AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Han gjorde det slutt brått og brutalt, kaldt og kynisk, med meg for tre uker siden, mens jeg trodde alt var bra med oss. Ingen signaler om noe galt i forkant, og han var bare helt plutselig ferdig med meg og sa han hadde gått videre alt. Han ville vi skulle bo sammen en periode fremover mens han pusser opp i leiligheten vår, før han flytter. Det orket ikke jeg, så jeg har vært borte disse tre ukene og møtt han bare en gang i leiligheten for å hente noe. Han har vært fullstendig forretningsmessig med meg siden bruddet, men viser også forståelse så langt for min situasjon med tanke på leiligheten osv. Jeg bare lurer på om det kan være noen sjans for at han savner meg, ettersom han ville bo sammen som venner før han flytter, og jeg har vært borte siden bruddet? Ikke fordi jeg tenker at jeg ville tatt han tilbake, men fordi bruddet i seg selv kom så uvirkelig brått på. Jeg skal møte han fysisk for å ordne med praktiske ting om ikke så lenge, tenkte da å ta en prat med han om bruddet og hva som egentlig skjedde, men skulle gjerne likt å vite om han i det hele tatt kjenner noen anger rundt dette. Anonymkode: 38552...172 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Nei, han syns sikkert du er patetisk å gleder seg til å komme videre. Gjør det du også. ikke se deg bakover. Anonymkode: 6386a...663 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, han syns sikkert du er patetisk å gleder seg til å komme videre. Gjør det du også. ikke se deg bakover. Anonymkode: 6386a...663 Hvorfor skriver du patetisk? Anonymkode: 38552...172
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Så vondt💔 Beklager å si det, men jeg tenker at han er så ferdig med forholdet at det ikke gjør vondt lengre. Han har trolig vert ferdig med forholdet lenge og ser derfor ikke noen utfordringer med å bo sammen en stund til, han har jo allerede gjort det i månedsvis, hva er vel noen uker til da?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Ominous skrev (Akkurat nå): Så vondt💔 Beklager å si det, men jeg tenker at han er så ferdig med forholdet at det ikke gjør vondt lengre. Han har trolig vert ferdig med forholdet lenge og ser derfor ikke noen utfordringer med å bo sammen en stund til, han har jo allerede gjort det i månedsvis, hva er vel noen uker til da? Det er akkurat dette jeg ikke skjønner helt. Vi kjøpte leilighet sammen i februar. Hvordan kan han ha vært ferdig med forholdet i månedsvis da? Han sa i sommer at han elsket meg, og to uker før bruddet sa han at han bare ville fortsette å ha ferie og være sammen med meg. Anonymkode: 38552...172 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han gjorde det slutt brått og brutalt, kaldt og kynisk, med meg for tre uker siden, mens jeg trodde alt var bra med oss. Ingen signaler om noe galt i forkant, og han var bare helt plutselig ferdig med meg og sa han hadde gått videre alt. Han ville vi skulle bo sammen en periode fremover mens han pusser opp i leiligheten vår, før han flytter. Det orket ikke jeg, så jeg har vært borte disse tre ukene og møtt han bare en gang i leiligheten for å hente noe. Han har vært fullstendig forretningsmessig med meg siden bruddet, men viser også forståelse så langt for min situasjon med tanke på leiligheten osv. Jeg bare lurer på om det kan være noen sjans for at han savner meg, ettersom han ville bo sammen som venner før han flytter, og jeg har vært borte siden bruddet? Ikke fordi jeg tenker at jeg ville tatt han tilbake, men fordi bruddet i seg selv kom så uvirkelig brått på. Jeg skal møte han fysisk for å ordne med praktiske ting om ikke så lenge, tenkte da å ta en prat med han om bruddet og hva som egentlig skjedde, men skulle gjerne likt å vite om han i det hele tatt kjenner noen anger rundt dette. Anonymkode: 38552...172 Sånn var eksen også. Alt han snakket om var hvor godt det skulle være å bo alene, ha det rolig etter jobb og slippe meg. Han var så ferdig. Det tok meg 4 uker å finne ny bolig til meg og barnet vårt. I denne tiden var han omtrent ikke hjemme, men når vi var hjemme likt var han kald og kynisk. Så fikk jeg egen bolig og etter en uke så angret han seg. Han angrer seg ennå, 6 mnd senere. Han gråter mye, skjønner nå hvor stor feil han gjorde og har kjærlighetssorg. Jeg hadde det vondt de 4 ukene, men det roet seg for meg etterpå, mens han fortsatt sliter. Anonymkode: 9c091...103
