Gå til innhold

Den deilige gutten på trening som jeg vil bli kjent med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en novelle, men det er mitt problem!

Saken er at det er en så fin og deilig gutt på senteret der jeg trener. Vi har blikka noe ganger og vi har også trent ved siden av hverandre med noen høflighetsfraser. Jeg har aldri sett han trene med en dame. Han ser på meg på trening å. Iallefall min retning.

Han trente en gang i singlet og jeg måtte konsentrere meg om å ikke glane for mye! Jeg vil tro vi har sånn ca lik alder.

Nå har jeg jo lyst til å bli kjent med han da. Men hvordan går jeg frem? Hva kan jeg si for å vise interesse? Skal jeg være en kvinne i nød å be om hjelp? Skal jeg kommentere noe?

Syns det er så spennende å dra på trening nå. Håper liksom at han er der og blir skuffet om han ikke er der. Så hva gjør jeg? Kan jeg eventuelt ha på meg noe "sexy" treningstøy eller blir det for drøyt?

Anonymkode: 0734e...6fb

Skrevet

Ha på deg helt vanlige treningsklær, se fresh ut og føl deg bra, gå opp til han og introduser deg. Smil og spør om han kan spotte deg. Får dere en god tone kan du avslutte med å spørre om dere skal ta en smoothie etter trening.

Anonymkode: 86ee1...d4b

• Liker 5
Skrevet

Så herlig! Jeg hadde det sånn med en på treningssenteret for noen år siden. Jeg gikk rett og slett i resepsjonen og fikk lånt penn og papir, skrev navnet mitt, telefon nummer og teksten «snakkes? : )» på lappen. Gikk mot han, smilte pent og ga han lappen før jeg pilte i garderoben 😂

Han sendte meg melding noen timer senere og sa han ble dypt sjarmert av lappeskrivingen min! Det ble et par dates, men der har det nok bare fysisk tiltrekning fra begges side, så ble ikke noe mer.

Men, en morsom historie og vi er fremdeles venner 😊 

Anonymkode: 98a00...ada

• Liker 7
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for krenkende innhold med svar.

Vintermorgen mod

• 2 uker senere...
Skrevet

Lenge siden noe aktivitet her. Men jeg har en update..

Jeg trente igår, gikk bort til knebøyracket. Etter kanskje 5 minutter kommer denne fyren bort og trener ved siden av. Han kommenterer at han ser meg ofte her også småpratet vi litt. Herregud.. Jeg klarer ikke tenke på noe annet!

Er det bare høflighet fra han, eller er det noe interesse tror dere? Vi snakket litt imellom settene, men så gikk jdeg når jeg var ferdig og det ble med det.. dumme meg, skulle spurt om noe!

TS

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 13.02):

Høres ut som en novelle, men det er mitt problem!

Saken er at det er en så fin og deilig gutt på senteret der jeg trener. Vi har blikka noe ganger og vi har også trent ved siden av hverandre med noen høflighetsfraser. Jeg har aldri sett han trene med en dame. Han ser på meg på trening å. Iallefall min retning.

Han trente en gang i singlet og jeg måtte konsentrere meg om å ikke glane for mye! Jeg vil tro vi har sånn ca lik alder.

Nå har jeg jo lyst til å bli kjent med han da. Men hvordan går jeg frem? Hva kan jeg si for å vise interesse? Skal jeg være en kvinne i nød å be om hjelp? Skal jeg kommentere noe?

Syns det er så spennende å dra på trening nå. Håper liksom at han er der og blir skuffet om han ikke er der. Så hva gjør jeg? Kan jeg eventuelt ha på meg noe "sexy" treningstøy eller blir det for drøyt?

Hvorfor bli vulgær? Kan du ikke heller ta en prat med ham? Spør hva han tenker etter trening og spør om dere ikke kan rusle en tur sammen? 

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

Hvorfor bli vulgær? Kan du ikke heller ta en prat med ham? Spør hva han tenker etter trening og spør om dere ikke kan rusle en tur sammen? 

Fordi menn flest tiltrekkes av kvinner som er attraktive. Er ikke rart at trådstarter da vil prøve å fange oppmerksomheten med kropp og bekledning. Dere menn bryr dere ikke om et godt hjerte, men et fint utseende. Det vet trådstarter. 

Anonymkode: 46154...571

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi menn flest tiltrekkes av kvinner som er attraktive. Er ikke rart at trådstarter da vil prøve å fange oppmerksomheten med kropp og bekledning. Dere menn bryr dere ikke om et godt hjerte, men et fint utseende. Det vet trådstarter. 

Anonymkode: 46154...571

Du tar feil. Menn liker jordnære damer som byr på seg selv. Ikke bimboer som byr frem en seksualisert kropp med utfordrende bekledning. Det er det bare de som puler rundt som aksepterer. Et søtt smil med en invitasjon om en tur i parken etter trening f.eks. hadde vært fint uten den tightsen dratt helt opp i .......

• Liker 8
Skrevet

Jeg har akkurat samme greie gående på treningssenteret med en fyr nå. Veldig gøy! Vær deg selv, gå i vanlig treningstøy, spør om han kan spotte eller om han vil ta en kaffe etter trening! 

Anonymkode: 04bdc...380

Skrevet
9 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Du tar feil. Menn liker jordnære damer som byr på seg selv. Ikke bimboer som byr frem en seksualisert kropp med utfordrende bekledning. Det er det bare de som puler rundt som aksepterer. Et søtt smil med en invitasjon om en tur i parken etter trening f.eks. hadde vært fint uten den tightsen dratt helt opp i .......

90% av innlegg fra menn på forumet omhandler fokus på at kvinnens unge alder og stramhet er viktigere enn alt annet

Anonymkode: 8f8f0...d44

• Liker 4
Skrevet

Haha dere kvinner klarer ikke å bestemme dere. Dere hater jo å interaktere med gutter på treningssenteret. 

Dette beviser igjen at det er et unntak for Chad. 

Anonymkode: f729e...f29

Skrevet

Du kan spørre hva han heter og om han er singel, evt om han vil gå på date.

Antar at han ikke er singel iom at han er så passiv i kontakten.

Anonymkode: 82995...f43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men menn er jo så utro i følge kvinner. 

Anonymkode: f729e...f29

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi snakka jo sammen nå. Kanskje han bare er forsiktig. Aldri sett han der med ei. Skal ta mer insj neste gang jeg ser han

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

om han er singel

' hvorfor tar du ikke damen din med på trening da?'

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Herregud. Bare spør om han er singel og keen på en kaffe eller noe. Hvor vanskelig skal det være? 

Anonymkode: 80a22...77f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

90% av innlegg fra menn på forumet omhandler fokus på at kvinnens unge alder og stramhet er viktigere enn alt annet

Det har jo ingen relevans hva en person under ab mener her. Sorry hvis du tror det. 

• Liker 1
Skrevet

Den statistikken tror jeg du dro ut fra et visst sted.. 

Anonymkode: 3973b...cc0

Skrevet

At han er passiv i kontakten kan også bety at han er sjenert/trekker seg tilbake når han liker noen, til tross for at det er kontraproduktivt. Sånn blir jeg i hvert fall.

Anonymkode: c3153...f1d

Skrevet

Blikka?

Anonymkode: 8da59...338

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...