Gå til innhold

Få matcher på tinder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en kvinne på 20 år.
Har hatt tinder siden 2018 ca men har i perioder ikke vært så aktiv. Har ofte skrudd den av sånn at folk ikke får meg opp. Men jeg har fortsatt vært synlig relativt ofte. Swiper ikke kjempemye, så er ikke veldig aktiv. Jeg byttet for noen måneder bilder og da gikk jeg fra 90 - 63 matcher. Fikk meg en liten selvtillitsknekk da.. men tenker at det uansett er bedre og ha nyere og bedre bilder. Jeg skjønner jo at jeg ikke kan få 1000 matcher liksom, for jeg swiper på kanskje 1 av 20 ish. Men syns uansett av jeg får så få nye matcher. De fleste matchet jeg med for 1-2 år siden. Noen som har opplevd det samme? Hvor mange matcher har dere?

Anonymkode: 15429...f26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er så kresen at du bare velger de menn som er enda mer kresne enn du er så er det ikke rart at du ikke får mange matcher.

Anonymkode: 3addf...1a4

• Liker 3
Skrevet

Hva skal du med så mange matcher? Har aldri skjønt poenget. Om man søker kjæreste så holder det å få et par matcher om gangen, sjekke ut de, og hvis ikke de passer sveiper man videre til man har et par nye.osv. Om man sveiper til man har haugevis med matcher ligende så kommer man ingen vei er min erfaring. Folk klarer jo ikke ta et valg. Det er det jeg ser blandt venner som holder på sånn. De virker helt ærlig mer opptatt av at mange skal like dem enn å finne den ene som faktisk kan elske dem.

Anonymkode: 76be1...d6f

Skrevet

Skriv at du liker å bæsje på ansiktet til kjæresten din. Garantert mange matcher du får !

Anonymkode: e18cc...4ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du er så kresen at du bare velger de menn som er enda mer kresne enn du er så er det ikke rart at du ikke får mange matcher.

Anonymkode: 3addf...1a4

Det kan godt hende jeg er for kresen ja..

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva skal du med så mange matcher? Har aldri skjønt poenget. Om man søker kjæreste så holder det å få et par matcher om gangen, sjekke ut de, og hvis ikke de passer sveiper man videre til man har et par nye.osv. Om man sveiper til man har haugevis med matcher ligende så kommer man ingen vei er min erfaring. Folk klarer jo ikke ta et valg. Det er det jeg ser blandt venner som holder på sånn. De virker helt ærlig mer opptatt av at mange skal like dem enn å finne den ene som faktisk kan elske dem.

Anonymkode: 76be1...d6f

Er helt sant det. Er egentlig ikke vits i og ha så mange matcher som mulig når man uansett ikke snakker med de. Men føler at det er mer naturlig og skrive til de «nyeste» matchene og ikke de man har hatt der i 2 år uten og snakke med. Men har jo egentlig veldig lite og si..

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skriv at du liker å bæsje på ansiktet til kjæresten din. Garantert mange matcher du får !

Anonymkode: e18cc...4ea

Takk for tips! Det skal jeg skrive vettu

Skrevet

Det handler ikke om hvor mange du matcher med. Det handler om HVEM du matcher med.
Ikke la matchene styre på selvtilliten din, dummeste jeg har hørt i dag..😂 Du er nok en fin dame du! Ta deg et glass vin og nyt livet. Livet er for kort til å la tinder styre på selvtilliten din. :) 

• Liker 2
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (57 minutter siden):

Det handler ikke om hvor mange du matcher med. Det handler om HVEM du matcher med.
Ikke la matchene styre på selvtilliten din, dummeste jeg har hørt i dag..😂 Du er nok en fin dame du! Ta deg et glass vin og nyt livet. Livet er for kort til å la tinder styre på selvtilliten din. :) 

Handler også litt om at mange har fjernet matchen. Ikke antallet i seg selv. Men jaja sånn er livet😝

Skrevet

Flere titalls matcher, eller likes, er ingenting å klage på, men mye vil ha mer, man sammenligner med de som bor rundt de største byene og får tusenvis osv. 

Skrevet
3 minutter siden, norw said:

Flere titalls matcher, eller likes, er ingenting å klage på, men mye vil ha mer, man sammenligner med de som bor rundt de største byene og får tusenvis osv. 

Her i min by som mann får jeg rundt 10 matches i uken. Men da jeg var i Berlin sist år, fikk jeg plutselig 50 matches på EN dag!! Har mye å si hvor man bor altså.

Anonymkode: d91cc...6cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er en kvinne på 20 år.
Har hatt tinder siden 2018 ca men har i perioder ikke vært så aktiv. Har ofte skrudd den av sånn at folk ikke får meg opp. Men jeg har fortsatt vært synlig relativt ofte. Swiper ikke kjempemye, så er ikke veldig aktiv. Jeg byttet for noen måneder bilder og da gikk jeg fra 90 - 63 matcher. Fikk meg en liten selvtillitsknekk da.. men tenker at det uansett er bedre og ha nyere og bedre bilder. Jeg skjønner jo at jeg ikke kan få 1000 matcher liksom, for jeg swiper på kanskje 1 av 20 ish. Men syns uansett av jeg får så få nye matcher. De fleste matchet jeg med for 1-2 år siden. Noen som har opplevd det samme? Hvor mange matcher har dere?

Denne tråden er det umulig å svare på uten og se bilde. Men det er jo en korrelasjon mellom å ha et bra bilde og matcher. Det har ikke skjedd noe siden 2018? Vektøkning osv.?

Anonymkode: ecb45...a65

Skrevet

Mange blander liks og matcher, kvinner har som regel få matcher men 1000vis av likes. Har du tinder pluss kan du sjekk likes. 

Anonymkode: fede0...78d

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Denne tråden er det umulig å svare på uten og se bilde. Men det er jo en korrelasjon mellom å ha et bra bilde og matcher. Det har ikke skjedd noe siden 2018? Vektøkning osv.?

Forstår det, har ikke veldig lyst til og legge ut bilder av meg selv her.. Ja har forsåvidt lagt på meg men det ser man ikke, hadde kun noen selfies før så man så bare ansiktet uansett. Men hadde på svart hvitt filter på de forrige bildene og litt mer sminke enn jeg har på de bildene jeg bruker nå så nok litt annerledes ut pga det. Så er sikkert derfor. Er egentlig ikke noe og ta seg nær av.. De bildene jeg har i dag ser mer ut som meg så de er kanskje litt mer realistiske

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Mange blander liks og matcher, kvinner har som regel få matcher men 1000vis av likes. Har du tinder pluss kan du sjekk likes. 

Anonymkode: fede0...78d

Hadde vært interessant og sett men er ikke så opptatt av tinder at jeg gidder og bruke penger på det.. Skulle vært gratis, hehe

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forstår det, har ikke veldig lyst til og legge ut bilder av meg selv her.. Ja har forsåvidt lagt på meg men det ser man ikke, hadde kun noen selfies før så man så bare ansiktet uansett. Men hadde på svart hvitt filter på de forrige bildene og litt mer sminke enn jeg har på de bildene jeg bruker nå så nok litt annerledes ut pga det. Så er sikkert derfor. Er egentlig ikke noe og ta seg nær av.. De bildene jeg har i dag ser mer ut som meg så de er kanskje litt mer realistiske

Det synes jeg du faktisk skal ha litt respekt for. Det at du er ærlig og har oppdaterte nye bilder som viser hvordan du ser ut idag. Det ville jeg som mann satt pris på. Det er mye bedre enn å ha gamle bilder, som ikke viser et realistisk bilde pr. nå. Da kan en i verste fall føle seg løyet til når en møter deg, og det er ikke en bra start. 

Stå på! 

Hilsen mann. 

• Liker 1
Skrevet

Slutt å gå etter utseende. Så overfladisk. 

Anonymkode: bc1ba...b2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å gå etter utseende. Så overfladisk. 

Utseendet er jo naturligvis en avgjørende faktor, i hvert fall hvis man er godt under pensjonistalder.

Skrevet
norw skrev (6 minutter siden):

Utseendet er jo naturligvis en avgjørende faktor, i hvert fall hvis man er godt under pensjonistalder.

Så langt jeg vet blir ingen valgt på gata bare pga utseende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så langt jeg vet blir ingen valgt på gata bare pga utseende. 

Ladies of the streets.. Men her er også penger og andre faktorer inn i bildet😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...