AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hei vakre menn. hva gjør en dame deg kåt med uten å mene det? jeg vil nemlig gjøre noe så mannen min blir helt gal av kåthet når han kommer hjem i kveld men tips til hva jeg kan finne på? Vil late som jeg ikke mener det. Noen triks? hadde du likt å se henne onanere når du kommer hjem? Hadde du likt å se henne vært bøyd mens hun vasker noe når du kommer hjem? Hva da? Vær kreativt Anonymkode: 0b1af...4ed
Ksfjord Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Jeg syns det er kjempe opphissende å se dama onanere, jeg hadde tilbud hjelp 😄 Ellers kan du ta på deg en kort kjole uten undertøy. For å gjør han skikkelig kåt kan du sende han noen uskyldig bilde som viser litt pupp for eks. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): hadde du likt å se henne onanere når du kommer hjem? Ja, altså, en mann klarer ikke å ignorere det og bare la være å delta. Da er det noe feil med mannen. Anonymkode: 08a3d...323 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, altså, en mann klarer ikke å ignorere det og bare la være å delta. Da er det noe feil med mannen. Anonymkode: 08a3d...323 Andre tips? Anonymkode: 0b1af...4ed
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei vakre menn. hva gjør en dame deg kåt med uten å mene det? jeg vil nemlig gjøre noe så mannen min blir helt gal av kåthet når han kommer hjem i kveld men tips til hva jeg kan finne på? Vil late som jeg ikke mener det. Noen triks? hadde du likt å se henne onanere når du kommer hjem? Hadde du likt å se henne vært bøyd mens hun vasker noe når du kommer hjem? Hva da? Vær kreativt Anonymkode: 0b1af...4ed Hvis valget hadde vært mitt så ville jeg heller ha kommet hjem til at hun sitte/ligger naken i sofaen og onanerer enn at hun tilfeldigvis støvsuger i nattkjolen uten truse. Anonymkode: 7c8d0...945 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Onani slår aldri feil. Legg deg på sofa'n med hånda nede i trusa mens du slapper av med musikk på headsettet eller noe annet i ørene, så kan du bli tilfeldigvis oppdaget . Da får du en sexgal mann umiddelbart. Rydding, eller igjen chilling i sofa'n, i tights med en diskret uskyldig cameltoe gir full tenning også, du får ikke fred et sekund den kvelden. En trang body med knepping nederst gir full effekt også . Anonymkode: f0bc8...bff 1
Hanna! Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, altså, en mann klarer ikke å ignorere det og bare la være å delta. Da er det noe feil med mannen. Anonymkode: 08a3d...323 Dumt sagt. Ikke alle menn er kåte hele tida. Mange menn får prestasjonsangst også. Og samfunnet legger opp til at de skal være klar hele tida. Det er ikke sant, og det er en stereotype mange menn (og kvinner) lider under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå