Gå til innhold

Klem rundt penis i vagina når dama hoster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dama hoster kjennes det ofte  ut som skjædemusklene strammes til, og kan merke eit fastere grep rundt penisskaftet. I noen tilfelle kan det kjennes ut som penis   blir presset ut igjenn.  

Når kvinnfolka hoster så foregår det tilsynelatende  en kjædereaksjon som ogå forplanter seg til  skjædemusklene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det vet alle kvinner. Og menn som har vært sammen med en kvinne som har hostet. 

Hva mer lurte du på? 

• Liker 7
Skrevet

Det er muskulaturen i skjeden du kjenner. Knipeøvelser er tingen. 

Anonymkode: 11869...287

Skrevet

Jøss. Gratulerer med denne revolusjonerende innsikten. 

Anonymkode: 40fbb...6a3

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er muskulaturen i skjeden du kjenner. Knipeøvelser er tingen. 

Man kan knipe så mye man orker, mannen kommer likevel til å merke at det strammer seg ved hosting. 

• Liker 1
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden):

Ja. Det vet alle kvinner. Og menn som har vært sammen med en kvinne som har hostet. 

Hva mer lurte du på? 

Hosting kan vera tegn på korona 😰

Skrevet

OK, var det et spørsmål, eller bare dagens lille fun fact om kvinnelig anatomi?

Kanskje du burde poste det på et manneforum hvor det kan være ny info, vi kvinner kjenner til vår egen skjede fra før.

Her har du en til: Når jeg nyser de første dagene under menstruasjon så er det som jeg setter i gang full blodsprut der nede og nesten klemmer ut tampongen 😛 

Sneezing on period Memes

Anonymkode: 67f1b...ddf

• Liker 7
Skrevet
Skybe skrev (Akkurat nå):

Hosting kan vera tegn på korona 😰

Haha ja. Men kan også være helt uskyldig. Ikke unormalt å hoste litt innmellom selv om man ikke er syk!

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Man kan knipe så mye man orker, mannen kommer likevel til å merke at det strammer seg ved hosting. 

Det øker kontrollen på bekkenbunnsmuskulsturen, jeg kan "dytte" ut min mann uten å hoste når jeg vil. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det øker kontrollen på bekkenbunnsmuskulsturen, jeg kan "dytte" ut min mann uten å hoste når jeg vil. 

Ja, men det var jo ikke det jeg svarte om. 

• Liker 1
Skrevet

Det er samme når man nyser. Menn strammer også muskler i mageregionen og underliv når de hoster og nyser. Trodde alle mennesker visste dette. 

Anonymkode: b5944...84b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var jo et intelligent resonnement.

Anonymkode: 3450b...959

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er samme når man nyser. Menn strammer også muskler i mageregionen og underliv når de hoster og nyser. Trodde alle mennesker visste dette. 

Anonymkode: b5944...84b

Du høres uttil å vera oppdatert !😁

Skrevet

Vet du hva, ts? Det er det samme med lukkemuskelen. Den klemmer også når dama hoster undet analsex.

Og hvis dama har feber, kjenner du at hun er ekstra varm. I begge åpninger. Og det er jo bare helt fantastisk.

Huff.... akk. Hvorfor har ikke kvinner konstant influensa.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...