener 3-4 ganger i uken og har gjort det det siste året eller så), har riktignok store pupper og stor rumpe, men altså: jeg har cellulitter, en mage som overhodet ikke er flat som de andre damene, og lårene mine er store (men begynner å bli ganske veltrente). Jeg fokuserer sikkert altfor mye på utseendet her, for jeg er høyt utdanna og har en fin jobb, og jeg tror jeg er en fin person å snakke med (håper jeg), men kan to så forskjellige mennesker virkelig passe sammen? Alle som vil se oss sammen vil tenke: hva ser han i henne, sånn helt seriøst. Burde jeg gå på denne daten? Jeg har lyst, men redd for at det viser seg å være bortkasta. Anonymkode: 2e099...892 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Med den usikkerheten så er det like så greit å holde seg hjemme tenker jeg. Anonymkode: cbf40...b6c 25
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Go for it! Om ikke annet så får du et deilig knull🔥 Anonymkode: 265b6...b64 21
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 (endret) Hopp i det, ikke overtenk så veldig 🤩 kos deg og ha det gøy på date🤩👏 Endret 2. september 2021 av Elder Millennial
Alauda Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 (endret) Bridget Jones? Du undervurderer sikkert også deg selv, men selvtilliten er det verre med. Endret 2. september 2021 av Alauda 17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Du mener dere er alt forskjellig basert på utseendet? En date er jo ikke dermed sagt at han vil være sammen med deg. Men han er nysgjerrig på deg. Så hopp i det, og ikke vær så nervøs. Anonymkode: a1467...ec5 17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Den som intet våger, intet vinner. Anonymkode: 6033d...bd0 12
Zooey Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 JA! Herregud, det er klart du skal på date. Du sier jo selv at du er et bra menneske, jeg synes du fortjener en bra mann! I verste fall blir det med daten, i beste fall kan det være starten på noe. 18
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #10 Skrevet 2. september 2021 Bare fordi du tror han kan få hvem han vil, så er det ikke dermed sagt at hans type er de slankeste og peneste damene. Han falt for noe ved deg! Slutt å snakk deg selv ned, han liker deg. Gå på date med han om du liker han også, så kutter du ut den nedsnakkingen av deg selv, utseendet er ikke alt, personlighet og utstråling betyr mest. Har dere kjemi, så går du på date og koser deg. Hvorfor skulle han ikke like deg, bare fordi du er litt rund og blir rød i ansiktet når du trener? Og når det kommer til utseendet og hva man liker, så er det som med mye annet, det er opp til øyet som ser. Anonymkode: b94a3...01d 35 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #11 Skrevet 2. september 2021 Når det kommer til ulikheter i utseendet. Hver bidige dag ser jeg kjekke menn, med mindre attraktive damer (type fedme, konesveis, og dårlig klesstil) uten at jeg dømmer noen, bare påpeker. Mens de er sammen med høye, trente menn, med klesstil on point. Andre veien ser jeg også flotte pene damer, med god smak i klesveien med små, lave, skalla menn med ølmage og shabby klær. Og noen ganger ser jeg par hvor jeg tenker de er nokså like hva attraktivitet gjelder, velstelte begge to, fine i klærne. Så hva man faller for kan være mye mer enn det ytre! Anonymkode: b94a3...01d 15
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #12 Skrevet 2. september 2021 Så gøy ❤️ Masse lykke til på date. Anonymkode: 2aea8...4ab 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #13 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okay, så jeg trodde det først var en spøk, og kunne nesten ikke tro mine egne ører da den kjekkeste mannen jeg vet om spurte meg på date. Vi var på treningssenteret. Jeg trente for meg selv, og han et annet sted. Jeg har lagt merke til ham fordi han er ekstremt kjekk, men virker som en hyggelig og koselig kar. Han er populær, alltid folk som smiler og ler sammen med han, og han er veldig omgjengelig. Typisk populær fyr alle liker. Han sprenger kjekkhetsskalaen slik jeg ser det, fra en skala på 1 til 10 er han en 100. Og jeg? Jeg er en 5'er? 6'er om jeg er heldig? Jeg er lettere overvektig og rødsprengt i ansiktet når jeg trener. Jeg har aldri vært veldig populær, men har hatt et par kjærester. Jeg er generelt ganske stille og sjenert, holder på for meg selv. Jeg trekker meg unna når "de populære" kommer inn døra på treningssenteret. Og han er en av dem. Personlig trener er han også, men han jobber visst også innen et annet yrke. Han driver med personlig trening på si fordi han elsker å trene. Vi kunne ikke vært mer forskjellige på mange plan. Han kan virkelig få hvem han vil. Han ser jo ut som en gresk gud, litt sånn tåpelig dameromankjekkas liksom. Jeg blir så teit og rød bare jeg skal fylle vannflaska mi og han er i nærheten. Vel, i går ba han meg ut på date. Jeg trodde jeg skulle besvime. Meg? Jeg trodde han spøkte eller køddet. Men nei, han var helt seriøs. Han hadde observert meg på senteret lenge, og var så imponert over treningen min. Og vi snakket faktisk veldig hyggelig sammen om trening, han virker som en kunnskapsrik fyr med glimt i øyet. Og når han spurte så klarte jo ikke jeg å si nei. Men altså: er det noe vits, dette her? Hva i alle dager skal han med en som meg? Jeg kan strekke meg til at jeg kanskje er søt og sjarmerende, men jeg er jo ikke som de andre damene. Jeg er lettere overvektig (men gått ned mye, hvilket han åpenbart har observert fordi jeg har vært dedikert og trener 3-4 ganger i uken og har gjort det det siste året eller så), har riktignok store pupper og stor rumpe, men altså: jeg har cellulitter, en mage som overhodet ikke er flat som de andre damene, og lårene mine er store (men begynner å bli ganske veltrente). Jeg fokuserer sikkert altfor mye på utseendet her, for jeg er høyt utdanna og har en fin jobb, og jeg tror jeg er en fin person å snakke med (håper jeg), men kan to så forskjellige mennesker virkelig passe sammen? Alle som vil se oss sammen vil tenke: hva ser han i henne, sånn helt seriøst. Burde jeg gå på denne daten? Jeg har lyst, men redd for at det viser seg å være bortkasta. Anonymkode: 2e099...892 Ikke tenk så mye på dette. Er dere like gamle? Om han er eldre enn deg har du et fortrinn der. Anonymkode: 4aa03...eb4
Doktor Dyregod Skrevet 2. september 2021 #14 Skrevet 2. september 2021 Hei du. Hva er det verste som kan skje da? At dere har en hyggelig date og drar hver til sist etterpå. Det er vel ikke bortkastet? Ta det som om dere skal bli venner. Du fokuserer mye på utseende. Ikke gjør det. De fleste voksene menn fokuserer ikke bare på det. Muligens han er kjekk. Men da er du sikkert også pen for ham. Kos deg masse❤️ 6
mbiema Skrevet 2. september 2021 #15 Skrevet 2. september 2021 ærlig, nei. fordi du først og fremst baserer deg på utseendet hans "gresk gud" whatever, og med den mentaliteten din om at han så judger deg ut i fra utseendet ditt, så hadde det ikke gått. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #16 Skrevet 2. september 2021 GÅ PÅ DATE! Altså, han har sett deg på ditt "verste" utseendemessig, mens du er svett og rødsprengt 😄 I tillegg har han sett på deg over tid, så det er ikke bare et tilfeldig innfall fra hans side, liksom. Jeg er av typen som faller for sjarm og utstråling og ikke direkte hvor "pen" en person er. Han har jo åpenbart sett noe han liker i deg! Anonymkode: b6ab0...7a2 14
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #17 Skrevet 2. september 2021 Så du har ikke lyst til å gå på date fordi dere er ekstremt forskjellige på mange plan sier du. Da takker du nei. Anonymkode: b25ae...0ae 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #18 Skrevet 2. september 2021 Pass på så han ikke prøver å presse deg til noe du ikke vil i senga. Anonymkode: 99530...5cc 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #19 Skrevet 2. september 2021 Usikkerheten kommer til å ødelegge for deg. Hadde jeg blitt bedt ut av den kjekkeste mannen jeg vet om, hadde jeg takket nei, det hadde gjort meg enda mer usikker. Om du våger å gå ut med han, ønsker jeg deg masse lykke til. Anonymkode: d3053...c33 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #20 Skrevet 2. september 2021 Slapp av folkens. Ts er bare en mann som ønsker det skal være legit å prøve seg på senteret. Anonymkode: ef5f2...ccf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå