Gå til innhold

Jeg er på tinder. Dama vet det ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år. Ingen barn. Vi er begge i slutten av i 20-årene. Jeg er glad i henne og kommer ikke til å forlate henne. Jeg har vært på tinder i et halvt år og liker spenningen med å være der. Hun vet det ikke og jeg kommer heller ikke til å fortelle det.

Syns det er helt tullete at noen mener dette er utroskap. Det er det overhodet ikke. Jeg finner det ekstremt pirrende og blir kåt av det, at hun ikke vet om det gjør det bare enda mer spennende.

Anonymkode: 95a5e...0c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah. Lykke til videre i livet. Håper dama di finner ut av det og at hun ender med så såre deg såpass at du får badetiss for alltid. 

Anonymkode: 71d36...925

• Liker 24
Skrevet

Haha dust. Du vet at de du finner potensielt er bekjente/venner av kjæresten din? Og vips: boom. 

Fant kjæresten til en venninne på tinder. Det tok nøyaktig 3 sekunder så hadde hun den screenshoten.

Anonymkode: f83f4...7a6

• Liker 27
Skrevet

Oh please, dette er utroskap. 

Taper. 

Anonymkode: dc5da...2b2

• Liker 16
Skrevet

Så du kom helt inn hit for å skryte av det? Ok. Hvis du synes det er så positivt og greit, så er det vel ikke noe problem å bare si det til dama di :)

Anonymkode: bfbe0...985

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oh please, dette er utroskap. 

Taper. 

Anonymkode: dc5da...2b2

Har ikke møtt noen! TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor lang tid tror du det går før ei dama di kjenner, sender henne screenshot av profilen din? 

Endret av Irja
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du kom helt inn hit for å skryte av det? Ok. Hvis du synes det er så positivt og greit, så er det vel ikke noe problem å bare si det til dama di :)

Mye av spenningen ligger jo i det skjulte. At hun ikke vet.

Skrevet (endret)

Har ikke møtt noen! TS

utroskap er ikke kun fysisk. 
Dersom du flørter med andre damer på tinder, så er det en form for utroskap. Hvis ikke det er det så hadde det gått helt fint å fortelle henne det. 

Og du sier det ligger i hemmeligholdelsen, at det er derfor du ikke sier det. Men du vet hun hadde blitt forbanna om du hadde sagt det. 

Endret av Adara
  • Liker 6
Skrevet

Venninnen min så Kjæresten min på Tinder. vi har barn sammen. Ble slitt da ja

Anonymkode: e8c9e...b32

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, unnskyld. Selvfølgelig - jeg glemte den setningen hvor du skriver at du tenner på symbolikk og tabu, og som vitner om at du bare bryr deg om dine egne følelser. Silly me!

• Liker 4
Skrevet

Det er jo tydeligvis noe du søker hun ikke kan gi deg. Så, det er faktisk utroskap. Gå heller i fra henne å la henne finne noen som synes hun er nok alene. Skam deg. Kan garantere deg at hun får nyss i dette.

Anonymkode: ed91d...071

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye skal det til før du er på en slippery slope her? Er bare på Tinder for spenningens skyld. Matcher med damer for det er litt pirrende å se hvem jeg kunne hatt sjans på hvis jeg var på jakt. Skal bare chatte litt. Skal bare. Oi wopsi, der lå jeg med noen.

Anonymkode: 420cd...8fe

• Liker 1
Skrevet

Hva er det som er så pirrende med det? :klo:

Jeg synes Tinder er gørrkjedelig. 

Du må passe deg da, dette er (i min øyne iallfall) en relativt uskyldig form for utroskap, samtidig scorer den vel aller høyest på sjansen for å bli funnet ut. Det er jo bare et spørsmål om tid, trynet ditt ligger der ute for alle venninnene hennes å finne.

Om du skal være "mikro-utro" eller hva folk kaller det, så bør du finne en smartere løsning enn en hvor du ber om å bli tatt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ikke møtt noen! TS

Du vet at det går godt an å være mentalt utro? Du lever i fornektelse, men du er utro så det holder.

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (Akkurat nå):

Du vet at det går godt an å være mentalt utro? Du lever i fornektelse, men du er utro så det holder.

Da er mange kvinner også utro. TS

Gjest På druen
Skrevet

Hun kommer selvfølgelig til å finne ut av dette. Hvis det er sant da. Tror egentlig ikke noe på det. 

Skrevet

Så gøy det blir når du finner henne der også, kanskje dere kan ta en kaffe...😆

Anonymkode: 6fd1a...c5b

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er mange kvinner også utro. TS

whataboutism over hele linja. Det er atferden din, at du aktivt gjør dette, som er greia, ikke at man fantaserer. Alle kan fantasere, men ikke alle går så langt som deg. Åhåhåhå, dette er spennende - jajaja, jeg har visst ingen grenser, kjenner jeg, og jeg er jo god til å rettferdiggjøre meg selv og rasjonalisere mine valg - jeg bare kjører på - tutut her kommer jeg!!

• Liker 2
Skrevet

Hennes venner kommer ikke til å finne det ut, så dere trenger ikke å bekymre dere over det. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...