Gå til innhold

moderna dose 2 + mange bivirkninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk dose to for noen dager siden og har siden det ligget rett ut. Hatt alt av bivirkninger som jeg har lest er vanlig, men har også hatt så intenst vondt i korsryggen. noen flere som har opplevd det? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått 2 doser med Phizer. Merket ingenting etter første dose, men ble syk etter 2. Tok vaksinen ved 14-tiden en torsdag, var helt fin frem til ca kl 12 på fredag, da var det som om noen slo meg i hodet med en hammer. Jeg fikk kjempevondt i hodet, feber og verk i hele kroppen, omtrent som influensa. Etter noen timer på sofaen så gikk det over like brått som det kom og på kvelden var jeg helt frisk og fin igjen. 
Mannen min, derimot, fikk slike symptomer etter 1. dose, men merket ingenting etter dose to. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk dose 2 Moderna igår. I tillegg fikk jeg også mensen tidligere på dagen og jeg har hormonell migrene på toppen av det hele. Så der satt jeg på sofaen igår hvor mannen min spurte meg om jeg hadde noen bivirkninger. Ja, sa jeg. Men jeg aner ikke hva som er hva. Jeg satt jo der full av Panodil og Zolmig.

I natt var skikkelig røff. Jeg hadde magekramper av en annen verden, migrene fra helvete, frøs og svetta om hverandre. Bannet hver gang jeg måtte gå ut fra soverommet og NED trappa for å gå på do, for alt av ledd gjorde vondt. For to timer siden klarte jeg endelig å sitte oppreist i senga uten å skrike. I tillegg har jeg brukt opp alt varmtvannet.  Skrudde på dusjen og satte meg ned for å bli varm.

Jeg gleder meg til dette er over for jeg er rimelig sliten nå.

• Liker 1
Skrevet
Trollis skrev (1 time siden):

Jeg fikk dose to for noen dager siden og har siden det ligget rett ut. Hatt alt av bivirkninger som jeg har lest er vanlig, men har også hatt så intenst vondt i korsryggen. noen flere som har opplevd det? 

Dagen etter dose 2 med Moderna, fikk jeg feber, en hodepine uten like, vond korsrygg og kvalme. Varte ca. 2 dager, så var jeg helt pigg igjen. Helt vanlige bivirkninger, som heldigvis går fort over. 

God bedring.

• Liker 1
  • Opprett ny...