AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Del Skrevet 2. september 2021 Er ny 😅 Vil ikke være i veien, men vil heller ikke stresse, da jeg kommer til å bruke mye tid i starten på å lære teknikk Hvor lenge er det vanlig holde på et apparat?? eller vekter?? Anonymkode: d3dc9...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 2. september 2021 #2 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ny 😅 Vil ikke være i veien, men vil heller ikke stresse, da jeg kommer til å bruke mye tid i starten på å lære teknikk Hvor lenge er det vanlig holde på et apparat?? eller vekter?? Anonymkode: d3dc9...045 Er vel normalt å holde på til man er ferdig, men lar nok andre ta mellom mine sett hvis jeg har mange sett og lange pauser. 4 sett, 2 min pause = 7 - 10 min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Del Skrevet 2. september 2021 Antibac mellom hver gang da? Anonymkode: 6e311...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 2. september 2021 #4 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Antibac mellom hver gang da? Anonymkode: 6e311...697 Må jo det nå for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg tilpasser meg ut ifra hvor travelt det er på treningssenteret, men generelt 5-8 min per? Det gjelder styrketrening. På cardio så er det 30-50 min. Anonymkode: fa524...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Del Skrevet 2. september 2021 Sandum.PT skrev (3 timer siden): Er vel normalt å holde på til man er ferdig, men lar nok andre ta mellom mine sett hvis jeg har mange sett og lange pauser. 4 sett, 2 min pause = 7 - 10 min? Åja 😄 godt å høre, det er jo masse tid. Jeg stresset med å ikke bruke over 5 min jeg 🙈 ts Anonymkode: d3dc9...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Del Skrevet 2. september 2021 Er vel ikke noe grense, men er til stor irritasjon hvis du sitter å driller med mobilen. Synes det er mer irriterende med folk som trener med venn/venninne, og tar opp 2 av samme apparat, og skravling i mellom settene. Samme med folk som kjører superset med apparater som er langt fra hverandre når det er mye folk. Enten kjør superset på samme sted, eller tren på tider da det ikke er kø. Anonymkode: 8c4c3...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er vel ikke noe grense, men er til stor irritasjon hvis du sitter å driller med mobilen. Synes det er mer irriterende med folk som trener med venn/venninne, og tar opp 2 av samme apparat, og skravling i mellom settene. Samme med folk som kjører superset med apparater som er langt fra hverandre når det er mye folk. Enten kjør superset på samme sted, eller tren på tider da det ikke er kø. Anonymkode: 8c4c3...fd3 Hva er supersett? 😳 Anonymkode: d3dc9...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 2. september 2021 #9 Del Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er supersett? 😳 Anonymkode: d3dc9...045 Supersett er når du setter to øvelser i par mot hverandre. Så istedenfor 4 sett med benkpress med 2 minutter pause mellom hvert sett etterfulgt av 4 sett med nedtrekk med 2 minutter pause mellom hvert sett, så gjør du først et sett benkpress, tar 1 minutt pause, deretter et sett nedtrekk, 1 minutt pause og frem og tilbake til du er ferdig med alle settene 👍 Øvelser og pauselengder er bare eksempler 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 2. september 2021 #10 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) Jeg var borti ei her om dagen som brukte benpressmaskinen til å strekke ut hamstrings... Hun satt der i minst tjue minutter, helt stille, med bena opp slik at de hvilte på toppen av benplata. Jeg skulle ikke bruke den, da jeg hadde cardioøkt, men jeg syntes det ble god underholdning å legge merke til minuttene som gikk og hvor mange andre som tydeligvis ventet på at hun skulle bli ferdig, uten å tørre å si ifra.. 😅 Endret 2. september 2021 av utakulanini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Del Skrevet 3. september 2021 Bruker lett en halvtime til en time på kardio med god samvittighet, maks ti minutter på andre maskiner. Samme gjelder hvis det er få manualer tilgjengelig, da tar jeg kun de jeg trengt tatt trenger/litt tyngre, så får jeg bare angre meg over solidariteten 😆 Anonymkode: e25e1...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Del Skrevet 3. september 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Er vel ikke noe grense, men er til stor irritasjon hvis du sitter å driller med mobilen. Synes det er mer irriterende med folk som trener med venn/venninne, og tar opp 2 av samme apparat, og skravling i mellom settene. Samme med folk som kjører superset med apparater som er langt fra hverandre når det er mye folk. Enten kjør superset på samme sted, eller tren på tider da det ikke er kø. Anonymkode: 8c4c3...fd3 Da er det jo bare å låne mens de bruke apparat 2. (Ikke at jeg tør å spørre om det da) Anonymkode: 1c68f...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå