Gå til innhold

Dildo med sugekopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om noe som er mer hot å se på en da dama fester en dildo med sugekopp på en stol og sitter og rir til hun kommer. Hun elsker det selv også 😎 Flere som gjør?

Anonymkode: 19f1c...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke. Det er ikke deilig i det hele tatt. 

Anonymkode: 0e3f5...945

Skrevet

Jeg onanerer flere ganger om dagen til synet av fru Draug som trer seg ned på en sånn:

Screenshot_20210902-100247_Chrome.jpg

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker den, ligger alltid klar på badet. Kan festes på dusj og badekar. 

Anonymkode: 14dc6...de0

Skrevet

Nærmer du deg utløsning? 😁 Jeg liker det på en stol av og til, men det er mye som er bedre desverre for sin fantasi

Skrevet

Ja jeg gjør det, men fester den til toalett lokket, eller  til flis på baderomsgulvet.Bruker den visst det går for lang tid uten sex, kjenner et sterkt behov å bli fylt opp😍Noen ganger får jeg utløsning bare ved å ri dildo, det å ri orgasmen av seg er bare sykt deilig🥰

Skrevet

Har en, men det finnes ingen komfortable måter å «ri» den på. Ha den på veggen er umulig. Ha den på en stol er ubehagelig da man må sitte skrevs, i squat posisjon og bruke lårmusklene til jeg får syre som det holder.

Sette den på gulvet, er ikke myk nok til å spre beina nok for å kunne bruke den.

Generelt er den ganske ubrukelig :vetikke:

Anonymkode: 6fb23...93f

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har en, men det finnes ingen komfortable måter å «ri» den på. Ha den på veggen er umulig. Ha den på en stol er ubehagelig da man må sitte skrevs, i squat posisjon og bruke lårmusklene til jeg får syre som det holder.

Sette den på gulvet, er ikke myk nok til å spre beina nok for å kunne bruke den.

Løsningen her er å kjøpe en som er lang nok. Da går det fint! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes små baderomstaburetter med bare et lite rundt sete som funker supert, eller sette den på kanten av badekaret med et bein i badekaret og et utenfor. Gjelder å ha litt fantasi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er det kanskje ikke dildoen som er ubrukelig...

Anonymkode: 50bf9...192

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 10.54):

Jeg elsker den, ligger alltid klar på badet. Kan festes på dusj og badekar. 

Anonymkode: 14dc6...de0

Hi hi hmm spesielt😝

Skrevet

Kona har flere dildoer, men liker egentlig ikke å bruke de. Hadde elsket å se ho ri de...

Anonymkode: 21179...29c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 11.24):

Sett den på toalettsete 😁

Skrevet

Nå er det helg på KG😂

Anonymkode: 42259...62f

Skrevet
Maxvenn skrev (På 8.10.2021 den 19.20):

Hi hi hmm spesielt😝

Husker jeg hadde en dildo i munnen ,men dama rei på den som besatt, og fittesausen randt inn i munnen min, hærlig ble veldig kåt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 9.50):

Vet ikke om noe som er mer hot å se på en da dama fester en dildo med sugekopp på en stol og sitter og rir til hun kommer. Hun elsker det selv også 😎 Flere som gjør?

Jada, kan og festes rett ut fra en glatt overflate. Så suger hun meg mens hun blir tatt bakfra av dildoen.

Anonymkode: 34ca1...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...