Familienberg Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Bare så ei jente på bussen i går som likte meg veldig godt og jeg tenkte hun kunne bare forlate alt i samfunnet og bli forsørget av meg på en måte, men ingenting skjedde og så ble hun veldig sur fordi jeg ikke klarer å være slem, du vet, sex da, så jeg skrev en sang om det da, hva syns du om teksten (har lagt ved litt synging av den også): "Toys around Wanting something real Real happiness in her eyes A way out from sadness Something new to write a song about Wishing upon a shooting star To escape it all The pain inside is there all the time Refreng: So the story goes ... She didnt want it after all ... So I sing a song About heart-sorrow Toys around Looking down at her paper With hope in her eyes Desire burning in me But she didnt want it after all Starting a new religion New rythms and new beliefs Can`t almost wait to get inside again To explore my new ideas Life gave me everything I wanted Everything I wanted to see and experience but I long for so much more Ever-burning heart inside of me Refreng: So the story goes ... She didnt want it after all ... So I sing a song About heart-sorrow Toys around Looking down at her paper With hope in her eyes Desire burning in me But she didnt want it after all ... rrrrrr you got me feeling sad again (bongotrommer)" Innspilling.m4a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Familienberg skrev (4 minutter siden): tenkte hun kunne bare forlate alt i samfunnet og bli forsørget av meg på en måte, men ingenting skjedde og så ble hun veldig sur fordi jeg ikke klarer å være slem, du vet, sex da, Hvorfor mange menn er single Anonymkode: 4815f...faf
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Herregud, hva var det jeg nettopp lyttet på. Anonymkode: fcf8e...7f9 5
Misanthropis Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Gadd ikke lese teksten da jeg ikke skjønte hva du skrev i ingressen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Jeg har en forelesning som er ferdig om ti minutter, lover å høre på den etterpå, jeg gleder meg! Anonymkode: a83ea...f1f
Guppy88 Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Du SÅ en jente på bussen i går og tenkte hun skulle forsørges av deg? Og hun likte ikke at du ikke klarte å være slem i senga? Hvilken verden lever du i, mann?
Gjest 10.54 Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Dette blir litt klisjé av meg, men jeg tror det er viktig at du får høre det: don't quit your day job.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Liker at folk er kreative og skaper noe. så fint å lage tekster, selv om jeg ikke skjønte helt at et møte på bussen kan sette i gang tanker om å forsørge henne osv. Du er nok en lengtende sjel. skal ikke uttale meg om sangen, men fint å få utløp ved å skrive Anonymkode: cb7b1...c47 1
Gjest ABM Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Tror jeg heier på jenta i bussen jeg
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 8.41): Du er nok en lengtende sjel. Anonymkode: cb7b1...c47 ... eventuelt en ordentlig moroklump. Anonymkode: 92de4...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå