AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Får ei bra dame på overnattingsbesøk neste helg, og ønsker å gjøre et anstendig inntrykk når det gjelder mine kokkekunnskaper😜 Hva ville du likt å få servert til middag? En rett som sier at jeg kan lage mat, men casual nok til at jeg ikke fremstår som at jeg prøver for hardt😂🙌🏻 Anonymkode: 7bc4f...1ef
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Hummergrateng! Her i Norge skal vi lissom alltid spise hummer rett ut av skallet, enten kokt eller grillet. Men mye kulere å røre inn hummerkjøttet i masse makaroni med ost og greier og stek den i ovnen. Ser hverdagslig og absolutt casual ut, men viser at du har peil. Server med en enkelt grønn salat og en kurant Chardonnay. Supergodt! Anonymkode: 64fd4...433
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hummergrateng! Her i Norge skal vi lissom alltid spise hummer rett ut av skallet, enten kokt eller grillet. Men mye kulere å røre inn hummerkjøttet i masse makaroni med ost og greier og stek den i ovnen. Ser hverdagslig og absolutt casual ut, men viser at du har peil. Server med en enkelt grønn salat og en kurant Chardonnay. Supergodt! Anonymkode: 64fd4...433 Hørtes nydelig ut, men bor dessverre på et lite sted, så tilgangen på hummer er heller laber🥺 Anonymkode: 7bc4f...1ef
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Hjemmelaget pasta! Det er imponerende, uten å være for prangende. Det er romantisk mat, og noe de fleste liker. Hvis du vil imponere litt ekstra går du for ravioli med ricottafyll og salviesmør. En bolognese med langtidskokt kjøttsaus er også knallgodt og også enkelt. Anonymkode: b2b9a...fe8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjemmelaget pasta! Det er imponerende, uten å være for prangende. Det er romantisk mat, og noe de fleste liker. Hvis du vil imponere litt ekstra går du for ravioli med ricottafyll og salviesmør. En bolognese med langtidskokt kjøttsaus er også knallgodt og også enkelt. Anonymkode: b2b9a...fe8 Og jeg skulle si - ikke spaghetti!! Sølete å spise, og ikke noe særlig når en er i ‘forsøker å imponere hverandre’-fasen. Anonymkode: c06e6...38d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Tapas! Mat man kan sitte og spise lenge mens man nyter god vin! Og der kan du kjøpe noe ferdig og lage noe enkelt selv. Lett å imponere. Anonymkode: 1ae5e...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Mitt tips er å lage en fiskerett. De fleste kan steke kjøtt/kylling, men å tilberede fisk godt er litt mer forbeholdt de med gode kjøkkenkunnskaper. Spør henne nå på forhånd om hun liker fisk - eller uansett hva du bestemmer deg for. Torsk i form, med tomat og oliven? https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/torsk-i-form-med-tomat-og-oliven/ Anonymkode: c06e6...38d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og jeg skulle si - ikke spaghetti!! Sølete å spise, og ikke noe særlig når en er i ‘forsøker å imponere hverandre’-fasen. Anonymkode: c06e6...38d Ikke om man kan det, og spiser med skje og gaffel, noe jeg antar de fleste voksne kan Anonymkode: b2b9a...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå