Gå til innhold

Hva får deg til å swipe høyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere tinderbrukere, hva må til for at du swiper til høyre? Ser utrolig mange som kun har bilder av seg selv i veldig generiske settinger, ingen referanser til noen interesser/hobbyer og ingen profiltekst eller noe som kunne stått på et russekort. Går man kun på utseendet da? Og hvordan starter man en samtale når man ikke har så mye som et hint om hva folk liker? 

Selv liker jeg profiler til folk som hinter om at de har litt mer mellom ørene enn at de liker vin og musikk og det er kjempegøy å melde med folk som viser ulike aspekter ved seg selv gjennom for eksempel å nevne ting de gjør, fun facts eller annet. Er ganske ny i gamet, er det en ukjent tinderkotyme jeg ikke har fått med meg?

Anonymkode: 04ada...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller kvinne? Alder?

Jeg er dame på 35. Jeg sveiper høyre på menn jeg synes ser tiltrekkende ut. De må helst være 180 eller høyere. De bør ha høyere utdanning og noen sporty interesser. De må gjerne trene fast, men det er ikke et krav. Det er et pluss om de viser bilde av interesser, men ikke et krav. Jeg har selv dessverre ikke mange interesser, det blir stort sett trening, KG og lese aviser i tillegg til å være sosial med venninner en sjelden gang 🙈

Anonymkode: 1ad8c...a38

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er du mann eller kvinne? Alder?

Jeg er dame på 35. Jeg sveiper høyre på menn jeg synes ser tiltrekkende ut. De må helst være 180 eller høyere. De bør ha høyere utdanning og noen sporty interesser. De må gjerne trene fast, men det er ikke et krav. Det er et pluss om de viser bilde av interesser, men ikke et krav. Jeg har selv dessverre ikke mange interesser, det blir stort sett trening, KG og lese aviser i tillegg til å være sosial med venninner en sjelden gang 🙈

KG som interesse er et digert rødt flagg !

Anonymkode: d7e83...53d

• Liker 2
Skrevet

som kvinne i 40 årene er teksten viktig. En god tekst viser seriøsitet og at mannen er oppegående. Jeg må se av profilen at det er noen like interesser og verdier der. Og at han helst har barn, men ikke små barn. Friluftsbilder er et stort + siden jeg er opptatt av friluftsliv selv. Må også se at han ikke er for uflidd men klarer å klippe håret og kle seg greit (bude være en selvfølge, men det er det tydelig ikke) Bilder i bar overkropp o.l. gjør at de sendes rett til venstre. Sutring det samme ("MÅ jo skrive høyden fordi alle spør om det" er verden teiteste setning. Nei du MÅ ikke noe, men ja det er naturlig at vi spør. Akkurat som vi spør om du har barn hvis du ikke har oppgitt det. Og det er ikke uten grunn heller, for ofte er vi høyere enn disse mennene som klager på at de må oppgi høyden sin. Og de som er" allergiske mot drama"...😂 Jo, lykke til du.)

Anonymkode: b1e43...9a8

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og de som er" allergiske mot drama"...😂 Jo, lykke til du.)

Anonymkode: b1e43...9a8

haha " allergiske mot drama" => garantert drama

Anonymkode: 823d7...ad0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

KG som interesse er et digert rødt flagg !

Anonymkode: d7e83...53d

Jeg nevner ikke KG som interesse. Sier heller at jeg trener og liker turer i naturen. Jeg ser sjeldent på TV/ film men leser noe litteratur. Utover dette bør jeg sikkert skaffe meg mer interessante hobbier. 

Skrevet

Her går så og si alle til venstre🙈 Men hvis noen først går til høyre så er det fordi jeg finner dem attraktive. At de ikke har bilde i bar overkropp, og gjerne litt morsomme bilder av seg. Gjerne en morsom tekst også. Har de kun bilder av seg på en eller annen topptur sveipes det også til venstre. Jeg er glad i friluftsliv selv så det er ikke det det står på, men jeg føler det blir litt "se på meg, se hvor sporty og godt trent jeg er". Litt det samme med treningssenterbilder. 

Anonymkode: 8398d...b8b

Skrevet

Tekst som forteller noe interessant er det viktigste, ok utseende og ingen overvekt spiller også inn. 1% går til høyre på en god dag siden nesten alle stryker på tekstkravet. Mangel på vin øker sjansen for høyresveip. Jeg er mann.

Anonymkode: 6e26a...bf4

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg er ikke aktiv på Tinder nå, men var ute etter noe seriøse når jeg var der og det påvirket hva jeg så etter. Først og fremst så la jeg merke til utseendet hans, men alle kjekkaser gikk til venstre siden jeg ikke liker det og de fleste av dem har uansett en generisk profil som ikke tiltrakk meg. 

Teksten spilte stor rolle for meg. Om han skrev noe jeg likte der så gikk han til høyre om utseendet var ok. Selv en fyr som kanskje ikke var så attraktiv kunne gå til høyre om det han skrev traff meg. Vet uansett at bilder ikke nødvendigvis viser hvordan en person ser ut i virkeligheten. Inntrykket man får kan være totalt annerledes. 

Men tror jeg er altfor seriøs for Tinder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...