AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg er blitt 40, og har en kjæreste jeg elsker. Men før jeg møtte han, hadde jeg selvsagt noen sexpartnere. Oppdaget BDSM for ca. 12 år siden, og i starten møtte jeg ofte menn, og hadde en del sexpartnere. Noen møtte jeg bare en gang, andre to, og noen få møtte jeg over noe tid, bl.a. en jeg møtte iblant når det passet, over flere år. Innimellom møtte jeg andre, halvveis forpliktende og uforpliktende. Forelsket meg sjelden, og ønsket ikke noe kjæresteforhold. Men, fellesnevneren for alle jeg møtte og hadde sex med, var voldsom skryt av meg og hvordan de mente jeg var i senga. Sånt er jo selvsagt hyggelig å høre, alle liker jo å få komplimenter. Jeg er søt/pen, slank og smart, og når jeg hadde avtalt date, skjedde det vel bare en eneste gang at mannen ikke ville møtes igjen. De jeg kun hadde sex med en eller få ganger, ønsket alle mer og ble skuffet når jeg ønsket å avslutte. Flertallet av dem sa at sexen med meg var den deiligste og heftigste de hadde opplevd, flere ble forelsket i meg. Fikk mange meldinger og mailer fra mange av dem. Selv de av mennene jeg i starten oppfattet som veldig kjølige, litt distanserte, var over seg av skryt etter at vi hadde hatt sex. Det gikk både på at de skrøt av at jeg var veldig trang, pen, søt, sexy, deilig. Og som i en annen tråd her; mange var overrasket over at jeg, en ung kvinne med uskyldig, søtt utseende og en god jobb, høy utdanning, kunne være så sykt deilig i senga. Det jeg lurer på nå, lenge etter, og etter at kjæresten min gjennom disse to årene vi har vært sammen har skrytt av meg på lignende måte, er om menn bare sier sånt for å være snille eller om de mener det? Er det helt vanlig at en mann, selv når man kun har sex en eller to ganger, sier at du er den deiligste de har hatt? Mener de det egentlig ikke, er det tomme ord? Jeg er oppriktig nysgjerrig, håper å høre menns synsvinkel - men også gjerne kvinner som har opplevd litt det samme som meg, eller kvinner som ikke har opplevd det, og evt. hvorfor ikke? Anonymkode: 03095...31d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Du flyter på at du er pen og har en deilig kropp. Da blir du alltid deilig i senga. Skal ikke mer til. Gjør du noe i tillegg er du magisk. Anonymkode: 9f5a6...16c 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du flyter på at du er pen og har en deilig kropp. Da blir du alltid deilig i senga. Skal ikke mer til. Gjør du noe i tillegg er du magisk. Anonymkode: 9f5a6...16c Men det er jo greia; jeg innser at jeg er søt og pen, men jeg er jo ikke smellvakker eller har en perfekt kropp som en modell. Derav min forvirring og usikkerhet rundt disse voldsomme komplimentene og skrytet. Er det ekte, eller tomme ord? Anonymkode: 03095...31d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men det er jo greia; jeg innser at jeg er søt og pen, men jeg er jo ikke smellvakker eller har en perfekt kropp som en modell. Derav min forvirring og usikkerhet rundt disse voldsomme komplimentene og skrytet. Er det ekte, eller tomme ord? Anonymkode: 03095...31d Det kan ikke vi vite sikkert. Jeg ville gjetta på at det er ekte, men at de har lagt på litt ekstra, siden de også synes du var søt som person og ville møtes igjen. Anonymkode: d8781...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men det er jo greia; jeg innser at jeg er søt og pen, men jeg er jo ikke smellvakker eller har en perfekt kropp som en modell. Derav min forvirring og usikkerhet rundt disse voldsomme komplimentene og skrytet. Er det ekte, eller tomme ord? Anonymkode: 03095...31d Jeg ser ut som en dass og har en forferdelig stygg kropp, og menn har gitt meg så mange komplimenter at om jeg skulle trodd på dem, hadde jeg vært verdens mest selvsikre person. Konklusjonen min er at i kåtskap og forelskelse så blir menn nådeløse med komplimentene. De mener det nok der og da. Siden du er pen og har bra kropp, så mener de det sikkert i ettertid også, det er ikke tilfelle hos f.eks meg. Er nok ikke tomme ord for deg tenker jeg. Anonymkode: cad5f...99a 4 1
Doktor Dyregod Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 De nok ærlige. Klapp deg selv litt på skuldra og ikke tvil på deg selv. Bare kos deg med det du har hørt👍👍 1
intexus40 Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er blitt 40, og har en kjæreste jeg elsker. Men før jeg møtte han, hadde jeg selvsagt noen sexpartnere. Oppdaget BDSM for ca. 12 år siden, og i starten møtte jeg ofte menn, og hadde en del sexpartnere. Noen møtte jeg bare en gang, andre to, og noen få møtte jeg over noe tid, bl.a. en jeg møtte iblant når det passet, over flere år. Innimellom møtte jeg andre, halvveis forpliktende og uforpliktende. Forelsket meg sjelden, og ønsket ikke noe kjæresteforhold. Men, fellesnevneren for alle jeg møtte og hadde sex med, var voldsom skryt av meg og hvordan de mente jeg var i senga. Sånt er jo selvsagt hyggelig å høre, alle liker jo å få komplimenter. Jeg er søt/pen, slank og smart, og når jeg hadde avtalt date, skjedde det vel bare en eneste gang at mannen ikke ville møtes igjen. De jeg kun hadde sex med en eller få ganger, ønsket alle mer og ble skuffet når jeg ønsket å avslutte. Flertallet av dem sa at sexen med meg var den deiligste og heftigste de hadde opplevd, flere ble forelsket i meg. Fikk mange meldinger og mailer fra mange av dem. Selv de av mennene jeg i starten oppfattet som veldig kjølige, litt distanserte, var over seg av skryt etter at vi hadde hatt sex. Det gikk både på at de skrøt av at jeg var veldig trang, pen, søt, sexy, deilig. Og som i en annen tråd her; mange var overrasket over at jeg, en ung kvinne med uskyldig, søtt utseende og en god jobb, høy utdanning, kunne være så sykt deilig i senga. Det jeg lurer på nå, lenge etter, og etter at kjæresten min gjennom disse to årene vi har vært sammen har skrytt av meg på lignende måte, er om menn bare sier sånt for å være snille eller om de mener det? Er det helt vanlig at en mann, selv når man kun har sex en eller to ganger, sier at du er den deiligste de har hatt? Mener de det egentlig ikke, er det tomme ord? Jeg er oppriktig nysgjerrig, håper å høre menns synsvinkel - men også gjerne kvinner som har opplevd litt det samme som meg, eller kvinner som ikke har opplevd det, og evt. hvorfor ikke? Anonymkode: 03095...31d Må være godt å ha et så veldig deilig syn på seg selv som du fremhever deg med her. Jeg kjenner jeg fikk litt avsmak på hvordan du fremhever deg selv på. De av mennene du har feid over en eller to ganger har sikkert opphøyd deg og skrytt av deg i håp om noe mer.. Men tenker at de fleste av dem hadde gått lei etterhvert og tenkt at du litt i overkant selvgod og selvopptatt. Jeg mistenker litt at dette er en konstruert tråd, eller en trolletråd, for en dame med høy utdanning snakker ikke slik om seg selv. De deiligste og fineste damene trenger ikke fremsnakke seg selv slik som her. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 intexus40 skrev (7 minutter siden): en dame med høy utdanning snakker ikke slik om seg selv. De deiligste og fineste damene trenger ikke fremsnakke seg selv slik som her Bingo! KG er litt ødelagt av menn som har behov for å framstå som kvinner. Anonymkode: 0ed8a...c8d 1
TheAliass Skrevet 2. september 2021 #9 Skrevet 2. september 2021 Vel.. Jeg er gjennomsnittlig feit, og gjennomsnittlig søt, og helt sikkert helt gjennomsnittlig på alle andre måter. Men, de mannfolka jeg har vært med, har vært på samme måte som hos deg. Beklager,jeg kjøper den bare ikke. De fikk sex fra et aktivt menneske, og fra ei som ikke var så veldig prippen osv. Tror det nok bare var smiger, for å fortsette ha meg tilgjengelig. Nå, etter fire år med samme mann, kan jeg fortsatt få meldinger fra menn, sånn bare for å sjekke ståa liksom. Samboeren min sier forresten det samme som de andre, men det tror jeg bare ligger i "kontrakten" at man ikke skal si til samboeren sin at du er dårligere enn tidligere partnere. 😅 Gjelder sikkert uansett, når jeg tenker meg om.. En mann vil jo neppe få særlig mye sex av en dame hvis han sa "joda, du er helt ok, men jeg har hatt det mye bedre sex enn dette. Men skit au, du kan jo fortsette å få ha sex med meg siden du tross alt er det jeg klarer få tak i akkurat nå". Menn er vel glupe nok til å skjønne at for å fortsette havne til sengs med ei dame, så må de snakke henne opp, smigre og sjarmere..? 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #10 Skrevet 2. september 2021 intexus40 skrev (16 minutter siden): Må være godt å ha et så veldig deilig syn på seg selv som du fremhever deg med her. Jeg kjenner jeg fikk litt avsmak på hvordan du fremhever deg selv på. De av mennene du har feid over en eller to ganger har sikkert opphøyd deg og skrytt av deg i håp om noe mer.. Men tenker at de fleste av dem hadde gått lei etterhvert og tenkt at du litt i overkant selvgod og selvopptatt. Jeg mistenker litt at dette er en konstruert tråd, eller en trolletråd, for en dame med høy utdanning snakker ikke slik om seg selv. De deiligste og fineste damene trenger ikke fremsnakke seg selv slik som her. Hva er dette? Er du misunnelig på meg, eller er du bare generelt ekstremt negativ og lider av mindreverdighetsfølelse? Hvorfor skal jeg ikke snakke/skrive positivt om meg selv? Hvorfor skal jeg være negativ og gjemme meg, slik som du i din uvitenhet tror at alle som er fine skal gjøre? Men så fint da, at du tror mennene hadde gått lei av meg etterhvert. Må være veldig godt å ha et så negativt syn på dine medmennesker. Anonymkode: 03095...31d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #11 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bingo! KG er litt ødelagt av menn som har behov for å framstå som kvinner. Anonymkode: 0ed8a...c8d Du kan godt tro jeg er mann, om det hjelper på selvbildet ditt. Anonymkode: 03095...31d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #12 Skrevet 2. september 2021 TheAliass skrev (2 minutter siden): Vel.. Jeg er gjennomsnittlig feit, og gjennomsnittlig søt, og helt sikkert helt gjennomsnittlig på alle andre måter. Men, de mannfolka jeg har vært med, har vært på samme måte som hos deg. Beklager,jeg kjøper den bare ikke. De fikk sex fra et aktivt menneske, og fra ei som ikke var så veldig prippen osv. Tror det nok bare var smiger, for å fortsette ha meg tilgjengelig. Nå, etter fire år med samme mann, kan jeg fortsatt få meldinger fra menn, sånn bare for å sjekke ståa liksom. Samboeren min sier forresten det samme som de andre, men det tror jeg bare ligger i "kontrakten" at man ikke skal si til samboeren sin at du er dårligere enn tidligere partnere. 😅 Gjelder sikkert uansett, når jeg tenker meg om.. En mann vil jo neppe få særlig mye sex av en dame hvis han sa "joda, du er helt ok, men jeg har hatt det mye bedre sex enn dette. Men skit au, du kan jo fortsette å få ha sex med meg siden du tross alt er det jeg klarer få tak i akkurat nå". Menn er vel glupe nok til å skjønne at for å fortsette havne til sengs med ei dame, så må de snakke henne opp, smigre og sjarmere..? Kanskje det er som du sier ja. Men alle sier sånt? Jeg selv har sjelden følt behov for å skryte av mine sexpartnere, fordi jeg ikke har hatt noe særlig følelser for dem. Menn fungerer vel annerledes akkurat når det gjelder det. For min del var det bare sex der og da, så de ble kanskje litt mer "på" fordi jeg ikke maste og tryglet om forhold. Vet ikke. Anonymkode: 03095...31d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #13 Skrevet 2. september 2021 Rart du ikke er blitt fridd til da, siden du er så fantastisk.... Menn sier det kvinner vil høre for å komme i trusa på henne. Om du er rund eller slank spiller ingen rolle. Er mannen dødsforelsket derimot så klarer han å vente. Og blir de da sammen vil en forelsket mann rope det ut til alle. Menn som elsker sin kvinne driver ikke med løgn og ondskap. Anonymkode: 2c04c...375 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #14 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart du ikke er blitt fridd til da, siden du er så fantastisk.... Menn sier det kvinner vil høre for å komme i trusa på henne. Om du er rund eller slank spiller ingen rolle. Er mannen dødsforelsket derimot så klarer han å vente. Og blir de da sammen vil en forelsket mann rope det ut til alle. Menn som elsker sin kvinne driver ikke med løgn og ondskap. Anonymkode: 2c04c...375 Hvor kommer løgn og ondskap inn i bildet her? Joda, er flere av dem som ville ha forhold, men jeg var ikke klar for det. Du virker litt bitter. Anonymkode: 03095...31d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #15 Skrevet 2. september 2021 intexus40 skrev (16 minutter siden): Jeg mistenker litt at dette er en konstruert tråd, eller en trolletråd, for en dame med høy utdanning snakker ikke slik om seg selv. De deiligste og fineste damene trenger ikke fremsnakke seg selv slik som her. Nå er jeg en mann på nærmere 50 enn 40 og har i all min tid kun vært i miljø med kvinner som har høy sosioøk. bakgrunn og dertil utdannelse. At du ikke har opplevd kvinner som uten blyghet kan fremsnakke seg selv på denne måten må du stå inne for selv, for i det miljøene jeg har vært en del i 30 år så har jeg truffet på flere kvinner som i privat lag ikke har noe problem med å være lett høy på seg selv. Og det med god grunn. Offentlig derimot holder de tyst, i likhet med meg. Det er ikke slik at vi blant medelsvenson flagger at vi trives ganske godt med fetisjene og kinksene våre. TS, for at jeg vet så kan det stemme det du sier. På en annen side, jeg har hatt noen opplevelser som har vært ganske så trauste om jeg skal si det diplomatisk. Men ikke en eneste gang har jeg gitt uttrykk for at det har vært traust, hvilken hensikt og motivasjon skal jeg ha for å uttrykke missnøye over noe man gjør i fellesskap. Det har i så fall vært mitt ansvar for at sexen ble godt under par. Anonymkode: e814a...31e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #16 Skrevet 2. september 2021 Jeg har vært med en god del menn, ofte innen BDSM-sjangeren, men også med vaniljemenn, og jeg ser det samme mønsteret igjen og igjen: jeg er alltid den deiligste, beste, mest frigjorte, mest intelligente og mest sexy kvinnen de har vært til sengs med. Åååh, så fantastisk akkurat JEG er! Om det så har vært en engangsgreie, eller et lengre forhold - det er ikke måte på hvor mye de bare leeengter etter enda en natt med meg. Jeg kjøper det ikke. Greit nok, jeg er slank og halvveis pen (?), men jeg skjønner at den smigeren nettopp er det: smiger. Jeg har til og med møtt tidligere elskere som er i nye forhold, og selv da har de kommet med at jeg liksom er det beste de har hatt. Bla bla blaaa, for noe bullshit. Alt menn lirer ut av seg for å gi nettopp DEG nok selvtillit til å møte dem igjen. Anonymkode: 3ddad...a46 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #17 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er jeg en mann på nærmere 50 enn 40 og har i all min tid kun vært i miljø med kvinner som har høy sosioøk. bakgrunn og dertil utdannelse. At du ikke har opplevd kvinner som uten blyghet kan fremsnakke seg selv på denne måten må du stå inne for selv, for i det miljøene jeg har vært en del i 30 år så har jeg truffet på flere kvinner som i privat lag ikke har noe problem med å være lett høy på seg selv. Og det med god grunn. Offentlig derimot holder de tyst, i likhet med meg. Det er ikke slik at vi blant medelsvenson flagger at vi trives ganske godt med fetisjene og kinksene våre. Nettopp, hvorfor snakke seg selv ned? Men selvsagt, på jobb og sammen med vaniljevenner og familie, så snakker jeg selvsagt ikke om meg selv på denne måten. Da er det andre ting som er i fokus. Her på KG er man jo anonym. Om noen blir støtt av at en kvinne skriver positivt om seg selv, ja, endog går så langt som å stemple meg som et mannlig troll, ja, da får de bare leve i den troen om det er lettere for dem. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS, for at jeg vet så kan det stemme det du sier. På en annen side, jeg har hatt noen opplevelser som har vært ganske så trauste om jeg skal si det diplomatisk. Men ikke en eneste gang har jeg gitt uttrykk for at det har vært traust, hvilken hensikt og motivasjon skal jeg ha for å uttrykke missnøye over noe man gjør i fellesskap. Det har i så fall vært mitt ansvar for at sexen ble godt under par. Anonymkode: e814a...31e Traust ja, passende ord. Noen av de jeg har møtt, har jeg hatt trauste opplevelser meg i senga, men det rare er jo at de likevel beskrev det hele som fantastisk og ville møtes igjen. Men opplevelser oppfattes jo ulikt, og jeg har selv opplevd å være ensidig forelsket og da blir alt magisk selv om den andre kanskje ikke tenker det er mer enn..ja, traust. Du har rett i at for å skape god sex, har begge et felles ansvar. Jeg har heller aldri fortalt en mann at jeg ikke var fornøyd med sexen, sårer aldri noen om jeg kan unngå det. Anonymkode: 03095...31d 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #18 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor kommer løgn og ondskap inn i bildet her? Joda, er flere av dem som ville ha forhold, men jeg var ikke klar for det. Du virker litt bitter. Anonymkode: 03095...31d At menn lyver og holder kvinner på gress. Jeg er ikke bitter. På hva skal jeg være bitter? Du er kjepphøy og innbiller deg at du er så fantastisk fordi noen menn har sagt det. Javel, de sier jo nettopp det for å få deg til køys. Du ble smigret og de fikk deg. Elsket de deg så høyt så ville de vel ha fridd da. Så nei, er ikke enig med deg. Menn er flinke til å manipulere til seg sex med skitne trix og løgn! Anonymkode: 2c04c...375
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #19 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At menn lyver og holder kvinner på gress. Jeg er ikke bitter. På hva skal jeg være bitter? Du er kjepphøy og innbiller deg at du er så fantastisk fordi noen menn har sagt det. Javel, de sier jo nettopp det for å få deg til køys. Du ble smigret og de fikk deg. Elsket de deg så høyt så ville de vel ha fridd da. Så nei, er ikke enig med deg. Menn er flinke til å manipulere til seg sex med skitne trix og løgn! Anonymkode: 2c04c...375 Kjepphøy? Nei, jeg bare ser ikke noen grunn til å skrive negativt om meg selv, og forteller om opplevelser jeg har hatt uten å føle skam. Hvorfor i alle dager mener du menn skal fri bare fordi vi hadde sex? Lever du på 1800-tallet fremdeles? Anonymkode: 03095...31d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #20 Skrevet 2. september 2021 Du kan trygt legge til grunn at veldig mange menn lyver, smigrer og smisker i sånne situasjoner. Don’t flatter yourself; det gjør ting mye vanskeligere når sannheten etterhvert går opp for deg. Anonymkode: 8693b...d7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå