Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett veldig langt og smalt ansikt, med lite antydning til kinnbein. Jeg sliter veldig med å finne en passende frisyre. Har skjønt at halvlangt hår er det mest flatterende. Kort kommer aldri til å bli aktuelt, ikke kortere enn skulderlengde. Men er det penest med alt klippet i en lengde, eller bør jeg gå for en U - klipp? Også er det skillen, jeg vet ikke om jeg kler best sideskill eller midtskill. Og hvis sideskill, bør den være veldig til siden, eller litt borte for der skillen ville vært med en midtskill? Har typisk nordisk hår, men det er masse hår! Noen som har peil som kan hjelpe meg? 🤗

Anonymkode: e37b6...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville snakket med en frisør, å spurt dem :) Jeg har prøvd med en del fram selv, jeg har hår til nederst på skulderbladene, med mye fall, men som fort blir flatt/tungt på toppen. Har ganske firkantet ansikt.

Testet klippe ganske rett, ikke pent... Kluppet omvent v, altså litt kortere bak, helt umulig style. Så jeg klipper alltid v-form nå.

Jeg er mest vant til sideskill, vil vel si den er medium, men har ikke ett fast punkt. Noen ganger liker jeg også midtskill! Så dette har jeg fortalt frisører, og de har da formet håret slik at jeg kan variere skillet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...