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han gjorde det slutt brått og brutalt, kaldt og kynisk, med meg for tre uker siden, mens jeg trodde alt var bra med oss. Ingen signaler om noe galt i forkant, og han var bare helt plutselig ferdig med meg og sa han hadde gått videre alt. Han ville vi skulle bo sammen en periode fremover mens han pusser opp i leiligheten vår, før han flytter. Det orket ikke jeg, så jeg har vært borte disse tre ukene og møtt han bare en gang i leiligheten for å hente noe. Han har vært fullstendig forretningsmessig med meg siden bruddet, men viser også forståelse så langt for min situasjon med tanke på leiligheten osv. Jeg bare lurer på om det kan være noen sjans for at han savner meg, ettersom han ville bo sammen som venner før han flytter, og jeg har vært borte siden bruddet? Ikke fordi jeg tenker at jeg ville tatt han tilbake, men fordi bruddet i seg selv kom så uvirkelig brått på. Jeg skal møte han fysisk for å ordne med praktiske ting om ikke så lenge, tenkte da å ta en prat med han om bruddet og hva som egentlig skjedde, men skulle gjerne likt å vite om han i det hele tatt kjenner noen anger rundt dette. Anonymkode: 38552...172 Det må ha vært noen signaler. Her er det noe du ikke har plukka opp. Anonymkode: 9b40f...5b9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det må ha vært noen signaler. Her er det noe du ikke har plukka opp. Anonymkode: 9b40f...5b9 Ingen signaler som noen normale mennesker ville plukka opp nei. Hvorfor skal man si at man elsker noen og bare vil være sammen med vedkommende heller enn å reise ut på jobb, og så i neste øyeblikk gjøre det slutt. Men reaksjoner som denne du har her vitner jo om hvor sykt det er å gjøre det slutt på denne måten - uten sammenheng med handlinger ellers. Anonymkode: 38552...172 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Han er praktisk til deg og sannsynlig også følelsene sine. Det har lite å gjøre med kjærlighet. I bestefall er det avhengighet. Ta avstand og ikke lull deg inn i et luftslott. Det koster bare tid å komme seg etterpå. Anonymkode: 966d0...488 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #10 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Han er praktisk til deg og sannsynlig også følelsene sine. Det har lite å gjøre med kjærlighet. I bestefall er det avhengighet. Ta avstand og ikke lull deg inn i et luftslott. Det koster bare tid å komme seg etterpå. Anonymkode: 966d0...488 Jeg skjønner ikke helt de to første setningene. Kan du utdype? Anonymkode: 38552...172
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #11 Skrevet 3. september 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt de to første setningene. Kan du utdype? Anonymkode: 38552...172 At han ikke er forelsket i deg, men at han har fungert sammen med deg. At han synes det har vært ok nok for en tid. Så han har bare fortsatt. Anonymkode: 7e693...fce
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 11.48): Han gjorde det slutt brått og brutalt, kaldt og kynisk, med meg for tre uker siden, mens jeg trodde alt var bra med oss. Ingen signaler om noe galt i forkant, og han var bare helt plutselig ferdig med meg og sa han hadde gått videre alt. Han ville vi skulle bo sammen en periode fremover mens han pusser opp i leiligheten vår, før han flytter. Det orket ikke jeg, så jeg har vært borte disse tre ukene og møtt han bare en gang i leiligheten for å hente noe. Han har vært fullstendig forretningsmessig med meg siden bruddet, men viser også forståelse så langt for min situasjon med tanke på leiligheten osv. Jeg bare lurer på om det kan være noen sjans for at han savner meg, ettersom han ville bo sammen som venner før han flytter, og jeg har vært borte siden bruddet? Ikke fordi jeg tenker at jeg ville tatt han tilbake, men fordi bruddet i seg selv kom så uvirkelig brått på. Jeg skal møte han fysisk for å ordne med praktiske ting om ikke så lenge, tenkte da å ta en prat med han om bruddet og hva som egentlig skjedde, men skulle gjerne likt å vite om han i det hele tatt kjenner noen anger rundt dette. Anonymkode: 38552...172 Samme skjedde hos meg. Han ble bare lykkeligere etter bruddet, beklager å si det. Anonymkode: f95bd...a1e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Samme skjedde hos meg. Han ble bare lykkeligere etter bruddet, beklager å si det. Anonymkode: f95bd...a1e Hvor lang tid gikk det før du var 100% klar for et nytt forhold? Anonymkode: 38552...172
jabx Skrevet 3. september 2021 #14 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 11.56): Det er akkurat dette jeg ikke skjønner helt. Vi kjøpte leilighet sammen i februar. Hvordan kan han ha vært ferdig med forholdet i månedsvis da? Han sa i sommer at han elsket meg, og to uker før bruddet sa han at han bare ville fortsette å ha ferie og være sammen med meg. Anonymkode: 38552...172 Har dere sex etter bruddet da? Kanskje han bare vil ha noen å dyppe'n i til han finner noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #15 Skrevet 3. september 2021 jabx skrev (13 minutter siden): Har dere sex etter bruddet da? Kanskje han bare vil ha noen å dyppe'n i til han finner noe annet. Nei, aldri i livet for min del. Anonymkode: 38552...172
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #16 Skrevet 3. september 2021 14 minutter siden, jabx said: Har dere sex etter bruddet da? Kanskje han bare vil ha noen å dyppe'n i til han finner noe annet. Gjør man slik? Kjøper en leilighet sammen med en person for å få seg sex med noen man ikke en gang er interessert i? Anonymkode: 7e693...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå