AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg har vært sammen med kjæresten min i fire år, bodd sammen i tre. Og ting ved ham begynner å gå meg på nervene nå. Egentlig ganske små og "vanlige" ting, som at han ikke rydder etter seg, aldri tar ut av oppvaskmaskinen, ikke støvsuger med mindre jeg spesifikt ber ham om det. Problemet er at etter jeg begynte å irritere meg over ting, så blir det liksom bare mer og mer å irritere seg over! Altså, jeg legger merke til flere ting ved ham som er irriterende. (Ikke misforstå, jeg leter ikke etter negative ting, altså.) Er dette normalt?? Har du opplevd det samme? Anonymkode: b34d4...fdb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Ja, det er normalt. Da er det på tide at dere snakker ordentlig om hvordan dere vil ha det sammen. Hva er godt nok for deg og hvor kan dere møtes på halvveien? Og hvordan kan du fokusere på de positive sidene han har istedet for å la det balle på seg med irritasjon? Anonymkode: 619b4...112
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Det naturligste av verden. Som nyforelsket godtar du mye, og den andre er kanskje den beste utgaven av seg selv. Etter hvert forsvinner denne effekten, og på det nivået du er nå, kan det til nød reddes. Neste nivå er forakt, og da har dere tapt. Anonymkode: a46d0...f48
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Det har vært normalt i de to seriøse forholdene jeg har hatt som gikk dårlig. Har det ikke sånn med han jeg er med nå (14 år sammen). Anonymkode: 9cf45...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå