Gå til innhold

Stavmikser eller lignende på batteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen stavmiksere eller blendere som går på batteri der ute? 

Savner å ha en kjøkkenmaskin på hytten som gjør hakke/blende/mikse jobben!😩 Tips? Har for så vidt solcellepanel, men ønsker helst ikke å bruke opp strømmen i disse til å lade opp en mikser når vi pleier å gå tom på ladning av diverse andre ting i løpet av våre opphold. Har vurdert å lade opp hjemme og så ta med på hytten, men dette tror jeg fort vi glemmer.

Anonymkode: 10f7f...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en stavmikser fra Kitchen Aid som går på batteri.

Batteriet varer lenge mellom hver lading og den ser sterkere og bedre enn noen annen stavmikser jeg har prøvd.

Kommer med både visp, hakkebolle og munnnnstykke til å steeme melk til kaffe latte. I tillegg til de vanlige knivene da 😄

Endret av Me for life
Skrevet
Me for life skrev (8 timer siden):

Jeg har en stavmikser fra Kitchen Aid som går på batteri.

Batteriet varer lenge mellom hver lading og den ser sterkere og bedre enn noen annen stavmikser jeg har prøvd.

Kommer med både visp, hakkebolle og munnnnstykke til å steeme melk til kaffe latte. I tillegg til de vanlige knivene da 😄

Er dessverre ute etter en som kunne gått kun på batteri - ikke ladning av batteriet, men at man byttet batteriet ut:) 
Løkhakkeren ser fin ut, men vil ikke gjøre en jobb som ikke en god kjøkkenkniv gjør vil jeg tro? Ser nok etter noe kraftigere som kan jevne supper eller mose mat helt

Anonymkode: 10f7f...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...