AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Jeg selger en del ting og tang på Finn, og ofte blir jeg kontaktet av kjøpere som lurer på hva prisen er. Når jeg sier at prisen står i annonsen, følger de opp med «hva er minstepris?» Jeg forstår hva begrepet betyr, men forventer de at jeg skal komme med det laveste beløpet jeg vil selge varen for med en gang, uten noen pruting/forhandling? Det er jo ikke sånn man gjør business? Anonymkode: f8c52...779 2
Anonymous 91 Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Minste prisen r vell den prisen du har satt. Så kan folk by høyere 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg selger en del ting og tang på Finn, og ofte blir jeg kontaktet av kjøpere som lurer på hva prisen er. Når jeg sier at prisen står i annonsen, følger de opp med «hva er minstepris?» Jeg forstår hva begrepet betyr, men forventer de at jeg skal komme med det laveste beløpet jeg vil selge varen for med en gang, uten noen pruting/forhandling? Det er jo ikke sånn man gjør business? Anonymkode: f8c52...779 Haha! Jeg blir stadig sjokkert over hvor lavt kjøpere på Finn synker. De gidder jo ikke engang å forhandle og vil at du skal gi dem en lavere sum med en gang! Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: 70477...468 4
PetterKanin Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 Da svarer man med 10-20% økt pris. 1
Gjest Småbrukmann Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg selger en del ting og tang på Finn, og ofte blir jeg kontaktet av kjøpere som lurer på hva prisen er. Når jeg sier at prisen står i annonsen, følger de opp med «hva er minstepris?» Jeg forstår hva begrepet betyr, men forventer de at jeg skal komme med det laveste beløpet jeg vil selge varen for med en gang, uten noen pruting/forhandling? Det er jo ikke sånn man gjør business? Anonymkode: f8c52...779 Uoppdragne utlendinger som står for 95 prosent av den praten.
NakenPanda Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Jeg bruker å svare "Gi meg et bud jeg ikke kan si nei til" da stopper 90% med praten 4
goho Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Skjønner folk godt. Solgt en del selv på Finn og syns det er helt innenfor å spørre! Det er så mange på finn som tror de selger gull, mens det egentlig er sølv til gullpris de prøver å selge. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå