Gå til innhold

Deilige meg bilder på sos medier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke dette litt ut nå i 2021? Det vrenges i meg når Petra 32 står lettkledd, rumpa ut og med trutmunn + photoshoppet filter på poserer på instagram. Det er blodharry! 

Eller i bikini med boobsa trykket under haka og ønsker god helg...

Hva tenker dere om slike damer med slikt oppmerksomhetsbehov?

Anonymkode: d9b4c...830

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ned på alle som behøver bekreftelse på denne måten. Og det har ingenting med hvilket årstall vi skriver å gjøre. 

Anonymkode: 96130...cb3

• Liker 10
Skrevet

Utrolig teit. Er selv pen med fin kropp, men slik holder jeg ikke på. Dessuten vil ikke kjæresten min tillate noe slikt. Det er lowclass.. 

Hva er greia med alle disse unge jentene og damene som hele tiden hopper rundt halvnakne og rister på puppene med trutmunn på tiktok osv.. 

Kun runkemateriale for menn, stakkarslig.

Anonymkode: ddec5...fcc

• Liker 5
Skrevet

Haha. Det som er lowclass er å snakke sånn om mennesker som ikke nødvendigvis gjør eller tenker det samme som deg. I 2021 burde vi kommet så langt at alle kan være som de vil uten å bli kalt hverken lowclass eller noe annet.

Anonymkode: c0421...3ad

• Liker 7
Skrevet

Hva med å se på ting du liker? 

Har du ikke fått med deg at det er inn å være krenket, ikke bitter?

Anonymkode: 791c5...334

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha. Det som er lowclass er å snakke sånn om mennesker som ikke nødvendigvis gjør eller tenker det samme som deg. I 2021 burde vi kommet så langt at alle kan være som de vil uten å bli kalt hverken lowclass eller noe annet.

Hehe, "alle kan være som de vil"? Greiene er jo at de fleste av disse "deilighetene" er ikke seg selv i det hele tatt. 

Og ja, jeg ser ned på dem som "deilig-gjør" seg i SoMe. Tenker automatisk lowclass, LHS, AlleMenn-piken Tanya fra stedet der ingen kunne tru at nokon kunne bu osv. 

Anonymkode: 36649...222

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Utrolig teit. Er selv pen med fin kropp, men slik holder jeg ikke på. Dessuten vil ikke kjæresten min tillate noe slikt. Det er lowclass.. 

Hva er greia med alle disse unge jentene og damene som hele tiden hopper rundt halvnakne og rister på puppene med trutmunn på tiktok osv.. 

Bestemmer kjæresten din over deg? Det er lowclass…

Anonymkode: c8c35...310

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Herregud, du høres fjern ut. 

Anonymkode: 7811a...aa2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Den var ny, det skal du ha for. 

Men la oss nå være ærlige, det er intet annet enn et rop om oppmerksomhet for å få bekreftelse. 

Og hvilke mennesker er det som har et slikt behov? 

Det er de med meget labert følelsesmessig liv, som ikke mestrer de arene man bør mestre når man har rundet en viss alder, de har dårlig selvtillit og selvbilde. 

Anonymkode: 6de0f...26e

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor irritere seg så voldsomt over hva andre gjør?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men la oss nå være ærlige, det er intet annet enn et rop om oppmerksomhet for å få bekreftelse. 

Det er de med meget labert følelsesmessig liv, som ikke mestrer de arene man bør mestre når man har rundet en viss alder, de har dårlig selvtillit og selvbilde. 

Det tror jeg også. Damer på bortimot 40 som skyter ut ræva og puppene foran kamera ser ikke noe annet enn latterlige ut. Det er tydelig at de ikke har så god selvtillit som de prøver å gi inntrykk av. 

Anonymkode: 9059c...452

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

På hvilken måte går det ut over deg? Jeg tenker at hvis de har behov for det så må de gjerne legge ut sånne bilder. Jeg liker alltid bildene som venner og bekjente legger ut der jeg senser at de trenger bekreftelsen. Det er faktisk mye hyggeligere både for dem og for meg 

• Liker 1
Skrevet

Trekker litt på skuldrene, men tenker jo at vi kanskje ikke er noen kjempegod match. Sveiper som regel sånne til venstre, med mindre hun også skriver i profilen at hun liker Sontag, Kurosawa og Dark Souls.

Anonymkode: 0a699...499

• Liker 1
Skrevet

Det er harry. kjempeflaut. :Ptør ikke assosiere meg med sånne. Men det er sikkert folk som synes jeg er like teit også. De som liker oppmerksomhet synes folk som ikke vil "buda på" er kjipe. 

Anonymkode: 00b4d...872

• Liker 1
Skrevet

Synes det er veldig nice. Blir grisekåt av det.

Sender DM umiddelbart: "Får jeg knulle litt på deg en periode?"

Anonymkode: df84c...a98

Skrevet

Det er noe av det mest hjernedøde jeg vet om, skikkelig cringe, rett og slett. Det framstår som usedvanlig selvdiggende (se, hvor deilig jeg er, da!), overflatisk og oppmerksomhetssøkende. Sånne legger all sin verdi i utseende, og har ikke noe annet å by på enn kropp. Trist liv.

Anonymkode: fcbd8...b5f

• Liker 2
Gjest parkeringsvakten
Skrevet

Tenker at de har psykisk sykdom. Noen kutter seg selv, noen isolerer seg selv, noen tar ekstreme plastiske operasjoner. Osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 14.56):

Ironien er til å ta og føle på. 

Anonymkode: bf9f0...029

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 15.19):

Det tror jeg også. Damer på bortimot 40 som skyter ut ræva og puppene foran kamera ser ikke noe annet enn latterlige ut. Det er tydelig at de ibøkke har så god selvtillit som de prøver å gi inntrykk av. 

Anonymkode: 9059c...452

På hvilken måte er det vondt for deg? Kan ikke folk få gjøre som de vil? Om de vil ha oppmerksomhet så er vel ikke det noe som bør plage andre? 

Anonymkode: 9f0b4...4d8

Skrevet

Det er jo ikke noe verre det enn å trøkke ut bilder av seg selv poserende på fjelltopper eller i hengekøyer eller telt. Det blir ikke noe mindre åpenbart at du har et behov for å bli sett og anerkjent av andre og at du ikke klarer deg i livet uten likes. Se meg, lik meg, se hva jeg kan! De prøver pakke det inn i Bergans, Norrøna eller Kari Traa (helst Devold, kanskje), men det koker bare ned til et behov for å bli sett. Sørgelig. Meningsløst. Klarer du ikke gå på tur uten å eksponere deg på sosiale medier etterpå så har du kanskje ikke så veldig lyst til å gå på tur i utgangspunktet.

Anonymkode: 8f3cb...403

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...