Gå til innhold

Hvordan sette en stirrer på trenings studio på plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny på trening og treningssenter. Jeg har også sosial angst og ptsd. 

Det er en eldre mann, sikkert i 50 åra, som stirrer og stirrer. Jeg er 23 og syntes det er ubehagelig. I tillegg så trener jeg på tider hvor det ikke er mye folk, og det liker vist han også… 

Jeg er typisk en person som ikke sier noe, til jeg til slutt eksploderer. Jeg er også litt redd for han, selv om jeg ikke har noe grunn, men det handler nok om ptsd’en. Er redd for at et øyeblikk skal skje, hvor han stirrer og kommer for nære, og jeg skal bryte ut «HOLD DEG UNNA MEG!» 

Men uansett, stirringen er ubehagelig. Hva gjør jeg for å få fred? Stirrer stygt tilbake? Er redd han skal misforstå det, og ta det som en mulighet til kontakt. Kan jeg si ifra til de som jobber der, at jeg er redd, bare sånn at de vet det? Hadde følt meg litt tryggere da, selv om de ikke gjør noe annet enn å vite om det 😅 Men så føler jeg meg såååå teit……. 

Hva gjør man med sånne stirre menn på trenings sentere??

Anonymkode: 6bfff...010

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta kontakt med de ansatte og si du føler deg ubekvem over at det er en mann som glor på deg hele tiden. Du skal kunne få trene i fred uten at en fyr stirrer som han har tenkt å slenge deg ned på gulvet og rævpule deg. 

Anonymkode: 01de2...295

• Liker 8
Skrevet

Si det til de som jobber der, forklar hvor problematisk det er for deg. Be dem om å følge med litt selv, slik at de skjønner at det ikke er noe du bare innbiller deg. Han stirrer sikkert på andre også. Det bør være mulig å løse dette problemet på en høflig og anstendig måte. Alternativet er å trene på andre tider, dersom problemet oppleves så ubehagelig. Eller du kan ignorere han etter beste evne, det er hjelp til selvhjelp.

Anonymkode: 7537e...043

• Liker 4
Skrevet

Hvis du ikke har lyst til å ta en høylytt konfrontasjon eller kontakte de som jobber der, har jeg hørt at en overraskende ting som å rekke tunge eller vifte med pekefinger (begge deler mens du ser veldig streng ut i ansiktet) kan ha en effekt.

Anonymkode: 45ece...7bb

• Liker 1
Skrevet

Vær glad han bare stirrer.

Hvis denne utviklingen vi ser nå fortsetter så kommer han til å dusje sammen med deg også.

Alt han trenger å gjøre er å hevde at han definerer seg som kvinne så får han dusjet sammen med deg og de andre kvinnene.

Da blir det ihvertfall en ekstra "knagg" til å henge håndklærne på. He he. 🍆

"Dusjen på SATS 2030"

Anonymkode: eebc7...8c2

• Liker 1
Skrevet

Det er jo flere timer i døgnet det ikke er mange som trener på treningsstudio.. Hva med å gå en time før eller etter? Du vet jo når han trener siden han alltid er der å stirrer på deg.

Anonymkode: 9246f...885

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...