AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Ønsker å dra på en ordentlig tur neste år, men aner ikke hvor. Da har jeg en to åring i hus. Vi ønsker sol og varme samtidig et sted som kan være artig for en liten en. Hadde vært deilig med eget sted og bo med saltvanssbasseng som også er nærme Strand. Noen forslag? Evt andre forslag som hotell og lignende. Tar i mot alt som et barnevennlig🙏🏽🥰 Anonymkode: 9e90b...0a2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 En toåring er jo relativt enkel å underholde. En sandstrand, et svømmebasseng og en lekeplass holder for oss i alle fall. Jeg hadde valgt et sted med stabilt klima, ikke for varmt (maks 25). Leilighet med separat soverom (ikke studioleilighet) eller hus. Ikke for lang flytur (maks 3 timer) og med avreisetidspunkt som passer inn i barnets rytme. Med småbarn synes jeg det har vært greit med chartertur til et familiehotell da alt er bra tilrettelagt. Vi har også valgt hotell de det er mulig å sjekke inn bagasjen på hjemreisen på hotellet slik at man slipper å stå i kø på flyplassen. Anonymkode: 878c8...8b6 1
Ny Bruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Tyrkia. Mange hoteller har vannpark på området sitt og strandlinje.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Ny Bruker skrev (50 minutter siden): Tyrkia. Mange hoteller har vannpark på området sitt og strandlinje. Akkompagnert av deilige skogbranner Anonymkode: 41553...89e 1
Tanuki Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ønsker å dra på en ordentlig tur neste år, men aner ikke hvor. Da har jeg en to åring i hus. Vi ønsker sol og varme samtidig et sted som kan være artig for en liten en. Hadde vært deilig med eget sted og bo med saltvanssbasseng som også er nærme Strand. Noen forslag? Evt andre forslag som hotell og lignende. Tar i mot alt som et barnevennlig🙏🏽🥰 Anonymkode: 9e90b...0a2 Nederland og Belgia har faktisk veldig fine strender, ikke for varmt heller. Mange bra familieparker og.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Danmark og Sverige er mer enn godt nok. Alle bør feriere i nærområdet, ikke reise med fly. Klimaet er viktigere for 2-åringen enn for oss eldre. Husk at jorda må være levelig for barna våre også. En 2-åring er meget lite kravstor! Anonymkode: bc629...f64 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Hadde aldri i verden tatt risken på det med tanke på korona. Vi lever i et i-land, og er relativt heldige mtp tilgang på vaksiner. Ikke alle andre land har det slik, og i andre land kan det være at de ikke har kommet "like langt" som oss mtp korona. Det kan ta flere år før verden er tilbake i "normalt" gjenge igjen. Anonymkode: f1cfa...65b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Jeg ville i alle fall styrt unna Tyrkia og Bulgaria. Jeg vet det er charter, men typ Sunwing-hotell på Mallorca tenker jeg er trygt gitt koronasituasjonen. Anonymkode: 4cc03...355 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå