Gå til innhold

Tidatrøyte for utålmodige juledamer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lag din egen julekalender, og til deg selv denne gangen! Det beste, den er gratis, du trenger bare litt tid foran pcen!

Gå på www.hallmark.com og se på alle jule-e-kortene du kan sende. Plukk ut et fint for hver dag i desember, og send det tildeg selv, med en "dagens påminnelse" over en juleforberedelse!

På den måten kan du planlegge nøye nå, før julestresset tar oss.

Og det er utrolig koselig å åpne et nytt e-postkort hver dag (Hallmark har utrolig mange fine/søte/morsomme varianter!) Må også si at Hallmark har vært min redning i et par tilfeller der jeg har mottatt julekort i posten, men jeg selv ikke har sendt kort til vedkommende dette året. Et e-julekort tar max 24 timer på å komme fram, så da kan du i siste liten sende julehilsen likevel, uten å bli flau over å ha "glemt" eller valgt bort en person.

Men altså; JULEKALENDEREN!

For dere som lengter etter julen er det kjempehyggelig å "tyvstarte" med å titte på interaktive julekort! Og så gjør du noe nyttig ved å fordele gjøremål utover dagene.

(Sjekkliste: Tidsfrister på julegaveforsendelser i posten, frist for post-julekort)

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...