AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg har flyttet til en leilighet, en gammel bygår fra 1800 tallet. Vinduene har lufteventil, men når jeg kommer hjem, selv etter bare noen timer er det helt elendig luft her inne, veldig innestengt og ekkelt. Lukter sykehjem. Derfor må jeg ha ihvertfall 1 vindu litt på gløtt. Trenger ikke mer enn 1cm åpning for at luften holder seg fresh. Men nå kommer snart vinteren og det er ikke noe særlig å ha vinduet åpent døgnet rundt. Er det noe jeg kan gjøre for å holde luften frisk uten å ha vinduene åpne ? Anonymkode: f4c27...686
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Kjøpe deg luftrenser 🙂 Anonymkode: e49bc...4b1
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Har du vasket alle flater grundig? Skikkelig nedvask? Jeg synes det pleier å hjelpe. Jeg synes også det blir bedre inne med mye grønne planter. Ellers ville jeg luftet i 5 min med en gang jeg kom hjem og heller hatt på litt mer varme akkurat da.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Har du vasket alle flater grundig? Skikkelig nedvask? Jeg synes det pleier å hjelpe. Jeg synes også det blir bedre inne med mye grønne planter. Ellers ville jeg luftet i 5 min med en gang jeg kom hjem og heller hatt på litt mer varme akkurat da. Jeg må jo ha vinduene åpne hele tiden, selv når jeg er hjemme. Lukker jeg vinduene så blir det jo innestengt uansett om jeg er hjemme eller ikke, så 5 min holder ikke. Anonymkode: f4c27...686
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 ^ og ja, det er helt rent her. Anonymkode: f4c27...686
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpe deg luftrenser 🙂 Anonymkode: e49bc...4b1 Har du noen å anbefale da ? Anonymkode: f4c27...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå