Gå til innhold

Er det normalt at irritasjonsmomenter baller på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i fire år, bodd sammen i tre. Og ting ved ham begynner å gå meg på nervene nå. Egentlig ganske små og "vanlige" ting, som at han ikke rydder etter seg, aldri tar ut av oppvaskmaskinen, ikke støvsuger med mindre jeg spesifikt ber ham om det. 

Problemet er at etter jeg begynte å irritere meg over ting, så blir det liksom bare mer og mer å irritere seg over! Altså, jeg legger merke til flere ting ved ham som er irriterende. (Ikke misforstå, jeg leter ikke etter negative ting, altså.)

Er dette normalt?? Har du opplevd det samme? 

Anonymkode: b34d4...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt. Da er det på tide at dere snakker ordentlig om hvordan dere vil ha det sammen. Hva er godt nok for deg og hvor kan dere møtes på halvveien? Og hvordan kan du fokusere på de positive sidene han har istedet for å la det balle på seg med irritasjon? 

Anonymkode: 619b4...112

Skrevet

Det naturligste av verden. Som nyforelsket godtar du mye, og den andre er kanskje den beste utgaven av seg selv. Etter hvert forsvinner denne effekten,  og på det nivået du er nå, kan det til nød reddes.  Neste nivå er forakt, og da har dere tapt. 

Anonymkode: a46d0...f48

Skrevet

Det har vært normalt i de to seriøse forholdene jeg har hatt som gikk dårlig. Har det ikke sånn med han jeg er med nå (14 år sammen).

Anonymkode: 9cf45...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...