HenrikJ Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg er 26 år gammel og er opptatt av boligpolitikken, og at det blir enklere for oss unge å kjøpe bolig. Jeg er også opptatt av muligheter for arbeid og utvikling. Jeg er også student. Hvilket parti er opptatt av de samme sakene?
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Les partiprogrammene hos de forskjellige. Du vil få mange kommentarer senere i tråden som svarer motsatt av meg, men vi er på KG, og slik er det bare.. Godt valg. Arbeiderpartiet har en god arbeids og boligpolitikk. Du kan se enkel utgave her
PetterKanin Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 De fleste partiene er opptatt av disse sakene, men det er store forskjeller i politikken deres på området. 1
CAPS LOCK Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Alle de store partiene er opptatt av disse sakene, men de har forskjellig syn på virkemidlene for å nå de målene som de alle er enige om. Noen vil ha sterk statlig styring. Andre vil ha mindre statlig styring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå